Kanutus: RB var vel gift med Liz to ganger i tiden...
Det stemmer vel også. Ikke at jeg kjenner så godt til dette ...Kanutus: RB var vel gift med Liz to ganger i tiden...
Jeg og, Pink ... Google gjør det nok litt for enkelt for oss ...Jeg vet svaret.![]()
La oss høre hva du har kommet til.Jeg vet ikke hvordan man søker på bilder, men jeg er en kløpper til å utforme søkekriterier ved å bruke ord. Lage oppgaver, derimot.........
Jepp, har tatt Google-lappenÅ, er det derfor dere er så flinke!?
Kan vel røpe såpass at en gudinne i et land/område sendte ugler rundt omkring for å rapportere om rikets tilstand. Et viktig sted i landet er oppkalt etter gudinnen.Men bare kom med løsningen så får vi se om Google har rett.
Google is a friend. Lett omskrevet låttittel.Å, er det derfor dere er så flinke!?
Hvis du har tenkt deg til Athen så er svaret feil.Kan vel røpe såpass at en gudinne i et land/område sendte ugler rundt omkring for å rapportere om rikets tilstand. Et viktig sted i landet er oppkalt etter gudinnen.Men bare kom med løsningen så får vi se om Google har rett.
Men det er riktig at det er Athena som er avbildet på mynten?Hvis du har tenkt deg til Athen så er svaret feil.Kan vel røpe såpass at en gudinne i et land/område sendte ugler rundt omkring for å rapportere om rikets tilstand. Et viktig sted i landet er oppkalt etter gudinnen.Men bare kom med løsningen så får vi se om Google har rett.
Jeg synes Pink Panther skal få lov til å si hva han kom fram til; han lagde tross alt et søk basert på opplysninger han hentet ut fra bildene; mens jeg kun søkte _med_ bildene (som nesten må regnes som juks i denne sammenhengen, jeg innrømmer det ...)Ja det stemmer.
Det er ikke sikkert du bør lete i det som i dag er Hellas.Det er noe med at "din" Athene ser mot venstre mens på mynter fra Athen ser hun mot høyre. Muligens tilfeldig. På mynter fra Korint derimot...
Calabria før og Calabria nå ligger ikke på samme sted. Men Magna Greca er et godt spor. Og ikke glem generalen som fortsatt er på alles lepper.Så det er ikke Calabria, tuppen av foten til Italia vi skal frem til?
Nei.Skal vi til Makedonia?