Prøve litt greier jeg også da, siden det er så i vinden om dagen
.
De der trur je itte du vil angre på unge mann
De der trur je itte du vil angre på unge mann
Er SVS sb-1000 pro du har?
Funker app styring bra syns du?
gismo
Så bra! Fint å få dem litt opp fra gulvet åsså
1000pro ja, den funker gull den
Det er ikke umulig, skal teste i morgenSå bra! Fint å få dem litt opp fra gulvet åsså
gismo
Feilen er allerede gjortEr du sikker på det er en ovn - og ikke en Helmholtz - resonator ?( i så fall skulle det være unødvendig å si at du ikke bør fyre i den.)
![]()
Min REL ble faktisk levert med føtter fra produsenten.Godt å høre
Ja til og med de to REL Habitat jeg hadde, som tross alt satt på veggen, hadde demping mellom vegg og veggfeste!!
Så for all del…. Sett aldri en sub rett med på gulvet…. Da ber du om trøbbel og dårligere lyd
gismo
Skal ikke ha noen sterke meninger om dette, men jeg kontaktet teknisk avdeling hos SVS for å høre hva de anbefalte av vibrasjonsdemping. Fikk som svar at for lydkvalitet var dette ivaretatt og helt uten nytte med ekstra demping. Hvis man hadde gjennomslag mellom etasjen kunne det hjelpe med ekstra vibrasjonsdemping, noe som var det eneste deres dempingsgreier ivaretok.Godt å høre
Ja til og med de to REL Habitat jeg hadde, som tross alt satt på veggen, hadde demping mellom vegg og veggfeste!!
Så for all del…. Sett aldri en sub rett med på gulvet…. Da ber du om trøbbel og dårligere lyd
gismo
...aldri vurdert føtter på mine subber om det er en trøstDisse dempegreiene har i noen tilfeller mye for seg, men slik farsotten brer om seg her på sentralen begynner det å ligne hysteriske tilstander.
Puuh....aldri vurdert føtter på mine subber om det er en trøst
Det er også hoved grunnen til at jeg kjøpte de, har tregulv med sviktSkal ikke ha noen sterke meninger om dette, men jeg kontaktet teknisk avdeling hos SVS for å høre hva de anbefalte av vibrasjonsdemping. Fikk som svar at for lydkvalitet var dette ivaretatt og helt uten nytte med ekstra demping. Hvis man hadde gjennomslag mellom etasjen kunne det hjelpe med ekstra vibrasjonsdemping, noe som var det eneste deres dempingsgreier ivaretok.
De sitter jo fast i veggen, så det ville jo vært galskap...aldri vurdert føtter på mine subber om det er en trøst
Ja, all energien som setter dette gulvet i sving kommer av lydtrykket i rommet med mindre kassa er av 5mm balsa.Det er også hoved grunnen til at jeg kjøpte de, har tregulv med svikt. Et pluss er at det ser bedre ut også
![]()
Det var de dempeføttene jeg vurderte å kjøpe og bytte med de påmonterte på mine SVS subber, og hvor teknisk avdeling hos SVS skrev at det kun ville kunne hjelpe mot eventuelle «gjennomslag» mellom etasjene i huset. Nødvendig vibrasjonsdemping for lyden var ivaretatt inne i subben……….som seg hør og bør enten det gjelder subber eller andre komponenter
Mercy!
Farlig sjuke!Blir smittet av @bluesbreaker sin FM nerding, så jeg sitter og nerder litt selv.
Vis vedlegget 1183857
God helg RFarlig sjuke!
Er faen ikke normalt.
Håper det går over.
God helg O.![]()