Hei!
Jeg har arvet en platesamling etter faren min, og nå har jeg katalogisert alt på Discogs så nøye som jeg fikk til.
Målet er å selge samlingen komplett - men jeg har tatt unna det jeg selv kommer til å høre på og det som har
sentimentalverdi for meg.
Når dette er solgt vil jeg bruke pengene på innkjøp av vinyl som jeg ønsker meg selv, og på den måten få en
kickstart på platesamlinga mi.
Her er samlingen:
discogs.page.link
Discogs setter verdi på samlingen med en minimumsverdi, medianverdi og maxverdi. Men tar ikke hensyn til at
jeg selger samlingen samlet også videre.
Verdiene jeg får opp er som følger:
Min €3,013.47 Med €5,650.14 Max €11,365.61
Jeg ønsker å segle det samlet. Å selge en og en plate ser jeg for meg vil ta flere år - det er jo totalt 500 stykker.
Og det vil bli mye jobb tilsammen med pakking og forsendelser.
Er det noen som kunne hjulpet meg litt med retningslinjer og hva som er lurt å gjøre? Setter veldig stor pris på all
hjelp.
Jeg gleder meg ordentlig til å komme i gang med min egen samling mer retta mot soul, funk, folk, rap og noe
americana.
Jeg har arvet en platesamling etter faren min, og nå har jeg katalogisert alt på Discogs så nøye som jeg fikk til.
Målet er å selge samlingen komplett - men jeg har tatt unna det jeg selv kommer til å høre på og det som har
sentimentalverdi for meg.
Når dette er solgt vil jeg bruke pengene på innkjøp av vinyl som jeg ønsker meg selv, og på den måten få en
kickstart på platesamlinga mi.
Her er samlingen:
Check out sondre89's music collection on Discogs
Dig through sondre89's collection on the world's biggest online music database and marketplace & start cataloging your own. Happy Collecting!
Discogs setter verdi på samlingen med en minimumsverdi, medianverdi og maxverdi. Men tar ikke hensyn til at
jeg selger samlingen samlet også videre.
Verdiene jeg får opp er som følger:
Min €3,013.47 Med €5,650.14 Max €11,365.61
Jeg ønsker å segle det samlet. Å selge en og en plate ser jeg for meg vil ta flere år - det er jo totalt 500 stykker.
Og det vil bli mye jobb tilsammen med pakking og forsendelser.
Er det noen som kunne hjulpet meg litt med retningslinjer og hva som er lurt å gjøre? Setter veldig stor pris på all
hjelp.
Jeg gleder meg ordentlig til å komme i gang med min egen samling mer retta mot soul, funk, folk, rap og noe
americana.