- Ble medlem
- 11.02.2002
- Antall liker
- 6
Eg gjekk for ei stund sidan til anskaffelse av ein Pro-ject RPM-4 platespelar og har vore ganske nøgd med lyden frå den. Men i kveld tok eg av deksla på høgtalarane medan eg spelte av ei plate og merka at elementa vandrar noko kollosalt (!) ved moderat volum, og det berre aukar med volumet. Vandringa heng ikkje saman med musikken så vidt eg kan høyre og sjå, dvs dei vandrar sjølv om musikken er roleg, men aukar i kraft dersom musikken og gjer det. Ved avspeling frå cd-spelar og pc er begevelsane normale. Kva kan dette være? Eg har ikkje merka dette før, men har heller ikkje sett etter det. Kan eg ha skada høgtalarane?
Det skjer altså uansett kva plate eg setter på, og eg har sjekka og dobbeltsjekka at armen er korrekt justert.
Platespelaren er ein Pro-ject RPM-4, med Pro-ject pickup som eg ikkje veit modellnamnet på. Audio Analogue Bellini pre med riaa (Mc og MM) som matar Densen B-300. Høgtalarane er Patos Lyric 401, første utgåva med 1x 8".
EDIT: Gløymde å nemne at ingenting er jorda. Kan det føre til problem? Må innrømme at eg ikkje føler at eg har så veldig god peil på dette her enda.
Det skjer altså uansett kva plate eg setter på, og eg har sjekka og dobbeltsjekka at armen er korrekt justert.
Platespelaren er ein Pro-ject RPM-4, med Pro-ject pickup som eg ikkje veit modellnamnet på. Audio Analogue Bellini pre med riaa (Mc og MM) som matar Densen B-300. Høgtalarane er Patos Lyric 401, første utgåva med 1x 8".
EDIT: Gløymde å nemne at ingenting er jorda. Kan det føre til problem? Må innrømme at eg ikkje føler at eg har så veldig god peil på dette her enda.
Sist redigert: