|
Du kan fint løse oppgaven uten å ha hørt om Timoteus, da er det bare å bruke de andre sporene.Har ikke allverdens kjennskap til Timoteus, men vet at han var en bibelsk person. Er han sentral for oppgavens videre progresjon?
mvh
Mange tyske keisere å velge blant. Regner med at han var habsburger?Du kan fint løse oppgaven uten å ha hørt om Timoteus, da er det bare å bruke de andre sporene.
Dårlig med oversikt, du.Ja, men det er de jo alle sammen.
Har ikke Svein Arne oversikt over hvor helgenene er begravet?
Litt mer komplisert enn som så, men ikke så mye ...Ze pee?
Da har jeg gitt fantasien beskjed om ikke å steileLitt mer komplisert enn som så, men ikke så mye ...Ze pee?![]()
Begge har spilt inn " There´s Whisky In The Jar"OK. Musikkgåte. Hva er likheten mellom P.Lynott og P. Hardcastle?
Nei, ikke et soundtrack. Når det gjelder linken til P.Lynott, så var dette noe av det siste mr. Lynott gjorde før han døde ....Er det et soundtrack fra en av vietnamfilmene fra 80 tallet? F.eks. Platoon, el. Hamburger Hill.
mvh
Det tror jeg er nr. 19. Fikk plutselig et flashbackVi skal frem til et nummer forøvrig ...
Du er på rett spor ... Så hva har dette med P. Lynott å gjøre ...Det tror jeg er nr. 19. Fikk plutselig et flashbackVi skal frem til et nummer forøvrig .... Tror det er Hardcastle som har utgitt låten. Litt rapp over den, om jeg ikke husker feil.
mvh
Nei, det er ikke det. Tror han ble nærmere 37 faktisk ... Har noe med sangene å gjøre ...Kan Lynott ha vært nr. 19, blant de unge døde? Han ble eldre enn de i 27 års klubben, men ikke særlig meget mer. Tror jeg er på villspor, ref.#8265.
mvh
Helt fin oppgave. Må bare drøvtygge evt. likheter....Det skal sies at jeg har vært fan av nevnte sistnevnte artist siden tidlig 1980-tall, og at det derfor kan være et litt urettferdig spørsmål jeg nå har stilt ...Men, del 1 av gåten er altså løst. Paul Hardcastle hadde en hit i 1985 som het '19'. Hva har dette med P. Lynott å gjøre? Det er ingen direkte link mellom de to artistene, men de har altså noe til felles her ...
La oss håpe det ...Må forlate labyrantene for ikveld. Tror oppgaven kan løses, m. nye & uthvilte kolleger i morgen.
mvh