High End Wien 2026

Bulter

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.02.2003
Antall liker
3.779
Wien_062026.jpg

München-messa flytter til Wien i 2026

• Liker
Reaksjoner: nat

Bulter

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.02.2003
Antall liker
3.779
Etter nærmere 20 år med «High End Munich» har jeg vært sterkt i tvil om jeg skulle satse på «High End Vienna» i 2026. Savnet vil bli merkbart etter MOC, Marienplatz, Viktualienmarkt og Schweinshaxen. Vi har tross alt lært oss å like München og alle byens tilbud.

Likevel har jeg gått i gang med å sjekke mulige reisemåter til Wien og overnattingstilbud i byen. Messeområdet er i hvert fall lett tilgjengelig, og ligger kort vei fra bykjernen. Kanskje blir det tur, likevel?

Jabba_Jabba

Overivrig entusiast
Ble medlem
18.04.2007
Antall liker
1.243
Sted
Porsgrunn
Roy Gregory tidligere redaktør for Hifi+ har noen tanker om High End, München og Wien som han skriver om på sin blogg Gy8. Siden det er såpass langt det han skriver (hans to tester av Wadax Studio Player fyller nesten 20 sider !) så legger jeg det inn som tre bilder.

IMG_1486.jpeg

IMG_1487.jpeg

IMG_1488.jpeg

Så han er i tvil om Wien vil overta stafettpinnen på en overbevisende måte og han er nok ikke den eneste. Bare tiden vil vise om det var et vellykket valg og ikke et skifte i hvilken messe som vil være den største og viktigste for bransjen.

Bulter

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.02.2003
Antall liker
3.779
Det spekuleres også i en mulig kollisjon med Eurovision Song Contest, som trolig arrangeres i Wien i samme periode siden Østerrike vant i år. Dette kan få betydning for hotellpriser og tilgjengelighet.

Moiz Audio

Bransjeaktør
Ble medlem
06.08.2007
Antall liker
997
Sted
Oslo
Torget vurderinger
126
Etter nærmere 20 år med «High End Munich» har jeg vært sterkt i tvil om jeg skulle satse på «High End Vienna» i 2026. Savnet vil bli merkbart etter MOC, Marienplatz, Viktualienmarkt og Schweinshaxen. Vi har tross alt lært oss å like München og alle byens tilbud.

Likevel har jeg gått i gang med å sjekke mulige reisemåter til Wien og overnattingstilbud i byen. Messeområdet er i hvert fall lett tilgjengelig, og ligger kort vei fra bykjernen. Kanskje blir det tur, likevel?

blir vel kort gåavstand fra Hotell til messeområdet..

torem

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.12.2007
Antall liker
861
Hm, dette betyr at messa er flyttet til juni🙄?

Topp Bunn