HiFi på kontoret

Sonaldo

Medlem
Ble medlem
12.01.2022
Innlegg
30
Antall liker
54
Sted
Stavanger
62662DBF-C6A6-447B-91D9-FD1597EF340D.jpeg
Første innlegg her…… har lest en del tråder og finner masse interessant informasjon. Anlegget mitt består av hORNS FP15, Primaluna Dialogue Premium HP, Linn LP12, Acoustic Solide Machine Small R samt et EAT E-GLO S og Rega MC RIAA.
 
Sist redigert:

HoJ

En glad amatør.
Ble medlem
11.11.2006
Innlegg
19.175
Antall liker
34.576
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
2
Meget ryddig og fint system. Gratulerer med egen tråd.
 

Sonaldo

Medlem
Ble medlem
12.01.2022
Innlegg
30
Antall liker
54
Sted
Stavanger
Meget ryddig og fint system. Gratulerer med egen tråd.
Takk for det. Jeg har tatt opp igjen en gammel hobby, og innstallert meg på kontoret mitt. Ert så heldig å ha et stort kontor, og da må en jo kunne kose seg litt.... Har noe nytt og noe gammelt, og trives med det.
 

JESPER-HOLBERG

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.09.2005
Innlegg
160
Antall liker
406
Sted
Danmark
FLOT anlæg Sonaldo 😎

Jeg har selv ejet et sæt hORNS FP15 for nogle år siden. De er blandt de absolut bedste højttalere som jeg har haft og lyttet til!
 

Sonaldo

Medlem
Ble medlem
12.01.2022
Innlegg
30
Antall liker
54
Sted
Stavanger
FLOT anlæg Sonaldo 😎

Jeg har selv ejet et sæt hORNS FP15 for nogle år siden. De er blandt de absolut bedste højttalere som jeg har haft og lyttet til!
Takk for hyggelig tilbakemelding. Er selv godt fornøyd med høyttalerne mine. Har akkurat gjort en ommøblering og må nok jobbe litt med plasseringen. Lurer også på om det hadde vært hensiktsmessig med diffusor bak høyttalerne. Skjermen er ikke helt optimalt plassert ift lyd, men det får jeg ikke gjort noe med.
 
Sist redigert:

Norwegianwoodpecker

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.02.2007
Innlegg
1.304
Antall liker
2.031
Sted
Nordland
Oii, oii oiiii.. COOOL, grattis med egen tråd😃
Snasent kontor, verdig en daglig leder med ett privat oljeselskap🤠
Snakker vi selvstendig næringsdrivende, eller hjemmekontor?
 

Sonaldo

Medlem
Ble medlem
12.01.2022
Innlegg
30
Antall liker
54
Sted
Stavanger
Oii, oii oiiii.. COOOL, grattis med egen tråd😃
Snasent kontor, verdig en daglig leder med ett privat oljeselskap🤠
Snakker vi selvstendig næringsdrivende, eller hjemmekontor?
:) Takk! Er nok ikke noe olje her i gården. Er litt heldig med kontoret bare. Fint med litt rolig musikk i bakgrunnen når en sitter å jobber. Akkurat nå går det i Madeleine Peyroux. Så kan en ta seg en skikkelig lytteøkt på kveldene innimellom.
 

Norwegianwoodpecker

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.02.2007
Innlegg
1.304
Antall liker
2.031
Sted
Nordland
Madeleine Peyroux.. ett uskrevet blad for min del😳

Førsteinntrykket er dog veldig bra🤠
Ser platekompaniet har ett par album.. Hvilket liker du best?
 

Sonaldo

Medlem
Ble medlem
12.01.2022
Innlegg
30
Antall liker
54
Sted
Stavanger
Flott oppsett du har der og flott med en ny tråd å følge :)

mvh
Takk. Jeg er godt fornøyd, selv om det alltid er nye fristelser "der ute". Noen endringer/oppgraderinger kommer nok etterhvert. Skal prøve en EMT JSD5 om et par dager. Får låne den av Endpoint Audio i påvente av en pickup jeg har bestilt som lar vente på seg. Det er bra service.
 

Sonaldo

Medlem
Ble medlem
12.01.2022
Innlegg
30
Antall liker
54
Sted
Stavanger
Har prøvd litt forskjellige utgangsrør i forsterkeren. I tillegg til EL34 rørene som kommer med har jeg testet KT120 Tung-Sol og noen EL34 rør fra Shu Guang, Natural sound 6CA7-T. KT120 rørene gir mer watt, men må si jeg synes EL34 rørene fra Shu Guang leverer best.
F38D6964-07B1-4BDC-B79A-2434BFA1ED68.jpeg
 
Topp Bunn