Hertugen's Loft

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• roeng2

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2012
    Antall liker
    6.147
    Sted
    Møre & Romsdal
    Torget vurderinger
    9
    Jeg er også av dem som ikke ville drømt om å kjøpe noe greier av RM. En ting er å vente på forsterkerne han skal skru sammen. En annen ting er frustrasjonen med å vente når greiene får problemer og skal repareres av mannen. Får håpe de panegyriske uttalelsene om lydkvaliteten er ektefølt, og ikke bare fortvilete forsøk på å overbevise seg selv om at man har gjort det rette :cool::D
    Kjenner meg godt igjen i dinne tanker rundt dette merke å produsent! :)

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.286
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Liker Roar som person, de få gangene jeg har møtt han. Og tror gjerne han lager strålende gode ting. Men track record, ifht innleverte ting til service, står ikke til troende dessverre. Men jeg unner merket å bestå. Fanboys og fanatikere finnes det mange av her inne, de fleste sympatiske. At noen "menigheter" virker lett forblindet, på grensen til naive, er for meg og en sannhet. I denne kategorien inngår en del av disse fra MI's venner.

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.784
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    kulten rundt rm er noe av det sprøeste jeg har sett.
    en salig blanding av hallelujarop og okking og grining og trussel om besøk med balltre i hånd.
    hvorpå han gir livstegn etter et års fravær og tusen forpliktelser rett dass, og da er det atter en gang lutter glede og halleluja.

motoren

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Antall liker
    45.270
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    kulten rundt rm er noe av det sprøeste jeg har sett.
    en salig blanding av hallelujarop og okking og grining og trussel om besøk med balltre i hånd.
    hvorpå han gir livstegn etter et års fravær og tusen forpliktelser rett dass, og da er det atter en gang lutter glede og halleluja.
    Ja det kan du si rama, jeg forstår det ikke :confused:

mvh

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    19.215
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Siden jeg er i det filosofiske hjørnet i dag:p. Å anskaffe seg et MI produkt kan sammenlignes med å sitte på ryggen til en tiger. Spennende, men man er i en kjip limbo. Hopper man av, blir man spist (redsel for å tape penger/miste produktet), så man blir ridende på dens rygg og later som om det er morsomt (halleujarop for å blidgjøre guruen). Det er nesten ufint å overtale/misjonere andre til å havne i samme situasjon (nok et forsøk på å holde seg inne med guruen).
    :rolleyes:

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    11.160
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    Hehe, Morro å lese om alt dere tror :)

Man kan jo kansje vri på det.. hvorfor handler folk av en såkalt notorisk ustabil person? Hvorfor utsette seg for den ventetiden?

Maybee it's worth it.. :)

For min del så gir det meg produkter som tydeligvis banker på døren til langt dyrere ting til en vettug pris :) har ikke råd til accuphase, og hva som er best av de to.. det vil ingen bli enige om da vi alle er utdelt med 2 ører som i varierende grad funker eller ikke funker ulikt :)

Jeg er ikke i nærheten fanboy i forhold til enkelte her inne :)

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    19.215
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Jaja, du får gnåle på og misjonere videre, X-Cell. Tror at nå er det like før Evo (og de andre som har uttrykt seg i sakens anledning her) anskaffer seg MI og tilber RM.

46520143_1793956310733487_5567224827703459840_n.jpg

Evo III

Be Who You Are
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    65.523
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    86

Man kan jo kansje vri på det.. hvorfor handler folk av en såkalt notorisk ustabil person? Hvorfor utsette seg for den ventetiden?

For min del så gir det meg produkter som tydeligvis banker på døren til langt dyrere ting til en vettug pris :) har ikke råd til accuphase, og hva som er best av de to.. det vil ingen bli enige om da vi alle er utdelt med 2 ører som i varierende grad funker eller ikke funker ulikt :)

Alt vi tror tenk!
    Er jo bare og lese MI tråden der står det svart på vitt :). MI låter sikkert bra det,men er jo som og handle med en som går på tunge narkotiske stoffer,kan ikke stole på de lengere enn du kan kaste de :)

O

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    11.160
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12

Alt vi tror tenk!
    Er jo bare og lese MI tråden der står det svart på vitt :). MI låter sikkert bra det,men er jo som og handle med en som går på tunge narkotiske stoffer,kan ikke stole på de lengere enn du kan kaste de :)

O
    Hehe, ikke alt er helt som det virker.. og ikke alle har særlig godt grunnlag for sin frustrasjon :)

Men jeg er nå glad i deg uansett ;)

Evo III

Be Who You Are
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    65.523
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    86

Alt vi tror tenk!

O
    Hehe, ikke alt er helt som det virker.. og ikke alle har særlig godt grunnlag for sin frustrasjon :)

Men jeg er nå glad i deg uansett ;)
    Det er nok så,men om halvparten er sant er det ille nok ;)

O

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    82.158
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    En god ting kan ikke sies for ofte :) Gratulerer!!! Litt usikker på om Discogs-katalogisering er riktig feiring nå når du endelig har nådd meg igjen på alder :D

Evo III

Be Who You Are
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    65.523
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    86
    En god ting kan ikke sies for ofte :) Gratulerer!!! Litt usikker på om Discogs-katalogisering er riktig feiring nå når du endelig har nådd meg igjen på alder :D
    Tusen takk,Karmana :)
    Nja det er jo sant det! Henger meg på vet du ;)

O

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn