TakkGratulera med flotte blokker![]()
TakkGratulera med flotte blokker![]()
Nei på papiret skal det jo ikke detJada ser den, men 88db og 9 watt drar ikke skinnet av pølsa for å si det sånn![]()
TakkJa, her holdes byttefrekvensen vedlike skjønner jeg.
Gratulerer.
Til det rommet ditt så rekker det vel med en skinnfell, type denne, på gulvet tenker jeg
Vis vedlegget 1174703
Det jeg lurer på er hvem som er nr 10.Noen lurer kanskje ?
Topp 10 poweramper jeg har eid.
Accuphase A45?Det jeg lurer på er hvem som er nr 10.
Klarer bare å se 9 på topp 10 listen![]()
JeppAccuphase A45?
2 eller 3 Conrad johnsonHvor mange har du eid er det jeg lurer på etter å ha lest dette![]()
Så kommer jo de integrerte det er mange det ogsåHvor mange har du eid er det jeg lurer på etter å ha lest dette![]()
Da hadde jeg jo ikke hatt nerver til og gå inn
Takk, har jo CDdrevet til RS-151, funker gull detNå mangler du bare en skikkelig cd spillerMen igjen et flott oppsett
mvh
Hvor har du forresten gjemt det? Ser det ikke på bildet.Takk, har jo CDdrevet til RS-151, funker gull det![]()
Står til venstre for benken, men blir flyttet nåHvor har du forresten gjemt det? Ser det ikke på bildet.
Ahh, vakkert! Men en ting bekymrer meg; har du husket avkobling til cd-drevet? Helst noe esoterisk som koster det hvite i øyet og ikke har dokumentert effekt?
Artig du nevnte detAhh, vakkert! Men en ting bekymrer meg; har du husket avkobling til cd-drevet? Helst noe esoterisk som koster det hvite i øyet og ikke har dokumentert effekt?
Kun under sub, og da ble det bedre for de i etagen under. Fikk ikke en aha opplevelse i lyden har oppe.Effekten til side, eller egentlig om det blir bedre eller ei til side:
Har du ikke tidligere i karrieren hørt forskjell på dempeføtter/myk avkobling og spikes under høyttalerne?
mvh
Nå datt jeg utEr det Deep Purple som nå har tatt over som Hertugen's favorittband?
Mulig det har hengt ved en stund, men jeg registrerte det først forrige dagen.
Den observante skjønner hva jeg mener![]()