High End Wien 2026

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Bulter

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2003
    Antall liker
    3.837
    Etter nærmere 20 år med «High End Munich» har jeg vært sterkt i tvil om jeg skulle satse på «High End Vienna» i 2026. Savnet vil bli merkbart etter MOC, Marienplatz, Viktualienmarkt og Schweinshaxen. Vi har tross alt lært oss å like München og alle byens tilbud.

Likevel har jeg gått i gang med å sjekke mulige reisemåter til Wien og overnattingstilbud i byen. Messeområdet er i hvert fall lett tilgjengelig, og ligger kort vei fra bykjernen. Kanskje blir det tur, likevel?

Jabba_Jabba

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    18.04.2007
    Antall liker
    1.246
    Sted
    Porsgrunn
    Roy Gregory tidligere redaktør for Hifi+ har noen tanker om High End, München og Wien som han skriver om på sin blogg Gy8. Siden det er såpass langt det han skriver (hans to tester av Wadax Studio Player fyller nesten 20 sider !) så legger jeg det inn som tre bilder.

IMG_1486.jpeg

IMG_1487.jpeg

IMG_1488.jpeg

Så han er i tvil om Wien vil overta stafettpinnen på en overbevisende måte og han er nok ikke den eneste. Bare tiden vil vise om det var et vellykket valg og ikke et skifte i hvilken messe som vil være den største og viktigste for bransjen.

Bulter

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2003
    Antall liker
    3.837
    Det spekuleres også i en mulig kollisjon med Eurovision Song Contest, som trolig arrangeres i Wien i samme periode siden Østerrike vant i år. Dette kan få betydning for hotellpriser og tilgjengelighet.

Moiz Audio

Bransjeaktør
    Ble medlem
    06.08.2007
    Antall liker
    1.000
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    126
    Etter nærmere 20 år med «High End Munich» har jeg vært sterkt i tvil om jeg skulle satse på «High End Vienna» i 2026. Savnet vil bli merkbart etter MOC, Marienplatz, Viktualienmarkt og Schweinshaxen. Vi har tross alt lært oss å like München og alle byens tilbud.

Likevel har jeg gått i gang med å sjekke mulige reisemåter til Wien og overnattingstilbud i byen. Messeområdet er i hvert fall lett tilgjengelig, og ligger kort vei fra bykjernen. Kanskje blir det tur, likevel?

blir vel kort gåavstand fra Hotell til messeområdet..

torem

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.12.2007
    Antall liker
    863
    Hm, dette betyr at messa er flyttet til juni🙄?

Bulter

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2003
    Antall liker
    3.837
    Siden jeg likevel er i Wien, var det greit å sjekke neste års messeområde. Lett tilgjengelig fra sentrum med bane U1. Stoppested Kaisermühlen VIC.

HighEnd Society har lagt ut lenke til hotellmuligheter. I München var det gjerne fire-fem anbefalinger med skyttelbuss til messa. Så får vi se om det blir slik i Wien.

IMG_6990.jpeg

IMG_6989.jpeg
    IMG_6988.jpeg

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn