Hifisentralens-medlemsbilder: Desember 2011

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • K

    Kaare G. Opsahl

    Gjest
    Bach_Man skrev:
    Jeg ser i retningslinjene at konstruktiv kritikk er tillatt, og jeg tror jeg har vært konstruktiv i mine billedkommentarer. Det siste man trenger å høre som fotograf er at bildene er knallbra når de helt klart er amatørmessige. Og når man viser et meget godt bilde er det nesten en fornærmelse når noen vil redusere dette til et sett kamerainnstillinger.
    og det håper jeg du fortsetter med :) er til stor hjelp
     

    mutz

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    04.01.2005
    Innlegg
    1.057
    Antall liker
    85
    Torget vurderinger
    1
    Bach_Man skrev:
    Jeg ser i retningslinjene at konstruktiv kritikk er tillatt, og jeg tror jeg har vært konstruktiv i mine billedkommentarer. Det siste man trenger å høre som fotograf er at bildene er knallbra når de helt klart er amatørmessige. Og når man viser et meget godt bilde er det nesten en fornærmelse når noen vil redusere dette til et sett kamerainnstillinger.
    Tiltredes! Fortsett slik :)
     

    authentic

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Innlegg
    9.238
    Antall liker
    2.373
    Torget vurderinger
    13
    Bach_Man skrev:
    Og når man viser et meget godt bilde er det nesten en fornærmelse når noen vil redusere dette til et sett kamerainnstillinger.
    Bullshit, hvor i svarte leser du at jeg har skrevet i fornærmet retning om nevnte bilde ? Tror du må lese mine innlegg i tråden om igjen for det er tydeligvis noe feil med brillene dine !


    Legg gjerne ved EXIF, men dette er ikke et krav.
    Dette står og i retninslinjene over, om du har lest ? Så når jeg etterspør om dette i ett bilde så er det fornærmende for vedkommende som har tatt bilde ?

    Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte når jeg leser hva du skiver.
     

    mutz

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    04.01.2005
    Innlegg
    1.057
    Antall liker
    85
    Torget vurderinger
    1
    Over fjelltoppen er Tromsøya. Lyset fra byen blir reflektert i skylaget over.
     

    Vedlegg

    coolbiz

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.03.2006
    Innlegg
    9.169
    Antall liker
    4.758
    Sted
    Sydvestlandet
    Torget vurderinger
    2
    Bach_Man skrev:
    Jeg ser i retningslinjene at konstruktiv kritikk er tillatt, og jeg tror jeg har vært konstruktiv i mine billedkommentarer. Det siste man trenger å høre som fotograf er at bildene er knallbra når de helt klart er amatørmessige.
    Helt enig.

    Bach_Man skrev:
    Og når man viser et meget godt bilde er det nesten en fornærmelse når noen vil redusere dette til et sett kamerainnstillinger.
    Jeg synes ikke det er en fornærmelse dersom den som spør ønsker å forbedre seg på det kameratekniske og ønsker å hvilke valg som ligger bak et vellykket bilde som noen andre har tatt.

    Formålet med en tråd som dette er forhåpentligvis å lære av hverandre. Enten ved å vise fram bilder man kanskje ikke er helt fornøyd med og be om konstruktiv kritikk, eller å demonstrere resultater man er spesielt fornøyd med. Eller, som jeg gjorde tidligere i høst da jeg la ut et mislykket bilde, minne andre om hvordan muligheter går tapt dersom man ikke reagerer raskt nok.
     

    Torja

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.03.2008
    Innlegg
    2.329
    Antall liker
    956
    Tatt med en Mobil tlf htc desire HD. Dette skal altså være rom Julen? Ikke mye sne å se her lenger. Alt smeltet bort på to dager.
     

    Vedlegg

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.082
    Antall liker
    10.486
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Tøffe bilder. Var på "årets" dykkertur i sør Thailand idag.. Bare dårlige bilder :) Hadde ikke undervannskamera...
     

    Bjørn.H

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    23.875
    Antall liker
    8.159
    Torget vurderinger
    1
    Jan_I skrev:
    bjornh skrev:
    Super bass hadde den også.
    Ser ut som den spiller DYPT ja ;) ;D ;D
    Litt stereo-prat: helt utrolig hvor mange begreper rundt det med bass det dukket opp på den tiden: "Super Bass", "Turbo Bass" osv.
     

    Cadillacman

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    04.10.2007
    Innlegg
    717
    Antall liker
    117
    Hei !

    Fant et bilde her igår av en skyskraper.
    Kan ikke finne det idag.
    Kan du finne ut hvem som har lagt det ut ?

    Cadillacman
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn