Michael Jackson? Hvis det ikke er riktig, ikke spør hvorfor jeg svarte dette ...Tar den noe motstridende på min kappe!
Ikke har jeg noe lagervare heller, men prøver på denne:
Elvis + bildet.
Vis vedlegget 402240
Michael Jackson? Hvis det ikke er riktig, ikke spør hvorfor jeg svarte dette ...Tar den noe motstridende på min kappe!
Ikke har jeg noe lagervare heller, men prøver på denne:
Elvis + bildet.
Vis vedlegget 402240
Du har vel fortsatt ikke åpenbart hvilket album det er snakk om????Det var gutten sin, det.Jeg regnet med at det var Abbey Road (Beatles) og McLemore Avenue (Booker T/Stax) som var svaret. Og trodde gåten var løst i innlegg 8098 og 8100. Tok et ekstra hint bare for å tvinge frem svaret. Men det skapte nok litt irritasjon, så det skal ikke gjenta seg!
Det skal ikke gjenta seg.
Det skal ikk.......Booker T. Jones ble mektig imponert av Abbey Road og spilte inn en instrumentalversjon av albumet (samme melodier) Han spilte inn albumet i Stax Studio som ligger i Mclemore Avenue, Memphis, Tennesee. Abbey Road Studio ligger i ...Abbey Road, en gate i London.
To gater.
Coveret på Booker Ts album viser The MGs krysse Mclemore Avenue, samme komposisjon.
Din tur, joha
Hvorfor Michael Jac.....?Michael Jackson? Hvis det ikke er riktig, ikke spør hvorfor jeg svarte dette ...![]()
Det sies i svaret til joha; Abbey Road/Mclemore Avenue.Du har vel fortsatt ikke åpenbart hvilket album det er snakk om????Det var gutten sin, det.Jeg regnet med at det var Abbey Road (Beatles) og McLemore Avenue (Booker T/Stax) som var svaret. Og trodde gåten var løst i innlegg 8098 og 8100. Tok et ekstra hint bare for å tvinge frem svaret. Men det skapte nok litt irritasjon, så det skal ikke gjenta seg!
Det skal ikk.......Booker T. Jones ble mektig imponert av Abbey Road og spilte inn en instrumentalversjon av albumet (samme melodier) Han spilte inn albumet i Stax Studio som ligger i Mclemore Avenue, Memphis, Tennesee. Abbey Road Studio ligger i ...Abbey Road, en gate i London.
To gater.
Coveret på Booker Ts album viser The MGs krysse Mclemore Avenue, samme komposisjon.
Din tur, joha
Nei.I remember Elvis Presley?
Nei, vil ikke si det akkurat.Er det en hit vi skal frem til?
Nei.Statues Foo Fighters
mvh
Si ikke det, si ikke det!Det er vel ikke så lenge siden at Warren Z. tok kvelden, så han er det da ikke.
Se der, ja! Det var flaks, men porcelain monkey husker jeg jo når du sier det ...Si ikke det, si ikke det!Det er vel ikke så lenge siden at Warren Z. tok kvelden, så han er det da ikke.
Warren Zevon tok kvelden i 2003. Hans siste opptreden var hos Letterman i 2002.
Han var også den første (og hyppigste) gjesten hos Letterman.
Men låten jeg ville frem til var "Porcelain Monkey". Album: Life'll Kill Ya.
Porcelain Monkey | Warren Zevon Wiki | Fandom powered by Wikia
JaOg da skal vi til Nidaros?
Tipper da at det gjelder Svartlamoen?JaOg da skal vi til Nidaros?
Ikke Svartlamoen.Tipper da at det gjelder Svartlamoen?JaOg da skal vi til Nidaros?
Husker at det var flere musikere som engasjerte seg.
Kanskje noen fra Dumdum Boys eller Motorpsycho?
De er med ja.Bakklandet bassangforening?
Sorry, jeg er ikke helt på plass ennå ... Har fått 'mannesyken', dvs litt forkjølelse som slår en mann fullstendig ut. Merkelige saker det der ... :-/ Håper å være bedre i morgen, men vi får se ...Registrerer det er liten interesse for denne oppgaven så jeg tror vi legger ballen død.
En forhåpentligvis friskere Kanutus eller noen andre får gi oss en oppgave som får
frem engasjementet igjen.
Løse oppgaver skal jo være moro.
mvh
Nesten ... men, ikke helt ...Tegneserien er vel 'Mad', det da?
Den er vel litt i samme gate, men det er altså ikke den ...Tenkte på My way.