- Ble medlem
- 18.02.2003
- Antall liker
- 3.748
Snakket såvidt med MF, Mikey blant kjente.Det var tett mellom hifi kjendisene (eller dagpasientene om man vil), og man bumpet stadig inn i dem.
Hvem har vi så her?
|
Snakket såvidt med MF, Mikey blant kjente.Det var tett mellom hifi kjendisene (eller dagpasientene om man vil), og man bumpet stadig inn i dem.
Hvem har vi så her?
… og for oss som ikke er kjente og på fornavn med hifi-fiffen (antar jeg?), who the f… er MF/Mikey?Snakket såvidt med MF, Mikey blant kjente.
Jeg antar at du har hørt Michael Fremers navn nevnt… og for oss som ikke er kjente og på fornavn med hifi-fiffen (antar jeg?), who the f… er MF/Mikey?
![]()
Har det …Jeg antar at du har hørt Michael Fremers navn nevnt![]()
Helt enig.Det er også mitt favoritt anlegg mhp. betalbarhet John_Harald.
Ved en skjebnenes lune traff vi hverandre akkurat her på TADs rom.
Men vi er nok dessverre ikke langt unna millionen for dette oppsettet heller.
Dette er ekte "giantkillers" som spiller praktfullt uten på noen som helst måte å være øretrettende i mine ører.
Det hjelper selvfølgelig godt på med TADs egen gromme elektronikk koblet på
Du verden for noen kameloner disse høyttalerne er, hvilke hurtighet, attack og oppløsning
Uansett hva man foret dem med, så fikk du låten sik den er spilt inn.
Og det var det faktisk ikke mange andre anlegg på messa som gjorde dem etter, spesielt ikke i diskant området.
Bassen var dyp og mye større enn hva man forventet ut i fra høyttalernes størrelse og bestykning.
Bildet yter dem overhode ikke rettferdighet mhp finishen.
Om jeg hadde måtte kvittet meg med alle mine fjøler og låvedører er dette musikkformidlere efter min smakVis vedlegget 1122315
Vis vedlegget 1122316
På topp tre lista mi.I boden til gutta som markedsfører LORENZO høyttalere med hornladet diskant låt det forbausende bra.
Ja, man nær sagt våknet til i stolen i fravær av "diskantsjuka".
Oppsettet med SAT platespiller og arm, samt en Lyra Atlas mk.II tror jeg!?, Ypsilon Aelius mk.II monoblokker, Ypsilon pre, Lampizator Horizon DAC, Taiko Audio server, CH Precision P1 RIAA og X1 ekstern PSU. Hvilken rekke med godsaker
Kabelmerkene gled unna, men det lå en 3-4 anakondaer bak høyttalerene/racket og dormet
Vis vedlegget 1122581
Platespilleren med den i overkant (for meg) kostbare armen var riktig lekker, men nevnte arm er i kategorien "må ha"
Vis vedlegget 1122582
Det spilte silkemykt når det skulle, utrolig oppløsning, men når det først krevdes akselerasjon og smekk, så fikk man det så man riktig sperret opp øynene.
Jeg lot meg villig forføre, og trodde på det jeg hørte.
Foruten standen til Ypsilon selv, talte vi vel 6 oppsett til med elektronikk fra de greske guder.
Dette er og blir forsterkere av svært god kvalitet.
Mer om det senere.
Syntes lyden var for slankt i år var meget bedre i 2023 Bassen var for tilbage trukket men stor glat dynamisk lyd stadig top 3 lyd på messenVis vedlegget 1121473
Messas definitive høydepunkt! Ingen over, ingen ved siden, Western Electric/Silbatone. Har aldri hørt dette rommet bedre enn idag.