Oh lykke!!

Vi har fått en ny, KVINNELIG minister i regjeringen. Kvinneandelen er gått opp 100 %, og ikke nok med det, vår nye minister kommer med geniale og eminente forslag, allerede, på sin første dag. 8)
Hovedoppgaven er selvsagt oppsporing av de frafalne, de som nå tusler forvirret rundt og ikke helt vet hvor de hører hjemme. Jeg er også dypt bekymret for Honkey, ikke nok med det, jeg er dypt bekymret for meg selv, for hvem skal nå klare den vriene oppgaven det er å holde meg i ørene, og ikke bare si meg hvor skapet skal stå, men også hvordan det ser ut. Jeg er redd jeg kommer til å miste alle hemninger om man ikke finner han igjen, så det får være ditt første store oppdrag ja, du får gå til de skritt du finner nødvendig her
.
Affa trenger visst litt påfyll av vitaminer om han skal klare å henge med han og
Og disse museumsvaktene, ja de virrer nok rundt i gangene og sliter litt med å finne seg selv
men kanskje du klarer det?
Kalender var jo en genial ide hvorfor har ikke jeg kommet på det før
?
Med tanke på at en del kvinner liker menn, mens en del andre faktisk ser ut til å være mer opptatt av dyr, har vi jo faktisk mulighet til å lage to kalendere, en for hver smak. Men det er jo avhengig av om vi får nok frivillige. Her får man prøve å godsnakke litt, (de er egentlig ganske lette å overtale

)
Men vi har jo allerede første mann i boks, Parelius med maltglasset sitt, passer vel perfekt som en start på det nye året
( av alle underlige nyttårsforsetter så har vel du det merkeligste Parelius
kun delta i kabeldebattene, at noen vil seg selv så vondt, du kommer til å få deg en knekk før uken er omme, dette kan jeg ikke godta, du får vær så god forstsette som minister, jeg kan heller ikke komme på noen som kan erstatte deg i ditt departement.) Trenger du egentlig mer malt? Mnei
jeg skal lage en god kopp te til deg, så skal vi riktig kose oss og snakke litt om planene fremover
En Mr. HFS-konkurranse var også en god ide men hvordan tenkte du at den skulle gjennomføres? Skal man selv få nominere seg, eller skal vi to ta en sjefsavgjørelse her og velge ut kandidatene? Litt usikker på hvordan slikt vanligvis organiseres
:-/
Kloning kom opp her ser jeg, det var jo muligens en ide, men da snakker man langsiktig planlegging, det tar jo minst 20 år å få disse kloningene klar for HFS
Men om noen synes det er verdt bryet skal ikke jeg sette meg så veldig på bakbeina, spørsmålet er vel om verden er klar for å takle flere Komponenter
Nå er jo jeg og av den formening at man kloner bare det fysiske, så å tro at man kan klone frem noen med samme personlighet og interesser har jeg liten tro på, men her må det nok forskning til, så dette kan Gjestemedlem ta seg av når han ikke er opptatt med å male trær
Supert bamsebilde bamsemann, tror det kan funke i begge kalenderne jeg..