Ja det var stusslig
Ja ble helt satt ut i går.. Kom noen tårer også. HCS og meg hadde mye med hverandre å gjøre. Snakker stadig på tlf eller på mld.. Treftes flere ganger i året. Både her og der. Synes der var ufattelig trist. Men kjenner jeg han rett så ville han ikke at vi skal deppe. Men reise rundt å treffe hverandre, spille musikk og ta en blås og en pils for han
Jeg tror det å fortelle hverandre slike historier EVO III kan lindre litt, gitt at mange oss har hatt relativt tempererte diskusjoner, uoverenskomster etc. med HCS for så å lande og le. Jeg kjøpte høyttalerpar nr. 35 eller 37 i oktober 2021 av ham som var innom loftet over garasjen. Ett sett Magnepan 3.7i som av mange grunner ble stående hos ham i 9 mnd før jeg fikk hentet dem. Jeg betalte Magnepanene med en gang vi var enig, slik at han kunne kjøpe det høyttalerparet han da siklet på. Så vi hadde intet mellomværende økonomisk, og i mellomtiden kunne han leke med 2 sett høyttalere. Når jeg omsider fikk somlet meg til å hente dem, hadde jeg med milde gaver og ble bevertet til jeg skjemtes av hans hulde viv Anne Helene. Full middag med en av HCS sine yndlingshovedretter, og dessert. Damen kan virkelig lage mat. Jeg ble hos dem til rett før midnatt. Vi rakk å snakke om svært mye når jeg tenker etter alle 3, og bare vi to gutta. Deretter fulgte en lang fin kjøretur hjem i sommernatten omtrent alene på veien, selvfølgelig med elg over veien. Det var en trøtt kar som svingte inn på tunet hjemme i 3-tiden på natta.Snakket med han 9 mai, da var han i godt humør og hadde tro på at Counterpointene en dag kunne stå hos han.
Reserve spiller? Trodde du kun hadde Technics B-)
Technicsen må en tur til Dr fixReserve spiller? Trodde du kun hadde Technics B-)
Hvorfor selge den? Bedre med to spillere, enn en spiller med to armer. Begynte så smått og tenke i de baner selv. God bedring til TechnicsTechnicsen må en tur til Dr fix. Lampa til PU har aldri lyst på den, samt det kommer et dunk i den når jeg starter/stopper den
. Så derfor kjøpte jeg P-J spilleren så er jeg ikke uten spiller men 1200G er hos Dr
. Etter det kommer nok P-J for salg
![]()
Da skal jeg ha 2 DDHvorfor selge den? Bedre med to spillere, enn en spiller med to armer. Begynte så smått og tenke i de baner selv. God bedring til Technics![]()
Jajajaja!Jeg syns du satser ganske hardt på platespillere med tanke på at du ville avslutte "heila driden" for ikke så lenge siden![]()
Husk at hertugen går både all in og all outJeg syns du satser ganske hardt på platespillere med tanke på at du ville avslutte "heila driden" for ikke så lenge siden![]()
…sa aupairenHusk at hertugen går både all in og all out![]()
Øyh! Heeelt på kanten til 'sa brura'. Vokt deg!…sa aupairen
…sa aupairen
Den spiller fint den, om det er mer å hente er brått muligHvordan synes du Cadenzaen står seg i den armen; spiller de godt sammen og er det eventuelt mer å hente ut av armen?
Nice mug!
Luxman er er stund sidenUtrolig mye flott utstyr du har hatt innom.
Med fare for at jeg har gått glipp av grunnet den store aktiviteten i tråden, kan du oppsummere din opplevelse av forskjellene på McIntosh, Luxman, Accu og Counterpoint?
Det kan den joKansje den P-J saken skulle fått komme til nordnorge å nyte det fine livet når du er ferdig med den..?![]()
Förståndig man.7 timer jobbing ble det i går30 kg med ting som ikke blir brukt kastet, ny varmtvannsbereder vasket kriker og kroker
.
Sunsekker naboen satt å så på og drakk øl. Vis vedlegget 925657