High End München 2015

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • aam01

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2014
    Innlegg
    3.691
    Antall liker
    2.294
    Sted
    Sandvika
    Torget vurderinger
    4
    Tror Espen L og Powern har startet en ny religion. Den er nok bra.
    Mvh
    JMK
    For egen del må jeg klare meg som disippel.
    Men peisestua hadde helt klart kledd de monoblokkene.

    Slik så monoblokkene ut for meg der jeg lå lett tilgjengelig med hekken i været...

    Vis vedlegget 315118

    Vis vedlegget 315120
    Her er det nærliggende for meg som sosiolog å trekke frem Thorstein Veblen og hans teori om conspicious consumtion.
     

    RBN

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.05.2007
    Innlegg
    2.436
    Antall liker
    1.600
    Etter på skulle vi ha med droget tilbake til hotellet, hvor noen startet med å drikke seg ned på et par øl før de gikk å la seg.
    En øvelse jeg aldri helt får grepet på :rolleyes:
    Men i år min gode Power - i år skal du få draget på det. Tips: Øvelse gjør mester.
    Mvh
    JMK
    Skeeeeeptisk jamakr, skeptisk!
    Jeg skal rope og heie fra sidelinjen. Det går så bra så...
    Synd jeg ikke har mulighet til å være med i år heller. Dette hadde vært helt topp.
    Kos dere og ta mange bilder. Gleder meg til de saftige historiene og detaljene fra turen som jeg forventer blir formidlet 6/6. Ikke alt egner seg på trykk.
    God tur

    RBN
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.988
    Antall liker
    10.624
    Sted
    Skien
    Bidrar med denne miljøskildringen, siden Das Vorspiel allerede er godt i gang. Legg merke til mannen i midten med de stikkende øynene. For mye schnapz?

    Vis vedlegget 314965
    Ut av bildet til venstre sitter det 6 mann til bl.a fra Grenland Lydlaug og mannen bak Midgard audio.
    Og lille meg da.

    Forøvrig er jeg helt enig med jamakr at 2-3 tommlinger av det lokale ildvannet holder eller er noe i overkant avhengig av grunnpromillen.
    Da var det bedre på Zur Bresen hvor man kunne velge mellom 6 forskjellige typer med ildvannn.
    Her nede satt manne med de glitrende øynene konstant og klagde på tomt ølglass, og "noch einer Schnaps fraulein".
    Etter på skulle vi ha med droget tilbake til hotellet, hvor noen startet med å drikke seg ned på et par øl før de gikk å la seg.
    En øvelse jeg aldri helt får grepet på :rolleyes:
    Er det rart man er glad i denne gjengen.
    Siden Powern'n («lille meg»!) synes en smule molefonken over å ha havnet utenfor bildekanten hos afghaneren, tar vi igjen det tapte her – hvor han får lov til å dominere helt alene. Er dette nesegrus beundring?


    Vis vedlegget 314987
    Når selveste Power'n hiver seg ned å ligger Langflat etter noen produkter med stjerten i været ja da måtte det jaggu sjekkes ut.
    Å vi vet jo hvordan det gikk:) så Power'n se å hold deg på beina nå i Mai for dette har jeg jaggu ikke råd til å holde på med :)

    Mvh: Espen L
     

    Imagine

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Innlegg
    3.656
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Bidrar med denne miljøskildringen, siden Das Vorspiel allerede er godt i gang. Legg merke til mannen i midten med de stikkende øynene. For mye schnapz?

    Vis vedlegget 314965
    Ut av bildet til venstre sitter det 6 mann til bl.a fra Grenland Lydlaug og mannen bak Midgard audio.
    Og lille meg da.

    Forøvrig er jeg helt enig med jamakr at 2-3 tommlinger av det lokale ildvannet holder eller er noe i overkant avhengig av grunnpromillen.
    Da var det bedre på Zur Bresen hvor man kunne velge mellom 6 forskjellige typer med ildvannn.
    Her nede satt manne med de glitrende øynene konstant og klagde på tomt ølglass, og "noch einer Schnaps fraulein".
    Etter på skulle vi ha med droget tilbake til hotellet, hvor noen startet med å drikke seg ned på et par øl før de gikk å la seg.
    En øvelse jeg aldri helt får grepet på :rolleyes:
    Er det rart man er glad i denne gjengen.
    Siden Powern'n («lille meg»!) synes en smule molefonken over å ha havnet utenfor bildekanten hos afghaneren, tar vi igjen det tapte her – hvor han får lov til å dominere helt alene. Er dette nesegrus beundring?


    Vis vedlegget 314987
    Når selveste Power'n hiver seg ned å ligger Langflat etter noen produkter med stjerten i været ja da måtte det jaggu sjekkes ut.
    Å vi vet jo hvordan det gikk:) så Power'n se å hold deg på beina nå i Mai for dette har jeg jaggu ikke råd til å holde på med :)

    Mvh: Espen L
    Hei Espen L hva koster disse monoblokkene og eventuelt den integrerte du har :) Jeg har så løst på di mono blokkene på mine kommende imagine t3 , at jeg har nesten løst til og gi faen i hele lytterommet , jeg skal ikke det altså men finere forsterkere og lydkvalitet skal du lete lenge etter.

    Mvh imagine.
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.988
    Antall liker
    10.624
    Sted
    Skien
    Siden Powern'n («lille meg»!) synes en smule molefonken over å ha havnet utenfor bildekanten hos afghaneren, tar vi igjen det tapte her – hvor han får lov til å dominere helt alene. Er dette nesegrus beundring?


    Vis vedlegget 314987
    Når selveste Power'n hiver seg ned å ligger Langflat etter noen produkter med stjerten i været ja da måtte det jaggu sjekkes ut.
    Å vi vet jo hvordan det gikk:) så Power'n se å hold deg på beina nå i Mai for dette har jeg jaggu ikke råd til å holde på med :)

    Mvh: Espen L
    Hei Espen L hva koster disse monoblokkene og eventuelt den integrerte du har :) Jeg har så løst på di mono blokkene på mine kommende imagine t3 , at jeg har nesten løst til og gi faen i hele lytterommet , jeg skal ikke det altså men finere forsterkere og lydkvalitet skal du lete lenge etter.

    Mvh imagine.
    Hei imagine
    Acoustic tuning selger disse produktene, på hans nettside finner du all informasjon rundt produktene

    Mvh: Espen L
     

    Imagine

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Innlegg
    3.656
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Siden Powern'n («lille meg»!) synes en smule molefonken over å ha havnet utenfor bildekanten hos afghaneren, tar vi igjen det tapte her – hvor han får lov til å dominere helt alene. Er dette nesegrus beundring?


    Vis vedlegget 314987
    Når selveste Power'n hiver seg ned å ligger Langflat etter noen produkter med stjerten i været ja da måtte det jaggu sjekkes ut.
    Å vi vet jo hvordan det gikk:) så Power'n se å hold deg på beina nå i Mai for dette har jeg jaggu ikke råd til å holde på med :)

    Mvh: Espen L
    Hei Espen L hva koster disse monoblokkene og eventuelt den integrerte du har :) Jeg har så løst på di mono blokkene på mine kommende imagine t3 , at jeg har nesten løst til og gi faen i hele lytterommet , jeg skal ikke det altså men finere forsterkere og lydkvalitet skal du lete lenge etter.

