HFS 4 - "problemer" -> forklaringer

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Høvdingen

    The big chief
    Administrator
    Ble medlem
    01.01.2001
    Innlegg
    6.869
    Antall liker
    5.689
    Torget vurderinger
    1
    Jeg får ikke opp underkatekorier på torget på mobil visning. Er det noen instillinger for det?


    Vis vedlegget 639894
    Mener du de underkategoriene jeg ser på bildet du viser (Nye annonser, Mine annonser osv) eller mener du kategoriene for å velge Forsterkere, cd-spiller osv.?
     

    cbarth1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.08.2012
    Innlegg
    2.195
    Antall liker
    2.436
    Sted
    Arendal
    Torget vurderinger
    2
    Ja jeg mener forsterkere, digital, analog osv...
     

    xerxes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.01.2005
    Innlegg
    9.633
    Antall liker
    5.276
    Sted
    Holmestrand
    Nye HFS har blitt veldig bra, eller som politkerne alltid sier: Enda bedre.
    Høvdingen har helt tydelig lagt ned en stor og heltemodig innsats, noe er umiddelbart bedre, noe trenger kanskje litt tilvending.
    Men alt i alt, veldig bra.

    Så fornøyd er jeg at jeg endelig har rotet meg til å betale støttemedlemskap!
    Anbefaler andre å gjøre det samme.
     

    Terje-A

    Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Innlegg
    13.496
    Antall liker
    9.228
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Forumet er helt supert, men litt ugress er det jo. Se f.eks. mitt innlegg i tråden "Tips til valg av eksteriørmaling til hus ?" Jeg ønsker å vise et miniatyrbilde av maleboksen, men når jeg velger det så får jeg hovedbilde og miniatyrbilde...... gjør jeg en feil eller er det en bug?
     

    Høvdingen

    The big chief
    Administrator
    Ble medlem
    01.01.2001
    Innlegg
    6.869
    Antall liker
    5.689
    Torget vurderinger
    1
    Forumet er helt supert, men litt ugress er det jo. Se f.eks. mitt innlegg i tråden "Tips til valg av eksteriørmaling til hus ?" Jeg ønsker å vise et miniatyrbilde av maleboksen, men når jeg velger det så får jeg hovedbilde og miniatyrbilde...... gjør jeg en feil eller er det en bug?
    Muligens noe ugress her og der, men dette er ikke blant dem, og det er du som selv velger hvordan bildet eller bildene skal vises.

    Du kan fjerne bildene fra innlegget ved å bruke delete tasten, og du vil fortsatt se at bildet ligger nedenfor innlegget. Du kan trykke på "Sett inn miniatyr" eller "Hele bildet", og du kan vise samme bildet flere ganger, som miniatyr, som stort bilde eller kun ha det som vedlegg (hvilket betyr at det vil stå "Vedlegg:...", og brukeren vil da også se en miniatyr-versjon, men det er en boks med litt info rundt bildet.

    Her et eksempel på at jeg har satt inn bildet som både miniatyr og som stor versjon, men det er kun ett bilde som er lastet opp.


    DSC_0412.jpg

    DSC_0412.jpg
     
    Sist redigert:

    Høvdingen

    The big chief
    Administrator
    Ble medlem
    01.01.2001
    Innlegg
    6.869
    Antall liker
    5.689
    Torget vurderinger
    1
    bilder-innlasting.jpg


    Hvis du bruker det lille ikonet i editoren for å laste opp bildet eller om du bruker knappen "Last opp bilder/filer" nedenfor innlegget blir igrunn det samme, og du vil i begge tilfeller se at bildet alltid ligger under innlegget. Du kan fjerne det som er i selve editoren, men bildet forbli under innlegget, og du har 3 valg:

    1. Sette det inn som miniatyr
    2. Sett det inn som stort bilde
    3. Ikke gjøre noenting, og bilde blir med som "Vedlegg".

    Du kan også kombinere valg 1 og 2 og vise bildet gjentatte ganger i innlegget.

    Når du får taket på det, så vil du innse at du har flere valg. Kun litt tilvenning, men det er veldig enkelt når du lærer deg hvordan det fungerer.

    PS: Hvis en får med flere utgaver av bildet i innlegget så er det bare å redigere innlegget - før musa inntil bildet, og trykk på delete-knappen på tastaturet ditt, og bildet blir borte akkurat som du ville gjort hvis du hadde fjernet noe tekst.
     
