Hjelp med sykkelkjøp.

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
31.294
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Tja. Om kompisen din gidder å gire 12 gir på underrøret i en tid da 20 gir i bremsehendlene er standard er den kanskje bittelitt morsom, emokid.

J.Haugen

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
01.07.2006
Antall liker
0
Nei, 5000 er alt for mye for denne gamle sykkelen. 3000 er mer enn nok. Ellers er det bedre å kjøpe en nyere modell.

JORFIN

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2004
Antall liker
15
Torget vurderinger
22
vor kjapt må sykkelen handles inn? viss det ikke er noe stress er det kansje en ide å vente til høsten og sykkelforhandlerne skal kvitte seg med det de ikke klarte å selge ?

Bruker i dag en trek 1.5 som vel er av de rimeligste sykklene til trek, og den fungerer utmerket. Men kan kansje være lurt å prøve sitte et par, har han planer om å sitte på sykkelen noen timer er det veldig uhøvelig viss sykkelen blir feil størrelse eller noe slikt.

miata

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
17.01.2005
Antall liker
1
Jeg har en Head Rush kosta like mye som den gammle brukte..
Syns egentlig 5000 for en brukt sykkel er veldig mye.. Får en ny dårlig sykkel til ca 1500,-

For 5000,- får du bla Denne

Er spesielt fornøyd med girsystemet på sykkelen min. tror det heter shimano deore (dual control). Girspaken er samme som bremsehendelen.. Girer med å trykke bremsehendelen opp eller ned (er også en pushhendel til tommelen.)..

Deore gir/bremshendel :

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
3.037
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Da har jeg bestillt en Scott Addict R1.....
Ny bil får vente til vinteren ;)

:-\

L

Lars.N

Gjest
Kjøp deg en Hard roxs norsk sykkel :)kjøpte en billig utgave til 6-7 k ikke angret et sekund.

Laban

mclaren122

Medlem
Ble medlem
24.04.2008
Antall liker
0
om du ser litt på kva du får. er nok dette ikkje det verste...masse handlaga.
og gode deler. men kjekdelig å ha slik sykkel om vinter og når du skal ha med deg litt.
det var derfor eg selger min. og har hybrid.

toref

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.04.2006
Antall liker
39
Sted
Trondheim
emotikon skrev:

Det var da svært.. Om du hadde akseptert drøye 4 kilo ekstra vekt kunne du frigjort 95 tusen til i hifi alteret og i tillegg fått mer trim... (Everest Sota Racing) ;)

Mvh

kaap

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2004
Antall liker
2.778
Sted
Mo i Rana
Torget vurderinger
5
emotikon skrev:

- Ikke noe tull der i gården skjønn eg... Til den prisen bør det være inkl GPS-Theft-tracker, og Securitas-avtale og fingeravtrykk-avleser. Ser ikke meg selv som en pessimist, men JEG hadde ikke turt å la noe sånt stå ubevoktet utfor kiosken mer enn 1,10002273 sek....ca.....
mvh Kai

PS: Finnes det bærer til den, slik at du kan sykle bort på postkontoret å hente pakker fra CDON, AcousticSounds, PLAY osv.... ? (måtte jo spørre med tanke på hva forum dette er ;D)

Topp Bunn