Ja det var stusslig
Ja ble helt satt ut i gÄr.. Kom noen tÄrer ogsÄ. HCS og meg hadde mye med hverandre Ä gjÞre. Snakker stadig pÄ tlf eller pÄ mld.. Treftes flere ganger i Äret. BÄde her og der. Synes der var ufattelig trist. Men kjenner jeg han rett sÄ ville han ikke at vi skal deppe. Men reise rundt Ä treffe hverandre, spille musikk og ta en blÄs og en pils for han
Jeg tror det Ä fortelle hverandre slike historier EVO III kan lindre litt, gitt at mange oss har hatt relativt tempererte diskusjoner, uoverenskomster etc. med HCS for sÄ Ä lande og le. Jeg kjÞpte hÞyttalerpar nr. 35 eller 37 i oktober 2021 av ham som var innom loftet over garasjen. Ett sett Magnepan 3.7i som av mange grunner ble stÄende hos ham i 9 mnd fÞr jeg fikk hentet dem. Jeg betalte Magnepanene med en gang vi var enig, slik at han kunne kjÞpe det hÞyttalerparet han da siklet pÄ. SÄ vi hadde intet mellomvÊrende Þkonomisk, og i mellomtiden kunne han leke med 2 sett hÞyttalere. NÄr jeg omsider fikk somlet meg til Ä hente dem, hadde jeg med milde gaver og ble bevertet til jeg skjemtes av hans hulde viv Anne Helene. Full middag med en av HCS sine yndlingshovedretter, og dessert. Damen kan virkelig lage mat. Jeg ble hos dem til rett fÞr midnatt. Vi rakk Ä snakke om svÊrt mye nÄr jeg tenker etter alle 3, og bare vi to gutta. Deretter fulgte en lang fin kjÞretur hjem i sommernatten omtrent alene pÄ veien, selvfÞlgelig med elg over veien. Det var en trÞtt kar som svingte inn pÄ tunet hjemme i 3-tiden pÄ natta.Snakket med han 9 mai, da var han i godt humÞr og hadde tro pÄ at Counterpointene en dag kunne stÄ hos han.
Reserve spiller? Trodde du kun hadde Technics B-)
Technicsen mÄ en tur til Dr fixReserve spiller? Trodde du kun hadde Technics B-)
Hvorfor selge den? Bedre med to spillere, enn en spiller med to armer. Begynte sÄ smÄtt og tenke i de baner selv. God bedring til TechnicsTechnicsen mÄ en tur til Dr fix. Lampa til PU har aldri lyst pÄ den, samt det kommer et dunk i den nÄr jeg starter/stopper den
. SÄ derfor kjÞpte jeg P-J spilleren sÄ er jeg ikke uten spiller men 1200G er hos Dr
. Etter det kommer nok P-J for salg
![]()
Da skal jeg ha 2 DDHvorfor selge den? Bedre med to spillere, enn en spiller med to armer. Begynte sÄ smÄtt og tenke i de baner selv. God bedring til Technics![]()
Jajajaja!Jeg syns du satser ganske hardt pÄ platespillere med tanke pÄ at du ville avslutte "heila driden" for ikke sÄ lenge siden![]()
Husk at hertugen gÄr bÄde all in og all outJeg syns du satser ganske hardt pÄ platespillere med tanke pÄ at du ville avslutte "heila driden" for ikke sÄ lenge siden![]()
âŠsa aupairenHusk at hertugen gĂ„r bĂ„de all in og all out![]()
Ăyh! Heeelt pĂ„ kanten til 'sa brura'. Vokt deg!âŠsa aupairen
âŠsa aupairen
Den spiller fint den, om det er mer Ä hente er brÄtt muligHvordan synes du Cadenzaen stÄr seg i den armen; spiller de godt sammen og er det eventuelt mer Ä hente ut av armen?
Nice mug!
Luxman er er stund sidenUtrolig mye flott utstyr du har hatt innom.
Med fare for at jeg har gÄtt glipp av grunnet den store aktiviteten i trÄden, kan du oppsummere din opplevelse av forskjellene pÄ McIntosh, Luxman, Accu og Counterpoint?
Det kan den joKansje den P-J saken skulle fÄtt komme til nordnorge Ä nyte det fine livet nÄr du er ferdig med den..?![]()
FörstÄndig man.7 timer jobbing ble det i gÄr30 kg med ting som ikke blir brukt kastet, ny varmtvannsbereder vasket kriker og kroker
.
Sunsekker naboen satt Ä sÄ pÄ og drakk Þl. Vis vedlegget 925657