    Sist redigert:

    Snickers-is

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    05.02.2004
    Innlegg
    18.250
    Antall liker
    16.226
    Sted
    Østfold
    Når jeg skriver innlegg er det ofte slik at når jeg sletter en bokstav, ett ord eller liknende etter et mellomrom, så slettes også mellomrommet automatisk. Jeg har ikke skrevet mange innlegg i HFS4 ennå, men det ser ut til at dette skjer når jeg siterer. Det skjer ikke i innlegget jeg nå skriver.
     

    Snickers-is

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    05.02.2004
    Innlegg
    18.250
    Antall liker
    16.226
    Sted
    Østfold
    Når jeg skriver innlegg er det ofte slik at når jeg sletter en bokstav, ett ord eller liknende etter et mellomrom, så slettes også mellomrommet automatisk. Jeg har ikke skrevet mange innlegg i HFS4 ennå, men det ser ut til at dette skjer når jeg siterer. Det skjer ikke i innlegget jeg nå skriver.
    Når jeg nå siterer mitt eget innlegg, skriver et ord, et mellomrom, noen bokstaver, også sletter jeg disse bokstavene så tar den altså med seg mellomrommet også. Dette er forferdelig irriterende og fører lett til en del manglende mellomrom i ferdige innlegg.
     

    Høvdingen

    The big chief
    Administrator
    Ble medlem
    01.01.2001
    Innlegg
    6.869
    Antall liker
    5.689
    Torget vurderinger
    1
    Når jeg skriver innlegg er det ofte slik at når jeg sletter en bokstav, ett ord eller liknende etter et mellomrom, så slettes også mellomrommet automatisk. Jeg har ikke skrevet mange innlegg i HFS, men det ser ut til at dette skjer når jeg siterer. Det skjer ikke i innlegget jeg nå skriver.
    Jeg klarer ikke å reprodusere den oppførselen, og før jeg leter etter noe som helst -> har du forsøkt på en annen enhet eller annen browser for å se om det er tilsvarende oppførsel der?
     

    Snickers-is

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    05.02.2004
    Innlegg
    18.250
    Antall liker
    16.226
    Sted
    Østfold
    Jeg klarer ikke å reprodusere den oppførselen, og før jeg leter etter noe som helst -> har du forsøkt på en annen enhet eller annen browser for å se om det er tilsvarende oppførsel der?
    Prøver i Edge nå, jeg skrev i Chrome tidligere. Her skjer ikke dette i det innlegget jeg nå skriver.
     

    Snickers-is

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    05.02.2004
    Innlegg
    18.250
    Antall liker
    16.226
    Sted
    Østfold
    Jeg klarer ikke å reprodusere den oppførselen, og før jeg leter etter noe som helst -> har du forsøkt på en annen enhet eller annen browser for å se om det er tilsvarende oppførsel der?
    Så prøver jeg igjen i Chrome, her skjer det.
     

    Høvdingen

    The big chief
    Administrator
    Ble medlem
    01.01.2001
    Innlegg
    6.869
    Antall liker
    5.689
    Torget vurderinger
    1
    Jeg klarer ikke å reprodusere den oppførselen, og før jeg leter etter noe som helst -> har du forsøkt på en annen enhet eller annen browser for å se om det er tilsvarende oppførsel der?
    Har du forsøkt å slette "midlertidige internettfiler i Chrome", og det er da viktig å velge "Alle datoer". Du trenger kun å slette de to som pilene peker på, men husk og velg "Alle datoer".

    amidlerlige.jpg


    Jeg bruker Chrome selv, og jeg har ikke samme problem, og Chrome oppdaterer seg også automatisk (hos de fleste).
     
    Sist redigert:

    Høvdingen

    The big chief
    Administrator
    Ble medlem
    01.01.2001
    Innlegg
    6.869
    Antall liker
    5.689
    Torget vurderinger
    1
    Superscript må eventuelt legges til, men støttes ikke nå.
    Jeg har lagt til sub og sup, men akkurat nå må det brukes kode: [ sup ] xxxxx [/ sup ] eller "sub", og ingen mellomrom slik jeg har brukt her i eksempelet.