    Mvh imagine.
    Hei imagine
    Acoustic tuning selger disse produktene, på hans nettside finner du all informasjon rundt produktene

    Mvh: Espen L
    Takker Espen L skal snart til oslo nå , for få meg en lytterunde rundt om , trur det blir rundt juni eller noe slikt. Legger igjen mobil nr mitt på pm hos deg :)
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    12.991
    Etter på skulle vi ha med droget tilbake til hotellet, hvor noen startet med å drikke seg ned på et par øl før de gikk å la seg.
    En øvelse jeg aldri helt får grepet på :rolleyes:
    Men i år min gode Power - i år skal du få draget på det. Tips: Øvelse gjør mester.
    Mvh
    JMK
    Skeeeeeptisk jamakr, skeptisk!
    Jeg skal rope og heie fra sidelinjen. Det går så bra så...
    Synd jeg ikke har mulighet til å være med i år heller. Dette hadde vært helt topp.
    Kos dere og ta mange bilder. Gleder meg til de saftige historiene og detaljene fra turen som jeg forventer blir formidlet 6/6. Ikke alt egner seg på trykk.
    God tur

    RBN
    Veldig synd at du ikke kan rive deg løs fra pliktene RBN.
    Det er ikke annet å gjøre enn å ta det som en mann......
    Vi har garantert noen god jugarhistorier å fortelle den 6/6 hos jamakr.
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    12.991
    Når selveste Power'n hiver seg ned å ligger Langflat etter noen produkter med stjerten i været ja da måtte det jaggu sjekkes ut.
    Å vi vet jo hvordan det gikk:) så Power'n se å hold deg på beina nå i Mai for dette har jeg jaggu ikke råd til å holde på med :)

    Mvh: Espen L
    Jeg kan ikke helt love at jeg ikke atter en gang slenger meg ned på gulvet ett eller annet sted i MOC hallene i Munchen også i år Espen L, men er du rett bak meg så skal jeg prøve å be deg pent om å gå ut først :cool:
    Forøvrig må jeg også sørge for å dekke til hekken bedre så ikke denna grabukken JackX får griller i hodet.
    Toèrn er privat JackX! Hører du?
     
    Sist redigert:

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    1.377
    Jeg kan ikke helt love at jeg ikke atter en gang slenger meg ned på gulvet ett eller annet sted i MOC hallene i Munchen også i år Espen L, men er du rett bak meg så skal jeg prøve å be deg pent om å gå ut først :cool:
    Forøvrig må jeg også sørge for å dekke til hekken bedre så ikke denna grabukken JackX får griller i hodet.
    Toèrn er privat JackX! Hører du?
    hyyysj, ikke så høyt! Du var da ikke kresen, var du?
    ---

    Nærmer seg tidspunktet for å ta en schäfer-avgjørelse: Skal jeg hjem med første flyet søndag (slik at jeg kan gå litt på Carl Johan å flagge nasjonalisme), eller må Tøffel hjem med siste flyet lørdag?!
    Gjett hva JEG vil :p

    ---
     
    Sist redigert:

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.988
    Antall liker
    10.624
    Sted
    Skien
    Jeg kan ikke helt love at jeg ikke atter en gang slenger meg ned på gulvet ett eller annet sted i MOC hallene i Munchen også i år Espen L, men er du rett bak meg så skal jeg prøve å be deg pent om å gå ut først :cool:
    Forøvrig må jeg også sørge for å dekke til hekken bedre så ikke denna grabukken JackX får griller i hodet.
    Toèrn er privat JackX! Hører du?
    hyyysj, ikke så høyt! Du var da ikke kresen, var du?
    ---

    Nærmer seg tidspunktet for å ta en schäfer-avgjørelse: Skal jeg hjem med første flyet lørdag (slik at jeg kan gå litt på Carl Johan å flagge nasjonalisme), eller må Tøffel hjem med siste flyet fredag?!
    Gjett hva JEG vil :p

    ---
    Eller kanskje Tøffel skal vise at han har litt "Baller" å ta formiddags flyet hjem igjen på mandag sammen med undertegnede :) :)

    Mvh: Espen L
     

    R.E.S.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Innlegg
    5.975
    Antall liker
    6.131
    Torget vurderinger
    32
    17. mai er jo ikke før på søndag, så du kan ta siste flyet på lørdag. Du skal vel ikke ut å flagge den 16.?

