Hifisentralens nye side - dating og forum

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.876
Antall liker
5.719
Torget vurderinger
1
Ja, den nye serveren til HFS er nokså heftig, og mest sannynslig en del kraftigere enn hva vi kunne klart oss med, men tiden går fort, og jeg tror ikke vi vil trenge noe serverbytte på en god stund. Jeg klarer ikke å se koblingen til Forsteblikk.no. Den siden ligger på et webhotell til noen småkroner i mnd, og har så langt ikke hatt noen utgifter av betydning. Jeg må vel ha lov til å drive med flere ting - jeg selger også hi-fi utstyr, kanskje enkelte vil påstå at kronerullingen gikk til innkjøp av utstyr, men det er ingen grunn for noen spekulasjonsteorier, jeg har et godt og tydelig skille mellom de ulike tingene jeg driver med.
 
C

Cyber

Gjest
Herlighet, nå mangler du jo bare nettbutikk med hjemlevering av mat, drikkevarer og toalettpapir så kan du serve HFS-menigheten på alle fronter. :D
 

aam01

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2014
Innlegg
3.692
Antall liker
2.294
Sted
Sandvika
Torget vurderinger
4
Blir det bruktannonser av typen Torget på denne nye nettsiden?
"Pent brukt kone 54-modell byttes. Bare en eier, tenner overhalt på spesialverksted. Ingen kabelproblemer."
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.876
Antall liker
5.719
Torget vurderinger
1
Herlighet, nå mangler du jo bare nettbutikk med hjemlevering av mat, drikkevarer og toalettpapir så kan du serve HFS-menigheten på alle fronter. :D
Matsentralen.no er herved opprettet - takk for ideèn ;D
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.876
Antall liker
5.719
Torget vurderinger
1
Herlighet, nå mangler du jo bare nettbutikk med hjemlevering av mat, drikkevarer og toalettpapir så kan du serve HFS-menigheten på alle fronter. :D
Matsentralen.no er herved opprettet - takk for ideèn ;D
Og datingsiden kunne du også rettet mot single ungkarer fra nord - korea.no

;)
Nyttesløst, Kim Jong-un bestemmer hvem som skal gifte seg med hvem, hvem som skal spise hva, og stort det sett det meste. ;)
 

AndersR

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.05.2011
Innlegg
5.069
Antall liker
3.750
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Om noen først har gått inn for å misforstå, så vil de normalt sett ikke slutte å misforstå selv om de får forklart hvordan ting henger sammen.
 

grammofon

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.02.2011
Innlegg
5.646
Antall liker
2.853
Sted
Bærum
Om noen først har gått inn for å misforstå, så vil de normalt sett ikke slutte å misforstå selv om de får forklart hvordan ting henger sammen.
Helt klart. Men når Høvdingen først opprettet denne tråden (skjønner ikke helt hvorfor), måtte han jo regne med ganske mange bittersøte kommentarer.
Slik er sentralen. :)
- og så er det ikke uten en viss underholdningsverdi i en tid hvor sentralen ellers er ganske dau.
 

totte

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2007
Innlegg
7.296
Antall liker
2.499
Torget vurderinger
0
Og tittelen på tråden, "Hifisentralens nye side - dating og forum", er jo så fin at å ikke ta agnet og nappe litt ville være en unnlatelsessynd.
 

weld77

Æresmedlem
Ble medlem
19.09.2014
Innlegg
20.753
Antall liker
13.243
Hadde det ikke vært for denne tråden hadde jeg ikke merket det en gang. Men det var kanskje hensikten?
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.876
Antall liker
5.719
Torget vurderinger
1
Jeg tror neppe noen kommer til å merke noe til den nye siden, og som sagt, det er en separat greie, og vil aldri blandes borti HFS, men jeg misbrukte siden i et par dager for å få ordet ut på markedet, men det er alt. Kanskje jeg kommer til å reklamere for Hifisentralen på den nye siden, også kan vi endelig få litt kvinnfolk inn på siden her - det ville vel ikke vært så galt eller? (spøk)

Jeg tror ingen har så mye å bekymre seg for, og HFS vil nok bestå slik den er, og ingen støttekroner eller reklameinntekter vil gå til noe annet enn driften her.

Mvh
Høvdingen
 

grammofon

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.02.2011
Innlegg
5.646
Antall liker
2.853
Sted
Bærum
Jeg synes stort sett det er greit å holde kvinnfolk og Hi-Fi atskilt. Kona blander seg inn i nesten alt jeg gjør. Unntaket er Hi-Fi der jeg i alle fall kan hevde en viss selvråderett.

Oppgir du Hi-Fi som en hovedinteresse på dating-forumet, tror jeg du skal slite hardt med å få særlig mange treff - i alle fall på hetero-siden.
 

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Innlegg
4.634
Antall liker
1.148
Torget vurderinger
7
Du bør få deg ny signatur Høvding. F.eks:

"Dårlig lyd, lite puling? Her er det hjelp å få"

;)
 
C

Cyber

Gjest
Du bør få deg ny signatur Høvding. F.eks:

"Dårlig lyd, lite puling? Her er det hjelp å få"

;)
Hifi, kjerring, mat - jeg må moderere meg over, for å få det hele til å fungere bør nok en tjeneste som formidler forbrukslån også på plass. De to første tjenestene er kjent for å dra seriøse summer...
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.876
Antall liker
5.719
Torget vurderinger
1
Jeg glemte forbrukslån - det må vi få til - kun 54% effektiv rente, og lån er på plass. Og ikke hvert år, men pr. mnd.
 

vipa

Høyttalerhviskeren
Ble medlem
08.01.2016
Innlegg
3.786
Antall liker
8.752
Sted
Fra Fredrikstad, kommet meg helt til Halden
Torget vurderinger
1
Gleder meg veldig til å følge med på det nye forumet, når de rettroende flytter over dit. Ser frem til tråder som: "F... er f... de som tror det er forskjell har blitt lurt."
"Hvis du tror det er forskjell på damer - kjør en blindtest!". Og ikke minst: " Finnes det noen sjekketriks som er så over the top at ingen går på..?"
Hva med forslag til oppgradering av partner (budsjett 10-15K) ? Tror også jeg må forandre trådtittelen min til VIVA LA PUTA ;)
 

janghell

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.12.2002
Innlegg
653
Antall liker
310
Torget vurderinger
11
Blir vel dårlig med diy tråder på det forumet....
 

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Innlegg
22.155
Antall liker
10.663
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Denne delen av forumet kan bare ses dersom man er pålogget
 

Ulf-B

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2008
Innlegg
7.905
Antall liker
2.086
Sted
Oslo
Torget vurderinger
20
Denne delen av forumet kan bare ses dersom man er pålogget
Hvilken del av forumet er det snakk om her? HFS-avdelingen er tilgjengelig uten å være pålogget - i hvert fall fra min PC.
 

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Innlegg
22.155
Antall liker
10.663
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Sorry - jeg tok feil.
OT er ikke tilgjengelig ihvertfall :)
 

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Innlegg
24.590
Antall liker
15.155
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Takk for meg, herved utmeldt.
Å melde seg ut og slamre igjen døren straffer utelukkende en selv, så vel bekomme. :rolleyes:
Den fyren er jo utmeldt, baluba. Da leser han vel ikke det du skriver uansett. Eller tror du han smugtitter? :)
Det skal du ikke se bort fra, men det er nok helst de som sitter på gjerdet som kan dra nytte av innlegget. :rolleyes:

Btw, apropos dating og hifi, det finnes da kvinner som tenner på kulturell kapital også. I endel tilfeller må det kombineres med høy aksept for batikk, men batikk kan være gode akustikktiltak brukt riktig. Og langtfra alltid. :)
 

grammofon

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.02.2011
Innlegg
5.646
Antall liker
2.853
Sted
Bærum
Ja kona mi drev også butikk for en tid tilbake. Det var sikkert bra for familieøkonomien at hun styrte alt, men dårlig for HiFi-innkjøpene. :cool:
 

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Innlegg
3.444
Antall liker
784
Torget vurderinger
5
Ser ut som datingside benytter seg av Torget her :cool:
 

lovemusikk

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2009
Innlegg
9.577
Antall liker
2.935
Torget vurderinger
8
Det lekker inn drit fra der til her?
se tråden "hei menn"
 

grammofon

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.02.2011
Innlegg
5.646
Antall liker
2.853
Sted
Bærum
Jeg vil gjerne har flere pene norske jenter på Hi-Fi sentralen også.
Sørg for litt lekkasje da, Herr Høvding.
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.876
Antall liker
5.719
Torget vurderinger
1
Alle jenter som ligger på 6+ (fra 0-10) får automatisk pass til HFS, hehe. Nei, kommer nok ikke til å sammenblande Gutteklubben Oss med dette konseptet.

