HFS Musikk Sansksjoner?

Deng1

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.04.2024
Antall liker
3.120
Sted
VestBredden
Torget vurderinger
1
Leste i "Israel" tråden, og det var spørsmål om og ikke høre på Infected Mushroom, pga sin støtte til IDF.
Og vi alle har muligens en "sanksjonsgreie" ikke kjøpe tesla pga Musk´ovitch.... ikke kjøpe kina ting osv...

Men hvor går din grense på artister, som du vil boikotte pga av et eller annet ?

Hvis jeg ikke skal høre på musikken til artister som bruker dop (jeg er imot dop) artister som har langt mer høyrevridde meninger enn hva jeg har... kanskje sterkt kriminelle...
osv osv.. så blir det kanskje vanskelig og navigere... bryr du deg og isåtilfelle hvorfor ?

JMM

Slava Ukraini!
Ble medlem
27.11.2016
Antall liker
10.542
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
4
Jeg har så godt som aldri peiling på hva artister, forfattere, etc mener om noe som helst, fordi jeg kun befatter meg med musikken/bøkene/whatever. Folka bak har jeg ingen trang til å vite noe om.

Sist redigert:

Terje-A

Æresmedlem
Ble medlem
16.05.2013
Antall liker
10.042
Sted
Østfold
Torget vurderinger
19
Oppdager jeg artister som støtter Israels folkemord så blir de selvfølgelig fjernet fra mine spillelister og kartotek. Jeg har aldri hatt sansen for etnisk rensning og okkupasjon av andre lands territorier. Akkurat på samme måte som jeg prøver etter beste evne å unngå å kjøpe israelske, russiske og kinesiske produkter. (Har gått på en smell med Wiim og Topping, noe jeg sliter litt med)

prnesse

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.10.2005
Antall liker
356
Sted
Southwest
Torget vurderinger
3
Tror det hadde blitt lite musikk å høre på da…
Da kunne jeg ikke hørt på de platene Axe er med på pga. hans meninger om covid 19, og de platene som trommisen i All Them Witches er med på kunne jeg heller ikke hørt på pga hans konspirasjonsteorier.
Nei, jeg velger heller å se på musikere som kunstnere og lar det bli med det.

Topp Bunn