Er ikke sikker faktisk.
HÄper fÞr nyttÄr.
O
God morgen Ove
mvh
Er ikke sikker faktisk.
HÄper fÞr nyttÄr.
O
God morgen,FrankGod morgen Ovevi krysser fingrene for at preen dukker opp fortlĂžpende, blir spennende dette
mvh
Den har ikke XLR,og inn pÄ AW 180 er det kun XLRKan du ikke teste Adyton pre da? Skal vÊre skapelig riaa i den da? Og god morgen ja![]()
Takk som byrAha... Gi beskjed om du vil lÄne XLR/RCA overganger ogsÄ? Til og med Electrocompaniet overganger![]()
SÄ sent, da rekker du jo ikke Ä fÄ koblet den opp fÞr den ryker ut igjenEr ikke sikker faktisk.
HÄper fÞr nyttÄr.
O
Ny dato 28-12SÄ sent, da rekker du jo ikke Ä fÄ koblet den opp fÞr den ryker ut igjen![]()
Er noe forskjell pÄ 5r4 vs 5ar4 slik at det er helt klartHusk ogsÄ at det er mulig Ä tune lyden ett knepp varmere hvis du kan bruke 5R4 isteden for 5AR4(hvor det egentlig kun er Mullard som gir lÞft )
5r4 er billigere OgsÄ
Telefunken, mullard eller Amperex er tre solide valg i midtposisjonen , jo eldre jo bedre , Unntaket er M8136 fra Mullard , beklager spam i trÄden
Jeg og flere andre mener at i PL sÄ gir det en noe varmere klangEr noe forskjell pÄ 5r4 vs 5ar4 slik at det er helt klart
Vis vedlegget 684293 Vis vedlegget 684294
Har karmana sin pÄstand i behold, han mente Karan var store skritt bedre enn 4.8 i sin tid.. ?? Liker utseende pÄ den jeg. Karan altsÄ.PÄ lÄn i fra Jorwed
O
Den lÄter bedre ja,ingen tvil om detHar karmana sin pÄstand i behold, han mente Karan var store skritt bedre enn 4.8 i sin tid.. ?? Liker utseende pÄ den jeg. Karan altsÄ.
+ at min Karan preamp var et step opp ift den derDen lÄter bedre ja,ingen tvil om det.
O
Jeg vet+ at min Karan preamp var et step opp ift den der![]()
Jeg brukte aldri RCA pÄ min, men det var forskjellig fÞlsomhet mellom XLR og RCA. Mener du mÄ ned et par knepp pÄ volumet med RCA for best mulig sammenligning mot XLR.Jeg vet.
PÄ balansert lÄter den knall bra pÄ rca er det noe mere rot i toppen. Kan jo ha noe med at de balanserte koster 16X mere
og at det er balansert
.
O
Forskjell i gain UT?Jeg brukte aldri RCA pÄ min, men det var forskjellig fÞlsomhet mellom XLR og RCA. Mener du mÄ ned et par knepp pÄ volumet med RCA for best mulig sammenligning mot XLR.
Satt volum likt,testet RIAA balansert nÄ samme plate samme nivÄ. Det er uten tvil bedre lyd balansert,hadde den hatt 2 balanserte inn kunne den fÄtt blitt her den( til neste bytte runde i det minste)Jeg brukte aldri RCA pÄ min, men det var forskjellig fÞlsomhet mellom XLR og RCA. Mener du mÄ ned et par knepp pÄ volumet med RCA for best mulig sammenligning mot XLR.
Forskjell i gain UT?
[/QUOTE
NÄ ble jeg usikker. Usikker pÄ om det var forskjellig gain ut, men mener det var forskjellig fÞlsomhet pÄ inngangeneForskjell i gain UT?![]()
Det er som regel hÞyere gain pÄ XLR,lÄter knall bra pÄ vinyl her nÄNÄ ble jeg usikker. Usikker pÄ om det var forskjellig gain ut, men mener det var forskjellig fÞlsomhet pÄ inngangene![]()
Det ser du, du hadde likt min Karan KA L Reference som du disset. Den hadde to balanserte inngangerSatt volum likt,testet RIAA balansert nÄ samme plate samme nivÄ. Det er uten tvil bedre lyd balansert,hadde den hatt 2 balanserte inn kunne den fÄtt blitt her den( til neste bytte runde i det minste).
O
Disset jeg denDet ser du, du hadde likt min Karan KA L Reference som du disset. Den hadde to balanserte innganger![]()
Det hadde jeg helt glemt!!! Faens folk!!!var vel hĂžyttalerne til jorge som disset karan.
gutta skalv som et aspelÞv og kunne ikke komme seg raskt nok pÄ rette side av fjellet igjen etter turen innom drotningsvik, mener jeg Ä huske.
Det gjalt nok Jorwed mere enn meg,var lugn som skjÊra pÄ tunet jegvar vel hÞyttalerne til jorge som disset karan.
gutta skalv som et aspelÞv og kunne ikke komme seg raskt nok pÄ rette side av fjellet igjen etter turen innom drotningsvik, mener jeg Ä huske.
Ikke mye Ă„ gripe i for deg her duHer var det vel litt Ă„ ta tak i....?
NĂŠĂŠ, det er jo Jul![]()