Jada hun har det, spiller egentlig ikke så mye PF som noen trorSpørsmålet er vel om pelsen egentlig noen gang har hørt noe annet?
Jada hun har det, spiller egentlig ikke så mye PF som noen trorSpørsmålet er vel om pelsen egentlig noen gang har hørt noe annet?
Pus virker da veltilpasset, det er væffal min erfaring.Jada hun har det, spiller egentlig ikke så mye PF som noen tror. Det går mest i spillelister med div artister
.
Ja det er en balansert kattPus virker da veltilpasset, det er væffal min erfaring.![]()
Katteskinnet hadde trengt 9 liv på FoldnesJa det er en balansert katt. Tar det meste med knusende ro, men setter ned poten ved Nazareth
![]()
Vi er strenge med folk som ikke er snille med dyra.Katteskinnet hadde trengt 9 liv på Foldnes![]()
Jeg prøvde og si det menKatteskinnet hadde trengt 9 liv på Foldnes![]()
Hvor lenge skal egentlig denne puberteten vare? Min har tydeligvis vart i snart 50 årVi er strenge med folk som ikke er snille med dyra.
At du skal ha en katt til å like Hair of The Dog, synes jeg er mye forlangt, og alldeles urimelig. Skam deg!
Nazareth er uansett mest for gutter som er ekstreeeemt senpubertale.![]()
Nei, si det.Hvor lenge skal egentlig denne puberteten vare? Min har tydeligvis vart i snart 50 år![]()
Hair of the Dog har da ingenting med hunder å gjøre! Betydningen handler derimot om smaken i kjeften når man er fyllesyk. På Foldnes hadde ikke katten kommet unna med en så syltynn unnskyldning!Vi er strenge med folk som ikke er snille med dyra.
At du skal ha en katt til å like Hair of The Dog, synes jeg er mye forlangt, og alldeles urimelig. Skam deg!
Nazareth er uansett mest for gutter som er ekstreeeemt senpubertale.![]()
Snillere mot dyr enn jeg stort sett er mot folkMen kjenner jeg deg rett er du snill med dyra, og det er tross alt det viktigste.![]()
Ettersom du nevner Dynavector trur jeg att en 20X2L? er noe som burde passe til din musikk smakDDX er justert og funker fint med en billig MM. Planen var en Ortofon Cadenza black men er litt lei Ortofon. Må tenke litt på hva jeg skal hive på den, har en føler ute på AT MC. Liker også Dynavector, og Benz så vi får se
Vis vedlegget 1180437 Vis vedlegget 1180438 Vis vedlegget 1180439
Kanskje det, vi får se hva som skjerEttersom du nevner Dynavector trur jeg att en 20X2L? er noe som burde passe til din musikk smak![]()
Ja, kommer en OC9 inn så da må det jo matcheAudio Technica?
Tar du et brevkurs hos Balle, får du verdens beste PU. Du er snart tilbake på OrtofonJa, kommer en OC9 inn så da må det jo matche![]()
Tar du et brevkurs hos Balle, får du verdens beste PU. Du er snart tilbake på Ortofon![]()
Skumle, min erfaring er at cantilever lett blir skadd når du feier til den under støvtørkingJa, kommer en OC9 inn så da må det jo matche![]()