    Roy
     

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    1.377
    17. mai er jo ikke før på søndag, så du kan ta siste flyet på lørdag. Du skal vel ikke ut å flagge den 16.?

    Roy
    ah ... ja, selvfølgelig! My bad.
    Kan jo flagge litt torsdagen før jeg drar?! lov det?
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    12.991
    Jeg kan ikke helt love at jeg ikke atter en gang slenger meg ned på gulvet ett eller annet sted i MOC hallene i Munchen også i år Espen L, men er du rett bak meg så skal jeg prøve å be deg pent om å gå ut først :cool:
    Forøvrig må jeg også sørge for å dekke til hekken bedre så ikke denna grabukken JackX får griller i hodet.
    Toèrn er privat JackX! Hører du?
    hyyysj, ikke så høyt! Du var da ikke kresen, var du?
    ---

    Nærmer seg tidspunktet for å ta en schäfer-avgjørelse: Skal jeg hjem med første flyet søndag (slik at jeg kan gå litt på Carl Johan å flagge nasjonalisme), eller må Tøffel hjem med siste flyet lørdag?!
    Gjett hva JEG vil :p

    ---
    ok, ok...stille som en mus...bollemus...moahahahaha...

    Tøffel skal hjem med Lufthansen mandag 18.05.2015 kl:13, så sånn er det!
    Die nasjonalsosilismus og Konemor må klare seg uten deg på sjotta mai.
    Ellers blir`e ikke noe i to`eern på deg vet du :rolleyes:
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    12.991
    "Uansett hvor dere bor så få med dere en kveld på der Pschorr på Viktualienmarkt. Pschorr - Essen und Trinken
    Biffen fra en spesiell rase alpeku er den beste jeg har fått, og jeg har spist biff mange steder. Prisen kan virke høy, eur 43, men smaken......."

    Uansett, en tur til Munchen uten en biff av Murnau-Werdenfels okse er bortkastet selv om det blir mye god lyd.:)
    Da er bord til 12 personer bestilt til fredag 15.05.2015 kl:20 gutter :cool:
    Da er det bare å pusse penskoa, og ta en god dusj før avgang.
     

    Bulter

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2003
    Innlegg
    1.662
    Antall liker
    3.090
    "Uansett hvor dere bor så få med dere en kveld på der Pschorr på Viktualienmarkt. Pschorr - Essen und Trinken
    Biffen fra en spesiell rase alpeku er den beste jeg har fått, og jeg har spist biff mange steder. Prisen kan virke høy, eur 43, men smaken......."

    Uansett, en tur til Munchen uten en biff av Murnau-Werdenfels okse er bortkastet selv om det blir mye god lyd.:)
    Da er bord til 12 personer bestilt til fredag 15.05.2015 kl:20 gutter :cool:
    Da er det bare å pusse penskoa, og ta en god dusj før avgang.
    Godt jobba, Power! I'll be there!
     

    Morty

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.04.2002
    Innlegg
    529
    Antall liker
    88
    Torget vurderinger
    7
    Strålende Power'n.

    Lover å stille blankpolert fra tupp topp til tå, men dekker meg nok til her og der, for å dempe pågangen.
    Gleder meg nærmest grenseløst til dette og appetitten, var det en "Murnau-Werdenfelds" som ofrer seg for oss, er på topp.
    Tørsten likeså.
    :cool:

    Er litt "tøffel" i år da jeg setter meg på Lufthansen søndag morgen....

    Da når jeg akkurat hjem i tide til å takke våre 17-mai-lunsjgjester hjertelig for fremmøtet og "signe ferden" deres videre.
     

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    1.377
    Da er bord til 12 personer bestilt til fredag 15.05.2015 kl:20 gutter :cool:
    Da er det bare å pusse penskoa, og ta en god dusj før avgang.
    Er litt usikker her nå: er jeg blant de 12, eller ville jeg evnt bli den 13. til bords ...

    G
     

    Jamakr

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Innlegg
    1.598
    Antall liker
    2.213
    Er litt usikker her nå: er jeg blant de 12, eller ville jeg evnt bli den 13. til bords ...
    Noen har lov å sitte på gulvet som "hang around også". Ikke sagt noen om hvem ....
    Mvh
    JMK
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    12.991
    Da er bord til 12 personer bestilt til fredag 15.05.2015 kl:20 gutter :cool:
    Da er det bare å pusse penskoa, og ta en god dusj før avgang.
    Er litt usikker her nå: er jeg blant de 12, eller ville jeg evnt bli den 13. til bords ...

    G
    Flapp a JackX.
    Ved siste vareopptelling var vi 8 stk OASere som skal nedover i år (JackX som vanlig i siste liten).
    Så har jeg inkludert Espen L, og tatt høyde for eventuelle andre grenlendere, siste liten påmeldte OASere eller andre som vil være med.
    Alle får OASere får SITTE :cool:
    See....?
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.988
    Antall liker
    10.624
    Sted
    Skien
    Da er bord til 12 personer bestilt til fredag 15.05.2015 kl:20 gutter :cool:
    Da er det bare å pusse penskoa, og ta en god dusj før avgang.
    Er litt usikker her nå: er jeg blant de 12, eller ville jeg evnt bli den 13. til bords ...

    G
    Flapp a JackX.
    Ved siste vareopptelling var vi 8 stk OASere som skal nedover i år (JackX som vanlig i siste liten).
    Så har jeg inkludert Espen L, og tatt høyde for eventuelle andre grenlendere, siste liten påmeldte OASere eller andre som vil være med.
    Alle får OASere får SITTE :cool:
    See....?
    Åååå..... så hyggelig at du tenkte på meg i år igjen Power`n :)
    Tenkte ikke jeg skulle trenge meg på når jeg så at dere var så mange fra OAS i år. Men er det plass på middagen så henger jeg meg selvfølgelig med, jeg er klar som et egg :)
    Morten fra GLL blir også gjerne med på middag vis det er plass, Ganilsen kommer ikke før sent på Fredag så han trur jeg eventuelt er litt usikker til middagen.
    Har måttet forandre litt på avreise og hjemreise på grunn av jobb på mandag, reiser da ned på onsdag kveld og hjem på søndag ettermiddag.
    Jeg "varmer" opp baren på Rilano onsdag kveld og passer på at de har alt av de edle dråpene i takt til dere ankommer på torsdag:)

    Mvh: Espen L
     
    Sist redigert:

    Jamakr

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Innlegg
    1.598
    Antall liker
    2.213
    Åååå..... så hyggelig at du tenkte på meg i år igjen Power`n :)
    Tenkte ikke jeg skulle trenge meg på når jeg så at dere var så mange fra OAS i år. Men er det plass på middagen så henger jeg meg selvfølgelig med, jeg er klar som et egg :)
    Morten fra GLL blir også gjerne med på middag vis det er plass, Ganilsen kommer ikke før sent på Fredag så han trur jeg eventuelt er litt usikker til middagen.
    Har måttet forandre litt på avreise og hjemreise på grunn av jobb på mandag, reiser da ned på onsdag kveld og hjem på søndag ettermiddag.
    Jeg "varmer" opp baren på Rilano onsdag kveld og passer på at de har alt av de edle dråpene i takt til dere ankommer på torsdag:)

    Mvh: Espen L
    det direkte nobelt og rørende at du passer på baren, og varmer den opp. Det var blant de tingene jeg har ligget litt våken og bekymret meg for.
    kan du få sjekket BierGarten på andre siden av gata også ? Er alt på plass? Har de nok Weissbier? Er benkene tørre? Fint å få tilbakemelding, så man føler man vet hva man kommer til.
    Gleder meg til nok et flott treff i M.
    JM
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    12.991
    Da er bord til 12 personer bestilt til fredag 15.05.2015 kl:20 gutter :cool:
    Da er det bare å pusse penskoa, og ta en god dusj før avgang.
    Er litt usikker her nå: er jeg blant de 12, eller ville jeg evnt bli den 13. til bords ...

    G
    Flapp a JackX.
    Ved siste vareopptelling var vi 8 stk OASere som skal nedover i år (JackX som vanlig i siste liten).
    Så har jeg inkludert Espen L, og tatt høyde for eventuelle andre grenlendere, siste liten påmeldte OASere eller andre som vil være med.
    Alle får OASere får SITTE :cool:
    See....?
    Åååå..... så hyggelig at du tenkte på meg i år igjen Power`n :)
    Tenkte ikke jeg skulle trenge meg på når jeg så at dere var så mange fra OAS i år. Men er det plass på middagen så henger jeg meg selvfølgelig med, jeg er klar som et egg :)
    Morten fra GLL blir også gjerne med på middag vis det er plass, Ganilsen kommer ikke før sent på Fredag så han trur jeg eventuelt er litt usikker til middagen.
    Har måttet forandre litt på avreise og hjemreise på grunn av jobb på mandag, reiser da ned på onsdag kveld og hjem på søndag ettermiddag.
    Jeg "varmer" opp baren på Rilano onsdag kveld og passer på at de har alt av de edle dråpene i takt til dere ankommer på torsdag:)

    Mvh: Espen L
    Du trenger deg ikke på kompis, men er selvskreven.
    Såvidt jeg kan skjønne, så er det plass til Jabba-Jabba også.
    Ellers har jamakr elegant oppsummert det øvrige som også bekymret meg :cool:
    Vi sees "down under" ;)
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.988
    Antall liker
    10.624
    Sted
    Skien
    Åååå..... så hyggelig at du tenkte på meg i år igjen Power`n :)
    Tenkte ikke jeg skulle trenge meg på når jeg så at dere var så mange fra OAS i år. Men er det plass på middagen så henger jeg meg selvfølgelig med, jeg er klar som et egg :)
    Morten fra GLL blir også gjerne med på middag vis det er plass, Ganilsen kommer ikke før sent på Fredag så han trur jeg eventuelt er litt usikker til middagen.
    Har måttet forandre litt på avreise og hjemreise på grunn av jobb på mandag, reiser da ned på onsdag kveld og hjem på søndag ettermiddag.
    Jeg "varmer" opp baren på Rilano onsdag kveld og passer på at de har alt av de edle dråpene i takt til dere ankommer på torsdag:)

    Mvh: Espen L
    det direkte nobelt og rørende at du passer på baren, og varmer den opp. Det var blant de tingene jeg har ligget litt våken og bekymret meg for.
    kan du få sjekket BierGarten på andre siden av gata også ? Er alt på plass? Har de nok Weissbier? Er benkene tørre? Fint å få tilbakemelding, så man føler man vet hva man kommer til.
    Gleder meg til nok et flott treff i M.
    JM
    Hey JM
    Biergaten skal være klar med Weissbier til de edle herrer for er det noe vi vet når vi er på tur så er det at et godt liv måles ikke i lengde men etter bruk :)
    Det eneste vi skylder livet er å nyte det,man kan jo ikke gjøre noe annet mellom fødsel og og død enn å nyte mellomtiden :)
    Jeg sier som JackX ville sagt det: Cheers

    Mvh: Espen L
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.988
    Antall liker
    10.624
    Sted
    Skien
    Flapp a JackX.
    Ved siste vareopptelling var vi 8 stk OASere som skal nedover i år (JackX som vanlig i siste liten).
    Så har jeg inkludert Espen L, og tatt høyde for eventuelle andre grenlendere, siste liten påmeldte OASere eller andre som vil være med.
    Alle får OASere får SITTE :cool:
    See....?
    Åååå..... så hyggelig at du tenkte på meg i år igjen Power`n :)
    Tenkte ikke jeg skulle trenge meg på når jeg så at dere var så mange fra OAS i år. Men er det plass på middagen så henger jeg meg selvfølgelig med, jeg er klar som et egg :)
    Morten fra GLL blir også gjerne med på middag vis det er plass, Ganilsen kommer ikke før sent på Fredag så han trur jeg eventuelt er litt usikker til middagen.
    Har måttet forandre litt på avreise og hjemreise på grunn av jobb på mandag, reiser da ned på onsdag kveld og hjem på søndag ettermiddag.
    Jeg "varmer" opp baren på Rilano onsdag kveld og passer på at de har alt av de edle dråpene i takt til dere ankommer på torsdag:)

    Mvh: Espen L
    Du trenger deg ikke på kompis, men er selvskreven.
    Såvidt jeg kan skjønne, så er det plass til Jabba-Jabba også.
    Ellers har jamakr elegant oppsummert det øvrige som også bekymret meg :cool:
    Vi sees "down under" ;)
    Takker å bukker Power`n :)

    Mvh: Espen L
     

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    1.377
    Da er både fly og suite på Rilano 24/7 booket, klappet & sånt.
    Ned torsdag, hjem mandag - begge flighter med herrene Knoll å Tått: noen må jo holde hemafroditten "toern" under close screwtiny ;)

    cheers!
     

    John_Harald

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.08.2002
    Innlegg
    4.043
    Antall liker
    1.836
    Sted
    Sørumsand
    Torget vurderinger
    5
    Hei. Bor på Rilano fra 13. til 18. Mai. Har møtt flere av dere tidligere på hjemmebesøk og messer. Det hadde vært hyggelig å truffet enda flere av dere :)
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.988
    Antall liker
    10.624
    Sted
    Skien
    Da er både fly og suite på Rilano 24/7 booket, klappet & sånt.
    Ned torsdag, hjem mandag - begge flighter med herrene Knoll å Tått: noen må jo holde hemafroditten "toern" under close screwtiny ;)

    cheers!
    Neimen se det ja :)
    Knall bra at du blir med JackX

    Mvh: Espen L
     

    Virgo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2006
    Innlegg
    1.706
    Antall liker
    602
    Torget vurderinger
    10
    Bare kjapt: Har noen opplevd å måtte vise pass i Tyskland? Mitt er utgått, men har nå bestilt nytt. Men hørte fra en at flere hotell krevde pass. Må jeg muligens ha nødpass når jeg reiser nedover til messen?
     

    aam01

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2014
    Innlegg
    3.691
    Antall liker
    2.294
    Sted
    Sandvika
    Torget vurderinger
    4
    Hotellene i Tyskland krever pass og flere flyselskap vil ikke ta deg med uten gyldig pass. Så du må nok ordne deg nytt pass på en eller annen måte.
     

    QWERT

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    22.04.2012
    Innlegg
    323
    Antall liker
    136
    Torget vurderinger
    0
    Du må ha gyldig pass. Hvis du flyr må det vises flere ganger, men med bil blir det som regel ikke skjekket.
     

    Jamakr

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Innlegg
    1.598
    Antall liker
    2.213
    Bare kjapt: Har noen opplevd å måtte vise pass i Tyskland? Mitt er utgått, men har nå bestilt nytt. Men hørte fra en at flere hotell krevde pass. Må jeg muligens ha nødpass når jeg reiser nedover til messen?
    Reiste på postsparebankens røde innskuddsbok opp og ned til Italia en gang, men er redd de tider er over.
    Husker faktisk ikke hva de forlanger, men det er vel risikosport å komme seg med fly fram og tilbake til Tyskland uten pass?
    Mvh
    JMK
     

    Bulter

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2003
    Innlegg
    1.662
    Antall liker
    3.090
    Så har vi det gående igjen. Enda et nytt digitalt format som skal gi oss «an artist‘s real performance». Fra nyhetsbrevet til High End 2015:


    Meridian has presented a technical innovation to the media, the industrial companies and the software industry. An innovation that developers are expecting to revolutionise our industry and the way we play our music. Meridian is trialling a new digital audio format and is promising its end customers music in studio quality for home listening and for out-and-about. “For the first time in the history of music recording, an artist‘s real performance can be heard,” as the British company promises with its newly developed MQA audio system, which stands for “Master Quality Authenticated”. (...) It can be experienced for the first time at a trade fair at the HIGH END 2015,, room C112 at the Atrium 3.1. More can be found at: Meridian Presents MQA


     

    Moiz Audio

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    06.08.2007
    Innlegg
    4.144
    Antall liker
    777
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    123
    Flere her inne som tar norwegian flyet 18:55 onsdag 13nde mai?
     

    Virgo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2006
    Innlegg
    1.706
    Antall liker
    602
    Torget vurderinger
    10
    Du må ha gyldig pass. Hvis du flyr må det vises flere ganger, men med bil blir det som regel ikke skjekket.
    Kom på det for sent, så sjekket jeg pass og det var utløpt. Har bestilt nytt, men får nok ikke det før tur. Håper jeg får et nødpass, hvis ikke ser det ille ut...
     

    rusten

    Medlem
    Ble medlem
    09.12.2012
    Innlegg
    44
    Antall liker
    7
    Torget vurderinger
    2
    Du trenger ikke pass for å reise til Tyskland, jeg reiser flere ganger i året til Tyskland uten å vise pass. Senest til München for noen uker siden.

    Du kan og vise førerkort istedenfor pass om du blir bedt om identifikasjonskort for innsjekking på hotell.

    ps reiser alltid på elekronisk billett

    god tur!
     

    Virgo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2006
    Innlegg
    1.706
    Antall liker
    602
    Torget vurderinger
    10
    Du trenger ikke pass for å reise til Tyskland, jeg reiser flere ganger i året til Tyskland uten å vise pass. Senest til München for noen uker siden.

    Du kan og vise førerkort istedenfor pass om du blir bedt om identifikasjonskort for innsjekking på hotell.

    ps reiser alltid på elekronisk billett

    god tur!
    Det var sertifikat jeg tenkte vise i utgangspunkt, men hvis noen over sier pass er nødvendig er jeg usikker på om jeg bør få nødpass eller ikke..koster jo like mye som et vanlig pass, så skulle gjerne sett det kunne unngås. Reiser og alltid elektronisk. Men reiser du flere ganger har du jo infoen på dette, så sertifikat bør vel holde da forhåpentligvis:)
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.355
    Antall liker
    63.254
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Du trenger ikke pass for å reise til Tyskland, jeg reiser flere ganger i året til Tyskland uten å vise pass. Senest til München for noen uker siden.

    Du kan og vise førerkort istedenfor pass om du blir bedt om identifikasjonskort for innsjekking på hotell.

    ps reiser alltid på elekronisk billett

    god tur!
    Det var sertifikat jeg tenkte vise i utgangspunkt, men hvis noen over sier pass er nødvendig er jeg usikker på om jeg bør få nødpass eller ikke..koster jo like mye som et vanlig pass, så skulle gjerne sett det kunne unngås. Reiser og alltid elektronisk. Men reiser du flere ganger har du jo infoen på dette, så sertifikat bør vel holde da forhåpentligvis:)
    Vet ikke hvilket flyselskap du benytter, men hvis du benytter KLM ville jeg anskaffet meg et nødpass fortere enn svint. Du reiser innenfor Schengen, men så lenge vi ikke har et nasjonalt identitetskort er pass det eneste som gjelder. Ring i hvert fall flyselskapet du skal benytte før du tar sjansen.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn