Grisebukten
Palermo er riktig. Det er her slottet til Roger II ligger og dette var også hovedstad når Sigurd var her.Vi skal vel sikkert til Palermo? Men ser egentlig ut som at noen har løst den allerede. Oppgaveskriving venter unnaslunterne!
(Det går rykter om at Labyrintrådet har rådsmøte og vurderer utmåling av straff. Skal ikke røpe for mye av hva det er, men det som diskuteres nå er hvor mange piskeslag det skal utdeles i gapestokken på den offentlige plassen)
Tas til efterretning. Var nok litt kjapt ute m. ny oppgave.Palermo er riktig. Det er her slottet til Roger II ligger og dette var også hovedstad når Sigurd var her.Vi skal vel sikkert til Palermo? Men ser egentlig ut som at noen har løst den allerede. Oppgaveskriving venter unnaslunterne!
(Det går rykter om at Labyrintrådet har rådsmøte og vurderer utmåling av straff. Skal ikke røpe for mye av hva det er, men det som diskuteres nå er hvor mange piskeslag det skal utdeles i gapestokken på den offentlige plassen)
Siden det dreier seg om film, er vel den delen av oppgaven fra nyere tidSangen fikk vesentlig bedre kritikker enn filmen, selv om stedet som beskrives i diktet, og som ble bygget av en mindre kjent sønnesønn, skal ha vært vidunderlig å se på.
Den reisende bekreftet dette.
mvh
Innlegget mitt var bare en kommentar for å avslutte mitt spørsmål, det var overhodet ikke ment som en kritikk av deg.Tas til efterretning. Var nok litt kjapt ute m. ny oppgave.Palermo er riktig. Det er her slottet til Roger II ligger og dette var også hovedstad når Sigurd var her.Vi skal vel sikkert til Palermo? Men ser egentlig ut som at noen har løst den allerede. Oppgaveskriving venter unnaslunterne!
mvh
Bygget finnes ikke lenger, men stedet eksisterer.Siden det dreier seg om film, er vel den delen av oppgaven fra nyere tidSangen fikk vesentlig bedre kritikker enn filmen, selv om stedet som beskrives i diktet, og som ble bygget av en mindre kjent sønnesønn, skal ha vært vidunderlig å se på.
Den reisende bekreftet dette.
mvh
. Bygget er gammelt?....
mvh
In Xanadu did Kublai Khan a stately pleasure dome decree. Bingo, du var flink!Møkkafilm og godt mottatt låt. Dikt.
Xanadu, Kubla Khan.
Kanskje.
Helt korrekt & ser at jeg må jobbe m. oppgaveneStig Inge Bjørge, Haugesund?
Nei.Hendrix. Tidenes beste gitarsolo.
Nå ble jeg nysgjerrig!Hendrix. Tidenes beste gitarsolo.
Slangnavnet var Tommygun, vi skal frem til det egentlige (han som lagde det). Hatten er viktig i oppgaven, men fokuser på hva som mangler. Den tredje gjenstanden har også en detalj i låttittelen.Tommy gun. Han der bluesgitaristen med hatten....står litt stille nå. Edit: SR Vaughan.