Det er riktig det.Leif Justers sketsj handler om Samnorsk-debatten om jeg ikke tar helt feil. God er den uansett.
Og den debatten lever i beste velgående på HiFi sentralen . Her alle de viktige tingene skjer.
Det er riktig det.Leif Justers sketsj handler om Samnorsk-debatten om jeg ikke tar helt feil. God er den uansett.
Å det er vel på’n igjen EvoHan sa så.
Vi får se hva som skjer, klarer meg egentlig godt med T-8.
Tviler vel på om det har skjedd noe revolusjonerende med T-10.
Kanskje, men gidder ikke legge for mye tid i det nå har andre ting og drive medKanskje fyren her har svaret ?
Det ordner jo Z-10.Ikke store forskjellene..
Større skjerm, kraftigere prosessor og mer minne, bedre klokke og mulighet for ekstern klokke?
Jeg har jo Yamaha M-5000 som slutt produkt, ikke 2 kjipe klasse D blokkerDet er forskjell ja, har begge og høres godt![]()
Etter demoen jeg fikk i sommer med Linn streamere I ulike favører mot andre produsenter så skal jeg i allfall ikke diskutere om det er forskjeller på digital lengre... For det var himmel og hav forskjell på streamere inn i samme dacHusker jeg eide en auralic aries g2... Hørte ikke en døyt forskjell fra den til raspberry pi roon spilleren jeg laget meg.Solgte auralicen med minimalt tap heldigvis. Så vill tro at t8 holder i lange baner.
![]()