Hifisentralens nye side - dating og forum

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.536
Antall liker
102.876
Torget vurderinger
23
Syt ikke så ille, Totte - her går det i "Enklere Liv" pop-ups..:mad: Svineri med slik selektiv reklame..
 

lovemusikk

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2009
Innlegg
9.577
Antall liker
2.935
Torget vurderinger
8
Høvdingen.
Bruk hifisentralen aktivt på Facebook også..
Det gir reklame og inntekter.

Inn å les privat melding hvertfall
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.876
Antall liker
5.719
Torget vurderinger
1
Høvdingen.
Bruk hifisentralen aktivt på Facebook også..
Det gir reklame og inntekter.

Inn å les privat melding hvertfall
Kan du ikke bare sende en privat melding her på forumet?
 

Virgo

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2006
Innlegg
1.707
Antall liker
602
Torget vurderinger
10
Vet ikke om dette er rett sted å poste denne, men er det mulig å få til noe på søkeordningen, at ved feks et søk på et produkt i forumet, at de sider, tråder som omtaler produktet, gås direkte til i siden? Så en slipper gå igjennom en hel tråd til tider for å finne det man søkte på?
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.876
Antall liker
5.719
Torget vurderinger
1
Vet ikke om dette er rett sted å poste denne, men er det mulig å få til noe på søkeordningen, at ved feks et søk på et produkt i forumet, at de sider, tråder som omtaler produktet, gås direkte til i siden? Så en slipper gå igjennom en hel tråd til tider for å finne det man søkte på?
Nei, søkemotoren er en del av vBulletin forumet, og den har jeg ikke mye kontroll over. Da må jeg isåfall lage en egen søkemotor, men det som kan anbefales er å søke via Google også inkludere ordet "Hifisentralen".
 

danelectro

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.08.2010
Innlegg
1.317
Antall liker
1.301
Vet ikke om dette er rett sted å poste denne, men er det mulig å få til noe på søkeordningen, at ved feks et søk på et produkt i forumet, at de sider, tråder som omtaler produktet, gås direkte til i siden? Så en slipper gå igjennom en hel tråd til tider for å finne det man søkte på?
Nei, søkemotoren er en del av vBulletin forumet, og den har jeg ikke mye kontroll over. Da må jeg isåfall lage en egen søkemotor, men det som kan anbefales er å søke via Google også inkludere ordet "Hifisentralen".
skriv site:hifisentralen.no planar i søkefeltet til Google for å søke etter "planar" kun i hifisentralen.no
 

Virgo

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2006
Innlegg
1.707
Antall liker
602
Torget vurderinger
10
Vet ikke om dette er rett sted å poste denne, men er det mulig å få til noe på søkeordningen, at ved feks et søk på et produkt i forumet, at de sider, tråder som omtaler produktet, gås direkte til i siden? Så en slipper gå igjennom en hel tråd til tider for å finne det man søkte på?
Nei, søkemotoren er en del av vBulletin forumet, og den har jeg ikke mye kontroll over. Da må jeg isåfall lage en egen søkemotor, men det som kan anbefales er å søke via Google også inkludere ordet "Hifisentralen".
skriv site:hifisentralen.no planar i søkefeltet til Google for å søke etter "planar" kun i hifisentralen.no
Ok, jeg forstår det. Men takker for alternativt tips mht søking
 

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ble medlem
15.11.2007
Innlegg
40.483
Antall liker
84.281
Sted
Knapstad
Torget vurderinger
97
Virker ikke helt seriøst dette

EC567BC3-4773-4091-B9E7-658C097F85EC.jpg


486D46B7-2BDA-4776-BF13-EFF811774817.jpg


59B62566-54AB-463C-B7C0-DF76848BB46B.jpg


Farsund Buskerud, Farsund Oppland, Kongsvinger Oppland, WTF?
Noen må få igjen skolepengene sine eller så sov de i geografitimen...
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.876
Antall liker
5.719
Torget vurderinger
1
Virker ikke helt seriøst dette

Vis vedlegget 486153

Vis vedlegget 486154

Vis vedlegget 486155

Farsund Buskerud, Farsund Oppland, Kongsvinger Oppland, WTF?
Noen må få igjen skolepengene sine eller så sov de i geografitimen...
Dette er bare "testprofiler", og vi måtte lage noen profiler for å se at siden fungerte. Dette vil en også få beskjed om hvis en forsøker å kontakte noen av disse profilene. Vi kunne heller ikke la siden stå tom. Helt normalt på nye datingsider, og disse profilene forsvinner så fort vi får nok nye medlemmer til å erstatte dem.

Men, det er det er bra du følger med, hehe

Mvh
Høvdingen
 
  • Liker
Reaksjoner: TT.

Singh

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2006
Innlegg
1.677
Antall liker
1.777
Torget vurderinger
1
Regner med att samtykke til att bilde er brukt er i orden?
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.876
Antall liker
5.719
Torget vurderinger
1
Regner med att samtykke til att bilde er brukt er i orden?
Alle bilder som blir benyttet (eller ble benyttet) på siden er kjøpt via en tjeneste som selger bilder, så regner med at det da er tillatt. Det stod ihvertfall i vilkårene at bildene kunne benyttes til bl.a. datingsider og annet bruk, og når en ser på en rekke andre websider som ofte viser bilder av f.eks. en dame som har på seg et "headset" når en går inn på linken "kontakt oss", så er nok det også ofte bilder som er kjøpt på tilsvarende måte.

Hvis en ser på forsiden nå, så har alle disse medlemmene registrert seg, og ikke noe testprofiler, men i starten så ble det benyttet noen "testprofiler" for at ikke siden skulle stå tom.

hfs-bilde.jpg
 

bambi

Æresmedlem
Ble medlem
27.01.2011
Innlegg
16.382
Antall liker
12.325
Sted
Smurfeland
Kanskje det ville vært et bedre lokkemiddel hvis det ble inkludert gratis medlemskap på forsteblikk.no istedenfor Tidal kode eller hva det var, når man betalte for støttemedlemskap på HFS.

NB! Helt tilfeldig at akkurat jeg foreslår dette nå, tilfeldigvis før jeg har fått fornyet mitt eget støttemedlemskap.
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.876
Antall liker
5.719
Torget vurderinger
1
Kanskje det ville vært et bedre lokkemiddel hvis det ble inkludert gratis medlemskap på forsteblikk.no istedenfor Tidal kode eller hva det var, når man betalte for støttemedlemskap på HFS.

NB! Helt tilfeldig at akkurat jeg foreslår dette nå, tilfeldigvis før jeg har fått fornyet mitt eget støttemedlemskap.
Medlemskap på forsteblikk.no er gratis, så jeg vet ikke hvor mye lokkemiddel det ville vært. En garanti for å møte en søt dame ville kanskje være bedre, men noe vanskelig å få til ;)
 

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Innlegg
4.634
Antall liker
1.148
Torget vurderinger
7
Minner meg om en kompis som hadde vært alene en god stund; Puls og 37 grader er en fordel, men jeg vil ikke virke kravstor :D
 
  • Liker
Reaksjoner: HCS

bambi

Æresmedlem
Ble medlem
27.01.2011
Innlegg
16.382
Antall liker
12.325
Sted
Smurfeland
Kanskje det ville vært et bedre lokkemiddel hvis det ble inkludert gratis medlemskap på forsteblikk.no istedenfor Tidal kode eller hva det var, når man betalte for støttemedlemskap på HFS.

NB! Helt tilfeldig at akkurat jeg foreslår dette nå, tilfeldigvis før jeg har fått fornyet mitt eget støttemedlemskap.
Medlemskap på forsteblikk.no er gratis, så jeg vet ikke hvor mye lokkemiddel det ville vært. En garanti for å møte en søt dame ville kanskje være bedre, men noe vanskelig å få til ;)
Mente selvsagt gullmedlemskap, som det reklameres for på bildet som er lagt ut.

Men det er sikkert ikke noe poeng. Middelaldrende menn med tung hifidiagnose vasser sikkert i nok damer som det er. :)
 

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.536
Antall liker
102.876
Torget vurderinger
23
Ja, de formelig løper etter oss med senga på ryggen! :rolleyes:
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.876
Antall liker
5.719
Torget vurderinger
1
Mente selvsagt gullmedlemskap, som det reklameres for på bildet som er lagt ut.
Gullmedlemskap er gratis for de første 100 medlemmene, det står nokså tydelig hvis du ser på forsiden til forsteblikk.no. Ergo, ingen hensikt i å dele ut noe :)
 

bambi

Æresmedlem
Ble medlem
27.01.2011
Innlegg
16.382
Antall liker
12.325
Sted
Smurfeland
Mente selvsagt gullmedlemskap, som det reklameres for på bildet som er lagt ut.
Gullmedlemskap er gratis for de første 100 medlemmene, det står nokså tydelig hvis du ser på forsiden til forsteblikk.no. Ergo, ingen hensikt i å dele ut noe :)
Har ikke akkurat studert siden nei, men 100 medlemmer går vel såpass fort at det gratis gullmedlemskapet ikke varer så lenge. :)
 
Topp Bunn