    Resultatet vil bli:

    SUP:
    Test2

    SUB:
    Test2


    Altså må det manuelt skrives

    [ SUP ] ordet eller bokstaven [ / SUP ]

    Eller

    [ SUB ] ordet eller bokstaven [ / SUB ]

    (Ingen mellomrom slik som i eksemplet)
     

    Snickers-is

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    05.02.2004
    Innlegg
    18.250
    Antall liker
    16.226
    Sted
    Østfold
    Har du forsøkt å slette "midlertidige internettfiler i Chrome", og det er da viktig å velge "Alle datoer". Du trenger kun å slette de to som pilene peker på, men husk og velg "Alle datoer".

    Vis vedlegget 639933

    Jeg bruker Chrome selv, og jeg har ikke samme problem, og Chrome oppdaterer seg også automatisk (hos de fleste).
    Da har jeg slettet og restartet Chrome. Ser ut å fungere bedre nå. Takk!
     

    Høvdingen

    The big chief
    Administrator
    Ble medlem
    01.01.2001
    Innlegg
    6.869
    Antall liker
    5.689
    Torget vurderinger
    1
    Også var problemet tilbake igjen, i KISS-tråden, men ikke her... Jeg har restartet Chrome.
    Du kan forsøke å "slette utkast". Du ser et lite ikon øverst, nest til høyre (bilde av en diskett) - trykk på den, og det vil åpne seg en mulighet for å "slette utkast". Jeg tviler litt på at det løser problemet, men hvis du er kjapt på med å skrive nye innlegg samtidig som du kanskje endrer, ombestemmer deg --> ikke poster alt du skriver, så kan det tenkes at dette vil hjelpe ettersom HFS4 husker alt du skriver selv om du ikke poster et innlegg.

    Problemet du opplever høres ut som et java eller cache problem, og hvis mitt siste forslag ikke hjelper, så har du en eller annen lokal konflikt på maskinen din. Det er ingen andre som har rapportert samme problem, men nå er det heller ikke alle som sier ifra hvis de opplever noe merkelig.

    En annen måte å få bekreftelse på er å prøve en annen enhet/maskin med Chrome for deretter å se om du opplever det samme. Jeg har selv testet Chrome på 4 ulike maskiner, og jeg har ikke merket noe til dette problemet, men nå kan det selvfølgelig tenkes at det skyldes en kombinasjon av ulike handlinger du foretar deg, og vi har alle vår måte å bruke editoren på.
     

    Snickers-is

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    05.02.2004
    Innlegg
    18.250
    Antall liker
    16.226
    Sted
    Østfold
    Du kan forsøke å "slette utkast". Du ser et lite ikon øverst, nest til høyre (bilde av en diskett) - trykk på den, og det vil åpne seg en mulighet for å "slette utkast". Jeg tviler litt på at det løser problemet, men hvis du er kjapt på med å skrive nye innlegg samtidig som du kanskje endrer, ombestemmer deg --> ikke poster alt du skriver, så kan det tenkes at dette vil hjelpe ettersom HFS4 husker alt du skriver selv om du ikke poster et innlegg.

    Problemet du opplever høres ut som et java eller cache problem, og hvis mitt siste forslag ikke hjelper, så har du en eller annen lokal konflikt på maskinen din. Det er ingen andre som har rapportert samme problem, men nå er det heller ikke alle som sier ifra hvis de opplever noe merkelig.

    En annen måte å få bekreftelse på er å prøve en annen enhet/maskin med Chrome for deretter å se om du opplever det samme. Jeg har selv testet Chrome på 4 ulike maskiner, og jeg har ikke merket noe til dette problemet, men nå kan det selvfølgelig tenkes at det skyldes en kombinasjon av ulike handlinger du foretar deg, og vi har alle vår måte å bruke editoren på.
    Hvis jeg legger inn et linjeskift før jeg begynner å skrive så er problemet der. Skal prøve i et innlegg uten sitat.
     

    Snickers-is

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    05.02.2004
    Innlegg
    18.250
    Antall liker
    16.226
    Sted
    Østfold
    Hvis jeg skriver her går det fint.
    Her går det også fint (altså etter linjeskift).

    Her går det derimot ikke fint (altså etter at jeg har hoppet over en linje).

    Så da handler det vel om linjeskift, og ikke i det heletatt om sitat. Jeg har sjekket dette med "slett utkast", det virker ikke å ha noen effekt.
     

    Høvdingen

    The big chief
    Administrator
    Ble medlem
    01.01.2001
    Innlegg
    6.869
    Antall liker
    5.689
    Torget vurderinger
    1
    Hvis jeg skriver her går det fint.
    Her går det også fint (altså etter linjeskift).

    Her går det derimot ikke fint (altså etter at jeg har hoppet over en linje).

    Så da handler det vel om linjeskift, og ikke i det heletatt om sitat. Jeg har sjekket dette med "slett utkast", det virker ikke å ha noen effekt.
    Jeg prøver alle mulige variasjoner, men jeg merker ikke noe som helst galt av noe slag, så dette er litt tricky. Ettersom det irriterer deg så vil jeg anta at det ville irritert andre, og jeg tror du må prøve en annen maskin bare så vi kan slå fast om det er et lokalt eller et generelt problem.
     

    Snickers-is

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    05.02.2004
    Innlegg
    18.250
    Antall liker
    16.226
    Sted
    Østfold
    Jeg fikk en idè. Hvis jeg hopper to linjeskift ned...

    Så ender jeg her, og da oppstår problemet igjen. Men om jeg hopper ett linjeskift i begynnelsen på innlegget skjer det samme, og om jeg da bare skriver èn bokstav og sletter den igjen, så hopper den ikke tilbake ett "space", men den hopper opp til linjen over.


    Så gjør jeg to linjeskift, skriver èn bokstav og sletter den igjen. Da hopper den som sagt èn linje opp igjen. Hvis jeg da gjør et linjeskift for å komme det ekstra hakket ned, så gjør den altså to linjeskift. Den husker med andre ord at jeg hadde et linjeskift fra før.

    Jeg tolker dette dithen at en eller annen funksjon forsøker å hjelpe meg med å fjerne unødvendige linjeskift og mellomrom.

    Dersom jeg skriver punktum. Så lager jeg mellomrom, skriver noe som jeg sletter, den fjerner mellomrommet, og jeg skriver et nytt mellomrom, så har jeg nå ett mellomrom, men om jeg forsøker å slette tilbake så har den minne om at det er to der. Jeg må altså slette to ganger for å fjerne det ekstra usynlige mellomrommet. Dette ser ut til å fungere også uten punktum.

    Jeg har sjekket men kan ikke finne at dette henger sammen med noen plugin.
     

    Høvdingen

    The big chief
    Administrator
    Ble medlem
    01.01.2001
    Innlegg
    6.869
    Antall liker
    5.689
    Torget vurderinger
    1
    Er det noen andre som opplever det samme?

    Jeg vet ikke hva jeg skal svare for jeg klarer ikke uansett hva jeg gjør å fremprovosere noe lignende. Froala editor er java-basert, og når jeg nevnte "konflikt" så tenkte jeg ikke på browser plugins, men annen java som evnt. kjører på maskinen.
     

    ardilla

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2009
    Innlegg
    4.491
    Antall liker
    1.003
    Sted
    OSLO
    Torget vurderinger
    3
    Abonnerte tråder og første uleste innlegg i disse?
    GamleHFS hadde det under mine innstillinger og blå ball foran tråden.
    Jeg lurer også på hvordan jeg kan gå til "første uleste innlegg" i tråder jeg abbonerer på!
    Hvis overskriften er uthevet (bold) så betyr det at nye innlegg er skrevet, og selve overskriften vil da sende deg til siste uleste innlegg.

    Trykker du på datoen til til høyre vil du komme til siste innlegg i tråden.

    Forumoversikten og andre bokser som ligger utenfor selve forumet vil alltid bringe deg til "Siste uleste innlegg".

    (Du kan se dette ved å føre musa over den aktuelle link, og du vil se linken komme opp nederst på skjermen, og hvis det står ../latest på slutten av linken vil den føre deg til siste innlegg i tråden, og hvis det står ../unread så vil den føre deg til siste uleste innlegg.)

    Vis vedlegget 639272


    En fin måte å se hvor linken vil havne er å se på linken når en fører musa over noe:

    Vis vedlegget 639284

    I bilde ovenfor så ser en at det står "UNREAD" etter linken, og det betyr at du vil bli brakt til siste Uleste innlegg. Hvis det står "LATEST", så vil du bli brakt til siste innlegg som er skrevet i tråden. På denne måten kan en fort lære seg hvilke linker som vil føre hvor.
    Dette fungerer ikke på meg. Når jeg holder pila over en overskrift i Bold står det "XXXXXX/Unread" - men jeg blir like fullt sendt til første side i tråden? Kjører Chrome på Windows 10..
     

    Høvdingen

    The big chief
    Administrator
    Ble medlem
    01.01.2001
    Innlegg
    6.869
    Antall liker
    5.689
    Torget vurderinger
    1
    Jeg lurer også på hvordan jeg kan gå til "første uleste innlegg" i tråder jeg abbonerer på!
    Sjekk følgende to bilder:

    Uleste-abonnerte1.jpg



    Du kommer dermed hit og uleste kommer opp som "default". For å se alle abonnerte tråder (ulest og lest) - klikk på filteret som vist på bildet.


    Uleste-abonnerte.jpg
     

    Høvdingen

    The big chief
    Administrator
    Ble medlem
    01.01.2001
    Innlegg
    6.869
    Antall liker
    5.689
    Torget vurderinger
    1
    Dette fungerer ikke på meg. Når jeg holder pila over en overskrift i Bold står det "XXXXXX/Unread" - men jeg blir like fullt sendt til første side i tråden? Kjører Chrome på Windows 10..
    Du blir sendt til første innlegg fordi det er et "nytt forum", og du må først la forumet få vite hva du har lest. En måte å løse det kjapt på er å trykke på "Merk forumet som lest" i den svarte menyraden øverst. Da vil du komme til første "ulest/unread" ved videre besøk av forumet, og det løser problemet.

    Alternativt så må du besøke tråd etter tråd og la HFS4 bli kjent med deg, men det er sikkert mange tråder som står som ulest som du sikkert har lest på HFS3.

    mark-as-read.jpg
     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    12.808
    Antall liker
    13.470
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Jeg lurer også på hvordan jeg kan gå til "første uleste innlegg" i tråder jeg abbonerer på!


    Dette fungerer ikke på meg. Når jeg holder pila over en overskrift i Bold står det "XXXXXX/Unread" - men jeg blir like fullt sendt til første side i tråden? Kjører Chrome på Windows 10..
    Se innlegg 44 i denne tråden.
    Test ut den «gå til ny» og se om det funker hos deg.

    mvh
     

    Høvdingen

    The big chief
    Administrator
    Ble medlem
    01.01.2001
    Innlegg
    6.869
    Antall liker
    5.689
    Torget vurderinger
    1
    Han må "Merke forumet som lest", og hvis han trykker på "Gå til ny" så vil han komme til første innlegg.
     

    Atlerovik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.08.2019
    Innlegg
    3.450
    Antall liker
    10.879
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    16
    Lurer på om det kan være en bug visningen av «Nye annonser» under «Nytt innhold»? Jeg har i hvert fall flere ganger opplevd at «Nye annonser» ikke viser alle ny annonser på Torget siden forrige gang jeg merket Torget som lest.

    I går kveld merket jeg Torget som lest før kl. 24.00. Nå, klokken 9.15, ser det slik ut:

    B4BEE269-1DC8-467D-93A4-4C327FC4B6CC.png


    Det mangler altså flere annonser som er lagt ut etter kl. 24.00 og det lister en gammel annonse fra onsdag.
     

    Høvdingen

    The big chief
    Administrator
    Ble medlem
    01.01.2001
    Innlegg
    6.869
    Antall liker
    5.689
    Torget vurderinger
    1
    Lurer på om det kan være en bug visningen av «Nye annonser» under «Nytt innhold»? Jeg har i hvert fall flere ganger opplevd at «Nye annonser» ikke viser alle ny annonser på Torget siden forrige gang jeg merket Torget som lest.

    I går kveld merket jeg Torget som lest før kl. 24.00. Nå, klokken 9.15, ser det slik ut:

    Vis vedlegget 642831

    Det mangler altså flere annonser som er lagt ut etter kl. 24.00 og det lister en gammel annonse fra onsdag.
    Forklaring

    1. Utgåtte annonser som blir lagt ut på nytt kan være lest av deg tidligere.
    2. Annonser som endrer innhold kan endre status til ulest

    Det kan derfor være litt vanskelig å sammenligne Nytt innhold med annonser du ser på selve Torget.

