Spilleren skal vere klar i dag, ryddet plass

Vis vedlegget 1140919
Snurret innom
@Evo III i dag for å lytte på annlegget, som nå består av;
Bladelius Ymer 2,5 ~ Audio Physic Virgo 25 Jubilee ~ Hifi Rose RS 151 - Tidal - Qobuz - Spotify ~ HiFi Rose RSA 780E - Transparent Audio ~ Technics SL-1400MKII -
Platespilleren Technics SL-1400MKII er akurat ankommet, men er ikke avbildet på bildet over.
Plasering: Fronten av høytalereen
Audio Physic Virgo 25 Jubilee, står rundt 1 meter fremfor fronte på Racket og TVen, som gjør at det er 1,5-2 meter fra baksiden av høytaleren og bak til veggen, som er like langt bak beggge høytalerene. Er også koblet til en KEF sub.
Lyden: Når høytaleren har fått den watten de trenger for å våkne helt, synes jeg det låter veldig bra. Fin balanse imellom diskant, mellomtone og bass. Diskanten etter skiftet fra McIntosh til Ymer er litt mere strammere, og Ymer har ikke den utgangs trafoen som McIntosh har, og som gjør at McIntosh lyden er litt warmere. Dermed er det mere detaljer i diskanten enn på McIntoshene. Bassen, selv for det meste fra Audio Physics er bra, samspilt fint med en enkelt KEF suben, som fyller opp den dypere delen av bassen.
Hvis jeg kunnet ha hatt et tilsvarende rom som Evo har, med bøyde flater på taket, og fint med isolering bak bakre trevegg, kunne jeg godt tenkt meg å hatt samme oppsettet hjemme! Synes det låter veldig bra! Evo er veldg fornøyd selv med oppsettet, så jeg må bare si Gratulere så masse med lyd Evo!! Oppsettet fortjener å bli lyttet på!!
Konklusjon: