Hifi tilbuds avis ?

J

jb_rasmussen

Gjest
jeg hade et inlæg den 11-5 vedr. om det ikke kunne være en god ide m en tilbuds avis ala den på hifi4all her på hifisentralen, hvor det var mulig for forhandlere at annoncere deres tilbud, demo-varer ect. til glæde for alle parter= FORBRUGERE; FORHANDLERE; ECT.

Høvdingen gav udtryk for at det kansje var en god ide, og pratet om at ta sagen op efter ferien, men nu finder jeg den ikke inlægget mit igen, så jeg lurer på hvad der blev a det inlæg og hvad der videre sker i denne sag.

HVAD synes du, vil det være en god ide med en tilbuds avis ?

Mvh.johnny

Proffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
3.256
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
6
Ja! ;D
Og her vil det være mulig å skaffe seg bedre oversikt over nye produkter som blir produsert i, samt tatt inn til, landet vårt................

Mvh
Proffen

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Antall liker
32.286
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
Jeg synes dette er en spennede tanke jeg...Men det kreves endel jobb i oppstart ect, men tanken har absolutt noe for seg... ;D

JORFIN

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2004
Antall liker
15
Torget vurderinger
22
en slik løsning hadde jo vært kjempejeft, kjør på :)

toref

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.04.2006
Antall liker
39
Sted
Trondheim
Tiltredes! Alle forsøk på å gjøre det lettere for forbrukerne å holde seg oppdatert tas i mot med glede. :)

Mvh

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.463
Torget vurderinger
2
Som nevnt tidligere så er dette noe som det jobbes med. Før vi kan sette i gang så må vi finne en brukbar teknisk løsning for det. Noen som har forslag til hvordan en slik "avis" bør fungere/se ut?

Mvh
Thomas

JORFIN

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2004
Antall liker
15
Torget vurderinger
22
har ingen anelse på det tekniske om hvordan det skal fungere, men går jo ann å ha en underkategori i forumet hvor forhandlerne kan ha sin egen mappe, vor de legger ting ut, eller noe sånt..

Proffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
3.256
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
6
Høvdingen skrev:
Som nevnt tidligere så er dette noe som det jobbes med. Før vi kan sette i gang så må vi finne en brukbar teknisk løsning for det. Noen som har forslag til hvordan en slik "avis" bør fungere/se ut?

Mvh
Thomas
Det går jo an å se på hvordan hifi4all har løst den biten. Her legges jo annonsene inn i kronologisk rekkefølge.

Evt om det er mulig, kan jo annonsene legges inn alfabetisk etter enten forhandler eller produkt.......

mvh
Proffen

J

jb_rasmussen

Gjest
Proffen skrev:
Høvdingen skrev:

Mvh
Thomas
Det går jo an å se på hvordan hifi4all har løst den biten. Her legges jo annonsene inn i kronologisk rekkefølge.

Evt om det er mulig, kan jo annonsene legges inn alfabetisk etter enten forhandler eller produkt.......

mvh
Proffen
Jeg tror det blir lidt vanskelig at få noget til alfabetisk, det letteste må være at annoncerne står i rækkefølge dato/tid med en automatisk canserlering eft et fastlagt tidsrom (1måned, 2uger, 1uge ell så)
Det vil kansje også være lurt at have en regelsæt for inlogning, der vil forhindre at det samme tilbud bliver inlogget flere gange i samme tids periode, ell. tar jeg fejl her?

Mvh. johnny

Berg

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.02.2003
Antall liker
1
Høvdingen skrev:

Mvh
Thomas
Det er vel ikke værre en å lage en egen kategori i bruktbørsen der kun bransjemedlemmer kan poste. Og kalle denne "Tilbudsavis" ellernoe slikt. Det er jo allerede en liknende kategori der (salg/reklamering fra bransjen) Jeg tror ikke antallet tilbudspost er så stort at man trenger å lage noe mer avansert.

J

jb_rasmussen

Gjest
Berg skrev:
Høvdingen skrev:

Mvh
Thomas
Det er vel ikke værre en å lage en egen kategori i bruktbørsen der kun bransjemedlemmer kan poste. Og kalle denne "Tilbudsavis" ellernoe slikt. Det er jo allerede en liknende kategori der (salg/reklamering fra bransjen) Jeg tror ikke antallet tilbudspost er så stort at man trenger å lage noe mer avansert.
Ved ikke a, på den i DK er der 363 annoncer pr dags dato fylder 8 sider på måneds plan! Når det først er inkørt, tror jeg nok at flere vil benytte sig a denne mulighed for annoncering a deres tilbud end man først skulle tro.

mvh.johnny

Topp Bunn