Å er detta for noe a?
|
Hvordan vil du klassifisere hun her? :Det er liksom en annen utgave av upstairs downstairs hos deg @Evo IIIHerskapelig skal det være!
Vis vedlegget 1148791
T+A PA 2500RÅ er detta for noe a?
Meieribestyrer.Hvordan vil du klassifisere hun her? :
![]()
Hertugen's Loft
Blir nesten satt litt ut av synet av power ampene dine Ove :cool: Skikkelig kule mvh Er enig der gitt😂www.hifisentralen.no
Dagens!Meieribestyrer.
Gjør nok det, jeg er jo en tålmodig sjelKommer vel i en update skulle en tro?Fin streamer uansett
![]()
Leit å lese Ove!Min Kamp med Hørselstap og Tinnitus.
Symbaler produserer lyder som kan ligge i frekvensområdet 2 kHz til 20 kHz, med de høyeste harmoniske overtonene som kan gå enda høyere. Disse frekvensene faller inn under den høye frekvensresponsen i musikk. Der har nå min hørsel takket for seg. Og blokke opp venstre øret hjalp en stund. Jeg har spilt høyere og høyere over tid for og kompensere for dette. Nå er det slutt på det, jeg kan forsatt høre på musikk men gleden er jo redusert med dette. Med mine Bose 700 øreklokker så hører jeg diskant når jeg spiller høyt, men det fraråder de på sykehuset meg og gjøre. Fikk beskjed om at da blir det fort værre, så da må jeg ta det til meg. Kommer nok ikke til og selge oppsettet med det første, men jeg trenger jo strengt tatt ikke noe fjonge greier. Ymer selger jeg men beholder den integrerte enn så lenge. Så for meg er en æra over, kommer til og fase ut min tid her inne da jeg ikke lenger har så mye og bidra med fremover
.
Trist å lese, men du har da fortsatt mye å bidra med. Enten det er hifi stasj, musikk, mat og pene jenter.Min Kamp med Hørselstap og Tinnitus.
Symbaler produserer lyder som kan ligge i frekvensområdet 2 kHz til 20 kHz, med de høyeste harmoniske overtonene som kan gå enda høyere. Disse frekvensene faller inn under den høye frekvensresponsen i musikk. Der har nå min hørsel takket for seg. Og blokke opp venstre øret hjalp en stund. Jeg har spilt høyere og høyere over tid for og kompensere for dette. Nå er det slutt på det, jeg kan forsatt høre på musikk men gleden er jo redusert med dette. Med mine Bose 700 øreklokker så hører jeg diskant når jeg spiller høyt, men det fraråder de på sykehuset meg og gjøre. Fikk beskjed om at da blir det fort værre, så da må jeg ta det til meg. Kommer nok ikke til og selge oppsettet med det første, men jeg trenger jo strengt tatt ikke noe fjonge greier. Ymer selger jeg men beholder den integrerte enn så lenge. Så for meg er en æra over, kommer til og fase ut min tid her inne da jeg ikke lenger har så mye og bidra med fremover
.
Eller bare bli igjen å kverulere?Alltid trist når en venn har det tøft!
Kanskje bare omstille seg? Gjør som de andre her inne, som verken lytter til musikk eller hører. Måler og mener!![]()
Kondolerer.Så for meg er en æra over, kommer til og fase ut min tid her inne da jeg ikke lenger har så mye og bidra med fremover.
Eg føler med deg.Min Kamp med Hørselstap og Tinnitus.
.
Helt korrektHFS uten EVO går jo ikke![]()
Det blir mye Sivert høyem og Leonard cohenKjedelig at hørselen svikter. Samtidig tror jeg det går an å finne musikk glede uten at en hører så godt i det øvre område. Jeg tror når en har akseptert hørselstapet, så er det lettere å komme seg videre. Til og med svaksynte nyter å se en pen og naken dame![]()