Det er santLite som er så god medisin som god musikk![]()
Ja det var fremsynt av megGodt du har lagt opp vinylen med all knebøy det medfører!
Takk det samme FGod morgen OveGodt å høre at det går bedre
Kaldt i dag med nesten -9 men det slår om i dag heldigvis .
Ha en fin helg
mvh
Ikke ennåStøtter ikke HiFi Rose Spotify lossless?
God bedring, bare ring i bjella og prakk på deg selv enda mere smerte enn du har så blir oppholdet og de som jobber der straks mye hyggeligere!Jada de fleste er det![]()
Dette er vel 1986/87 og er dørvakt på RockefellerHar også noen bilder fra tidlig 80-tall med mørkt, nesten svart, bølgete hår til midt ned på ryggen. Knapt nok minnene igjen av det nå![]()
Du kan du jo ha kasta ut meg også, din slemmingDette er vel 1986/87 og er dørvakt på Rockefeller![]()
Ja det er fint når man har en streamer til 60K og må få "drahjelp" av en til 1299…Litt lurere med en WiiM mini til lossless enn en ultra. Funker fint dette med optisk inn på RS-151.
Ikke noe og unnskylde, helt idiotisk av hifi rose og ikke få det på plassJa det er fint når man har en streamer til 60K og må få "drahjelp" av en til 1299…
(unnskyld, men jeg måtte bare…![]()
![]()
)
Ja det ble bare litt artig syns jegIkke noe og unnskylde, helt idiotisk av hifi rose og ikke få det på plass. Er faktisk i tenke boxen om og selge Rosen og kjøpe noe annet, ikke at lossless er så veldig viktig har jo både Tidal og Qobuz. Men jeg liker spotify sitt brukergrensesnit bedre, og de lager gode spillelister på min type musikk. Der stinker Qobuz og Tidal er ikke mye bedre
. Så den nye komboen til eversolo ser fristende ut må jeg si
.
Jeg byttet litt frem og tilbake mellom WiiM i dacen til RS-151 og direkte med RS-151 som ikke har lossless. Det er forskjell i lyden, klarere oppover med lossless og noe "strammere"i bunn.Ja det ble bare litt artig syns jeg
Så innrømmer jeg glatt at jeg ikke hører noen nevneverdige forskjeller på Lossless og gammel versjon, men det er en annen sak…![]()
![]()
Ja det er jo "bare" 40 fattige KKom igjen nå , det er bare å bestille . Du kommer garanter å bli kjempe fornøyd.![]()