Da lurer jeg på om vi skal til Halfdan Egedius.
Det er riktig, vet du!Da lurer jeg på om vi skal til Halfdan Egedius.
Det gjør litt inntrykk når man hører om dødsårsaken, ja.Det var en meget sær dødsårsak. Hadde tippet tuberkulose.
mvh
Er dette kanskje en sangtekst?Huff, jaja. Lagde noen fine bilder, stemningsfulle og med mørk kraft.
Da får jeg komme med en ny en:
Krig og fred, og sånt. Jeg venter på deg uten å si ett ord. Vakkert, trist og litt regn.
Hvor skal vi da?
Nei, det er verre å si, men det var jo noe poetisk over det hele her, så enten var det musikk, film eller bok som kom i tankene. Nå er det jo mange tekster som har med disse tingene her; men kanskje ikke så mange som har med alle disse elementene på én gang. Hva med Whitesnakes 'Crying in the rain'? Neida, bare tulla, ikke noe krig og fred der så vidt jeg husker ...Hehe. Ikke dumt tenkt, det der. Hvor vil du hen?
[....... venter på hjelp fra andre .......]Nja...
Godt tips; vi får kikke litt på hva han har postet i det siste ....Svein Arne poster jo mye musikk av ymse artister. Mulig løsningen kan finnes der.
mvh
Kan det være P.Floyd som resiterer Vera Lynn???.Krig og fred, og sånt. Jeg venter på deg uten å si ett ord. Vakkert, trist og litt regn.
Er det band-navn, da? Ellers så er det jo mye Bob Dylan i hintene ... men lurer litt på den 'Venter på deg ..." ...Det er ikke en sangtittel vi skal frem til.
In the meantime, I'll iron some shirts while sipping a beer. Det er jo tross alt lørdag og efter lunch.
Nei. Det var broderen. det. Jeg er litt mer ansvarsbevisst og enklere i hue.Justin Bieber?
mvh
Da blir det vanskeligere. Kanskje noen flere hint???.Jeg er litt mer ansvarsbevisst og enklere i hue.