Å joda! ;D ;D ;DUlf-B skrev:Ikke noe å glise så mye av! Du er en av dem som skal til pers når den tid kommer - når du er tilbake fra India - for å komme med en "qualified opinion".
Men det låt pokker så bra med Weiss - det må gjentas - også i TVstuen.
Det var dette usagnet for snart et år siden jeg hadde i tankene... ;DUlf-B skrev:Jeg hadde et lønnlig håp om at jeg var i mål nå, men når det nå spiller så bra i TVstuen min som det gjør, er det bare et spørsmål om tid før jeg må sørge for at anlegget i stuen rykker opp til sin rettmesige førsteplass på den interne rankingen min. Jeg tror trygt at vi kan forvente et på'an igjen om ikke veldig lenge. Kanskje greier jeg å drøye det til over sommerferien - hehe - kan ikke love mer.
Jeg er forresten ankommet gamlelandet igjen. Denne og neste uke er det tett (fjern)oppfølging av leveransefase i prosjektet som skal ferdigstilles nå. Parallelt blir resten av tilgjengelig tid prioritert familien etter uvant lang tur bort fra dem. Ser derfor frem til en sommerlig lytterunde hos deg! (Mai kan også kalles sommer dersom vi rekker det ila mai måned.)