Dragonfly har automatisk større boltreplass fordi den bruker en USB A-kontakt. De bruker i større grad standarddeler, og ikke har mulighet til å få laget custom ASIC slik Apple kan. Dragonfly har også fokus på høyere lydkvalitet, som ikke alltid gir den mest effektive driften. Ikke at Apple ikke er fokusert på lydkvalitet, men siden det allerede er (i deres øyne) "godt nok", så er nok hovedfokuset strømgjerrighet og størrelse. Dragonfly er heller ikke direkte rettet mot iphones, men er ment som et generelt USB-lydkort.
Ser man på hva printet til dragonfly red inneholder, er jeg ikke særlig i tvil om at Apple med deres ressurser kunne krympet dette til en brøkdel. Når det er sagt, så er jeg sikker på at hvis en lightning-spesifikk versjon av Dragonfly blir lansert, så kommer den til å være ganske liten.
Ser man på hva printet til dragonfly red inneholder, er jeg ikke særlig i tvil om at Apple med deres ressurser kunne krympet dette til en brøkdel. Når det er sagt, så er jeg sikker på at hvis en lightning-spesifikk versjon av Dragonfly blir lansert, så kommer den til å være ganske liten.