Takk,M. Det låter ganske så bra nå jaGrattis med ny plog Oveblir nok kjempe bra det ja
mvh
O
Takk,M. Det låter ganske så bra nå jaGrattis med ny plog Oveblir nok kjempe bra det ja
mvh
Ja det er ikke tull en gang^ Det er nå mange dager igjen til påske da. EVO´n er i stand til å bytte ut alt han har - opptil flere ganger på den tiden![]()
Be careful what you wish for! Og der ligger det jammen meg en svært pent brukt Cadenza Black på torget.Takk gunner
Jeg har hatt rød og nå blå,neste er sort.
O
Fordi jeg ikke har lyst til å ta ut penger av fondet,da blir den dyrere enn en nyHvorfor ikke bare kjøpe min gamle Black som ligger på torget?
Begynne å samle flasker... Gnier!Fordi jeg ikke har lyst til å ta ut penger av fondet,da blir den dyrere enn en nyHvorfor ikke bare kjøpe min gamle Black som ligger på torget?Bedre å vente til økonomien har stabilisert seg.
O
Ikke gniete det tosken,det er lurtBegynne å samle flasker... Gnier!Fordi jeg ikke har lyst til å ta ut penger av fondet,da blir den dyrere enn en nyHvorfor ikke bare kjøpe min gamle Black som ligger på torget?Bedre å vente til økonomien har stabilisert seg.
O
Lur, når begynte du med det? Har du penger nok, hopp bukk over hele Black og kjøp Windfeld når tiden er moden.Ikke gniete det tosken,det er lurtBegynne å samle flasker... Gnier!Fordi jeg ikke har lyst til å ta ut penger av fondet,da blir den dyrere enn en nyHvorfor ikke bare kjøpe min gamle Black som ligger på torget?Bedre å vente til økonomien har stabilisert seg.
O. Har penger nok til å kjøpe den men er best å ta det litt rolig
O
Ikke brått umulig detLur, når begynte du med det? Har du penger nok, hopp bukk over hele Black og kjøp Windfeld når tiden er moden.Ikke gniete det tosken,det er lurtBegynne å samle flasker... Gnier!. Har penger nok til å kjøpe den men er best å ta det litt rolig
O
Fin den jaFlott bursdagsgave altså. Gratulerer så mye.![]()