V
VVV
Gjest
Synes at det ikkje er bra at HFS skal driva politisk sensur, dvs. at medlemmane ikkje får lov til å uttala seg kritiske til Pride-bevegelsen, jamfør lenke. Moderatoren som stengte tråden brukte skytinga i natt som unnskyldning for at ein ikkje skal få lov å stilla spørsmål ved enkelte ting når det gjeld Pride. Eg ser ingen grunn til at ein ikkje skal kunne kritisera noko på grunn av at ein person har utført ein ekstrem handling.
La oss seie at ein person som er i mot høgare moms ("midlertidig" omsetnings-skatt, mva.) hadde utført noko han ikkje burde utført mot ein meiningsmotstandar. Skal då alle dei andre som er i mot høgare meirverdiavgift ikkje få lov til å uttala seg i etterkant av det?
Det er etter mi meining heilt feil at HFS skal driva politisk sensur. Dette er difor mitt siste innlegg på HFS, og eg ber ein moderator om å sletta min profil.
La oss seie at ein person som er i mot høgare moms ("midlertidig" omsetnings-skatt, mva.) hadde utført noko han ikkje burde utført mot ein meiningsmotstandar. Skal då alle dei andre som er i mot høgare meirverdiavgift ikkje få lov til å uttala seg i etterkant av det?
Det er etter mi meining heilt feil at HFS skal driva politisk sensur. Dette er difor mitt siste innlegg på HFS, og eg ber ein moderator om å sletta min profil.
Sist redigert av en moderator: