Tusen takkGratulerer med dagen![]()
Tusen takkGratulerer med dagen![]()
Tusen takkGratulerer med dagen!![]()
Tusen takkTar meg fan på at du i år også klarer å ha bursdag 2. April.. snakk om å skulle beslaglegge den datoen år etter år..
Grattis Ove![]()
Tusen takk
Tusen takkEt grattis herfra på etterskudd (Er alltid for sen)
Kos deg på Påske-Magyar-tur !!
Der er sent oppe og så er det oppe sentDu er ikke alene om å være sent oppe gitt...
Flink du, sitter forsatt og vurderer om jeg skal gjøre noe som helst i dag. Får ta en kaffe til og tenke litt mer på detAllerede lagt et strøk på det nye soverommet jeg...![]()
Caven min er Deco blue, så der fikk jeg delt litt unyttig informasjon...får gå opp å legge andre. Kona forventer å komme hjem til Deco Blue og Tosken våger ikke skuffe henne.
Kunne jo ha gitt deg noen bilder i hodet om ting som nok vil skje i skimmeret av deco blue når rommet er ferdig slik at du aldri vil se veggene dine på samme måte igjen. Men skal la være.Caven min er Deco blue, så der fikk jeg delt litt unyttig informasjon![]()
Det tror jeg vi alle er glade forKunne jo ha gitt deg noen bilder i hodet om ting som nok vil skje i skimmeret av deco blue når rommet er ferdig slik at du aldri vil se veggene dine på samme måte igjen. Men skal la være.![]()
Nei bare på lånDu store allstyrenes, kan vi gratulere?![]()
Neida har ikke det, bare på lånHmmm sett for mye i gismo sin tråd
mvh
PMC ?Smått kan spille stort.
JaPMC ?
De spiller meget bra, og ja Yamaha forsterkeren duger i bøtter og spann. De er noe slankere i lyden kontra PoAcene mine men det forventet jeg også. Men fy så detaljerte og åpene de er, ikke mye som blir borte i musikken her. Klart 2 subber hjelper men de spiller fint uten også. Må høre litt mer på de for og kunne danne meg et bedre intrykk og få litt mer kjøtt på beinaSpent på å høre hva du synes. Jeg elsker mine - nysgjerrig på om hvordan de spiller med yamaha. Er 100w nok?
De PMC der på stativer tror jeg gjerne kan spille både stort og flott! Med 2 sub’ er er du fort det du skal være