Mvh
Høvdingen
 

whistler

Bransjeaktør
Ble medlem
28.11.2004
Innlegg
1.823
Antall liker
610
Er fremdeles ikke sikker på om denne datingsiden bare er en spøk fra Høvdingens side. :) Profft gjennomført er den i alle fall.:cool:
Personene på bildene som vises i banneret "Nye medlemmer" er jo like fiktive slik som de i slankereklamen jeg får i posten. :D

"Bård fra Åmot", finner du igjen flere steder på nettet, f.eks. her:
Work Better with Oracle JET
 

mikon

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
26.03.2015
Innlegg
112
Antall liker
52
Sted
Fredrikstad
Er fremdeles ikke sikker på om denne datingsiden bare er en spøk fra Høvdingens side. :) Profft gjennomført er den i alle fall.:cool:
Personene på bildene som vises i banneret "Nye medlemmer" er jo like fiktive slik som de i slankereklamen jeg får i posten. :D

"Bård fra Åmot", finner du igjen flere steder på nettet, f.eks. her:
Work Better with Oracle JET
Ja, Jenny på 50 fra Farsund kan da umulig være 50??? Og Tulla på 28 fra Asker kan da umulig være singel. Nei, her er det nok noe muffens.
Blir nok å legge inn konto på dette stedet, hvis jeg blir singel.
 

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Innlegg
20.588
Antall liker
27.757
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Mitt behov for en datingside linket til HFS overgås kun av mitt behov for å bli smittet med multiresistent tuberkulose. Det er da evig nok med reklame for russiske og filippinske damer.

Mer enn nok, når jeg tenker etter. :p

Mvh
 

grammofon

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.02.2011
Innlegg
5.646
Antall liker
2.853
Sted
Bærum
Er fremdeles ikke sikker på om denne datingsiden bare er en spøk fra Høvdingens side. :) Profft gjennomført er den i alle fall.:cool:
Personene på bildene som vises i banneret "Nye medlemmer" er jo like fiktive slik som de i slankereklamen jeg får i posten. :D

"Bård fra Åmot", finner du igjen flere steder på nettet, f.eks. her:
Work Better with Oracle JET
Ja, Jenny på 50 fra Farsund kan da umulig være 50??? Og Tulla på 28 fra Asker kan da umulig være singel. Nei, her er det nok noe muffens.
Blir nok å legge inn konto på dette stedet, hvis jeg blir singel.
Kan du ikke bare melde deg inn og se hva som skjer?
Jeg har full tillit til at Høvdingen ikke driver med tull.

NB: Fortell hva som skjer, og husk endelig å legge ut bilder.
 

Karmana

Æresmedlem
Ble medlem
13.06.2008
Innlegg
24.378
Antall liker
63.388
Sted
Bergen
Torget vurderinger
42
Mitt behov for en datingside linket til HFS overgås kun av mitt behov for å bli smittet med multiresistent tuberkulose. Det er da evig nok med reklame for russiske og filippinske damer.

Mer enn nok, når jeg tenker etter. :p

Mvh
Nja, du skal ikke se bort fra at mange av medlemmene blir litt mer positiv i tonen hvis de fikk seg en omgang i halmen med Jenny fra Farsund ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: SRM

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Innlegg
20.588
Antall liker
27.757
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Mitt behov for en datingside linket til HFS overgås kun av mitt behov for å bli smittet med multiresistent tuberkulose. Det er da evig nok med reklame for russiske og filippinske damer.

Mer enn nok, når jeg tenker etter. :p

Mvh
Nja, du skal ikke se bort fra at mange av medlemmene blir litt mer positiv i tonen hvis de fikk seg en omgang i halmen med Jenny fra Farsund ;)
Hehe, får stille meg i køen. ;)

mvh
 

totte

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2007
Innlegg
7.296
Antall liker
2.499
Torget vurderinger
0
Det dukker opp reklame for "Senior-dating" hos meg. Flere som får det? Synes uansett det var litt tidlig.
 
Topp Bunn