Ikke åpenbare..?
Ed: Riktig knapp må trykkes på.
I grunnen synd det ikke var denne. Pompøs, riktignok, i beste Moody Blues-stil. Men vidunderlig vakker. En klassiker!Nights in White Satin. Moody Blues.
Stemmer jo ikke m. det første bildet, som åpenbart er tatt i dagslys......
mvh
Kom til å tenke på denne. Men det stemmer jo ikke helt det heller. Iallfall ikke åpenbartIkke åpenbare..?
Siden du svirrer rundt som en pubertal tenåring så får jeg komme med et par forslag til:Vis vedlegget 373936
Siden dere svirrer rundt som pubertale tenåringer så får jeg vise ett bilde til.
Green, green grass of home?
Green, green grass of home?
Så riktig, så riktig.
Det synges om en vakker hjemkomst, men så våkner sangeren og innser at det er hans henrettelsdag.
Stedet er selvfølgelig Hjemme.
Kunne ha huset den ene virksomheten - men definitivt ikke den andre.Porsgrunn?
Måtte google på dette, og - såvidt jeg kan se - er det ingen sammenheng her.Cupertino?
Men da var det i hvert fall verdt et forsøk ...Måtte google på dette, og - såvidt jeg kan se - er det ingen sammenheng her.Cupertino?
Da er nok et av sporene porselen.Kunne ha huset den ene virksomheten - men definitivt ikke den andre.Porsgrunn?
Delft?Da er nok et av sporene porselen.Kunne ha huset den ene virksomheten - men definitivt ikke den andre.Porsgrunn?
Frustrasjon?Nei. Den virksomheten som ikke har med porselen å gjøre, produserer noe som man verken kan ta eller føle på. Ikke vannkraft, energi eller noe slikt. Likevel dreier det seg om noe som vi bruker i det daglige - uten at det brukes opp. Kan aldri brukes opp. Norge har sin måte å gjøre det på, og USA har sin måte å gjøre det på - selv om man i utgangspunktet skulle tro noe annet.
Jeg er ikke frustrert......Frustrasjon?Nei. Den virksomheten som ikke har med porselen å gjøre, produserer noe som man verken kan ta eller føle på. Ikke vannkraft, energi eller noe slikt. Likevel dreier det seg om noe som vi bruker i det daglige - uten at det brukes opp. Kan aldri brukes opp. Norge har sin måte å gjøre det på, og USA har sin måte å gjøre det på - selv om man i utgangspunktet skulle tro noe annet.