Ok... det var ikke akkurat too bloody obvious, men.Jada... Svaret mitt var mer generelt enn bare til ditt innlegg.Ja, det er jo akkurat det jeg mener og skriver selv.![]()
Ok... det var ikke akkurat too bloody obvious, men.Jada... Svaret mitt var mer generelt enn bare til ditt innlegg.Ja, det er jo akkurat det jeg mener og skriver selv.![]()
Touchy?Ok... det var ikke akkurat too bloody obvious, men.Jada... Svaret mitt var mer generelt enn bare til ditt innlegg.Ja, det er jo akkurat det jeg mener og skriver selv.![]()
![]()
Neida, tror det går bra. Men måten du siterte og svarte på innlegget mitt på kunne lett få det til å virke som det du skrev var et tilsvar. Jeg påpeker bare at det ikke var veldig åpenbart, i den konteksten, at det du egentlig gjorde var å skrive et helt generellt innlegg som egentlig ikke hadde noe særlig med mitt opprinnelige innlegg å gjøre. Capische?Touchy?Ok... det var ikke akkurat too bloody obvious, men.Jada... Svaret mitt var mer generelt enn bare til ditt innlegg.Ja, det er jo akkurat det jeg mener og skriver selv.![]()
![]()
![]()
Ja, der går grensa. Jeg lar min bedre halvdel kjøre noen ganger under sterk frykt og tvil (hun kjører som et reinsdyr), men anlegget er det jeg som betjener.Et spørsmål som jeg tror ingen har besvart enda (har ikke finlest alle innleggene), er: Er det slik at kvinnen ikke får lov til å betjene anlegget evt. ikke tør i redsel for å ødelegge noe?
Blir det som grilling og bilkjøring? ;D
Nei?Et spørsmål som jeg tror ingen har besvart enda (har ikke finlest alle innleggene), er: Er det slik at kvinnen ikke får lov til å betjene anlegget evt. ikke tør i redsel for å ødelegge noe?
Er du veldig interessert i veskehandling og strikking/hekling Dazed? Typisk kvinnegreier.
Det kan vi nok gå ut fra.Men alle liker vel musikk uansett kjønn?
Kona er ikke spesielt teknisk begavet, men kontrollerer nå de enklere finessene ved anlegget, som å sette på en CD. De delene skal det godt gjøres at hun kan ødelegge. Dessuten har det bare godt av å bli brukt.Et spørsmål som jeg tror ingen har besvart enda (har ikke finlest alle innleggene), er: Er det slik at kvinnen ikke får lov til å betjene anlegget evt. ikke tør i redsel for å ødelegge noe?
Madammen er usedvanlig interessert i musikk, men siden det i tkr Towers like mye dreier seg om å betjene data, føler hun seg ikke komfortabel med å sette på anlegget. Når det først er oppe og sviver, setter hun gjerne på musikk. Og det både fra harddisk, streaming, nettradio og vinyl.Et spørsmål som jeg tror ingen har besvart enda (har ikke finlest alle innleggene), er: Er det slik at kvinnen ikke får lov til å betjene anlegget evt. ikke tør i redsel for å ødelegge noe?
The disc he chose for the burning in process has probably played through about seventeen hundred times and has likely re-engineered my brain for the worse. Sure, I could probably put in a different disc, but that would involve TOUCHING his CD player, and I'd rather be in need of a neuropsychologist than risk the consequences of crippling one of his rectangles with a distortion-producing fingerprint.
Hvis det finnes til TV-en din, kan du kanskje kjøpe en CA-modul til programkortet som i dag sitter i TV-tuneren og endre prosedyren til:Når ein tenkjer på kor mange ulike fjernkontrollar som har passert gjennom heimen i samband med utprøving av ymse dingsar, er familien immun mot duppedittangst. Men det er fleire som irriterar seg over oppstartprosedyren til TV:
1. Slå på tv-mottakaren
2. slå på Oppo
3. slå på TV
4. slå på anlegget (som normalt må skruast frå vinyl til Aux)
Burde vel gjere det mindre tungvint. På den andre sida har vi ein TV til, som er enklare å betjene....