    En annen ting:

    Hvis du går til "Nytt innhold" i den blå hovedmenyen --> Du ser foruminnlegg øverst og annonser fra Torget nederst på siden --> Trykker du på den blå knappen "Vis mer" under annonser fra Torget ---> Da vil du plutselig se alle aktive annonser under "Nye annonser på Torget" (både leste og uleste). Dette er gjort med hensikt, og en har da en mulighet til å se alle aktive annonser uten noen sorteringsmulighet. Hvorfor er det satt opp slik? Jo, fordi denne siden er raskere enn selve Torget, og så fort jeg introduserte ulike sorteringer, så vil hastigheten senkes av naturlige årsaker. Siden husker også hvor du er i listen (hvilket selve Torget ikke gjør forløbig), og for noen kan dette være en mer behagelig måte å se Torget på.

    Alt dette vil fremkomme av veiledningene som jeg kommer med til uken.
     

    Dr Dong

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Innlegg
    14.505
    Antall liker
    14.002
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    det er nå en ignoreringsfunksjon som ødelegger forumet for noen av oss (meg) som ikke gidder tullinger. vi er utelukket fra enhver tråd slike tullinger starter – selv om vettuge mennesker gjør slike tråder leseverdig med sine innlegg – og tråder forsvinner ut av radar så lenge tullingen har det siste innlegg i en tråd som han selv ikke har startet. denne arvesyndskodingen må det da gå an å unngå i guds år 2020.

    det må gå an å skille mellom innlegg fra medlem og tråder. (det er logisk sett to helt uavhengige størrelser)

    ellers kan en bare kutte ut hele ignoreringsfunksrjonen.

    jeg ser ikke poenget ved at tullinger skal sette standarden for hva andre skal godta.
     
    Sist redigert:

    Larson

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.01.2014
    Innlegg
    11.476
    Antall liker
    4.214
    det er nå en ignoreringsfunksjon som ødelegger forumet for noen av oss (meg) som ikke gidder tullinger. vi er utelukket fra enhver tråd slike tullinger starter – selv om vettuge mennesker gjør slike tråder leseverdig med sine innlegg – og tråder forsvinner ut av radar så lenge tullingen har det siste innlegg i en tråd som han selv ikke har startet. denne arvesyndskodingen må det da gå an å unngå i gud år 2020.

    det må gå an å skille mellom innlegg fra medlem og tråder. (det er logisk sett to helt uavhengige størrelser)

    ellers kan en bare kutte ut hele ignoreringsfunksrjonen.

    jeg ser ikke poenget ved at tullinger skal sette standarden for hva andre skal godta.
    Ikke vil de kaste ut hustrollet og nå skal vi tvinges til å ta han av ignoreringslisten. Skjer ikke. Jeg klarer meg uten "Nei til sosialismen"-tråden.


    rask edit:
    Hmmm... det var derfor det var umulig for meg å finne gulgrønnblå-tråden. Jaja, vi har blåblå-tråden å fortsette i.
     

    Høvdingen

    The big chief
    Administrator
    Ble medlem
    01.01.2001
    Innlegg
    6.869
    Antall liker
    5.689
    Torget vurderinger
    1
    det er nå en ignoreringsfunksjon som ødelegger forumet for noen av oss (meg) som ikke gidder tullinger. vi er utelukket fra enhver tråd slike tullinger starter – selv om vettuge mennesker gjør slike tråder leseverdig med sine innlegg – og tråder forsvinner ut av radar så lenge tullingen har det siste innlegg i en tråd som han selv ikke har startet. denne arvesyndskodingen må det da gå an å unngå i gud år 2020.

    det må gå an å skille mellom innlegg fra medlem og tråder. (det er logisk sett to helt uavhengige størrelser)

    ellers kan en bare kutte ut hele ignoreringsfunksrjonen.

    jeg ser ikke poenget ved at tullinger skal sette standarden for hva andre skal godta.
    Kan du ikke bare gå til selve tråden, trykke på "Følg", og du vil få opp nye innlegg fra den aktuelle tråd i "Tråder du følger", men ikke når den ignorerte brukeren er den som skriver siste innlegg.

    @Larson - du kan bare søke på "Nei til Sosialismen" (eller andre aktuelle tråder), og du finner tråden enkelt - Følg den, og du vil bli oppdatert i "Tråder jeg følger".
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn