Totem/Audioaktøren
Tror du har rett ang. Asker. Færre folk enn tidligere år og færre utstillere. Høydepunkter for meg har vært @nat med superbudsjetthøyttalerne PMC prodigy 5 og Ask Bladelius (bildet) i den ene enden og Acoustic Tuning med d’Agostini/Estelon i den andre enden.Ingen trengsel her akkurat.
Litt tynt på utstillerfronten også egentlig. Men som vanlig i Horten, oppdager man stadig nye rom som har døren lukket og ikke har skilt på utsiden. Kan få timene til å gå med skattejakt
For tøff konkurranse med messa i Asker kanskje?
Enig, imponerende å høre han live akustisk
Uanstrengt og oppløst uansett lydnivå, med svært god integrering av hele fire subwoofere. Sigberg imponerer.Hvordan låt det?![]()
Fikk siste plassHar du flaks så er det kanskje også ledig plass på bobilparkeringen 90m fra inngangen til messa.![]()
Er de forhandler av ATC??
Jeg antar det siden de var å finne på hans stand. Anbefaler å spørre dem direkte.Er de forhandler av ATC??
Trodde det kun var Prolyd som hadde ATC her i landet. Flott at flere har.Jeg antar det siden de var å finne på hans stand. Anbefaler å spørre dem direkte.
Samme som ifjor minus den mannlige presenterøren. Samme elektronikk også. Snickers la ut et bilde ovenfor:Hvem presenterte Totem i år? Bilder?
Ser at du til og med greide å fange undertegnede…flott messe med mange hyggelige mennesker og god lyd i flere av rommene!
Hvilken messe i Asker er det snakk om?Ingen trengsel her akkurat.
Litt tynt på utstillerfronten også egentlig. Men som vanlig i Horten, oppdager man stadig nye rom som har døren lukket og ikke har skilt på utsiden. Kan få timene til å gå med skattejakt
For tøff konkurranse med messa i Asker kanskje?
Hvilken messe i Asker er det snakk om?
www.oslohifishow.no
16.-17.3 2024....?OSLO HIFI SHOW | Oslo HiFi Show
www.oslohifishow.no