Spikern bøyde seg litt derJa, du er jo på god vei inn i gubbenes rekke, OJa det var nok ikke meg det,har heldigvis vokst i fra det merketHjørnebordene var det vel helst denne herren som siklet mest på......
O
(Hvordan treffer jeg denne gangen?)
O
Spikern bøyde seg litt derJa, du er jo på god vei inn i gubbenes rekke, OJa det var nok ikke meg det,har heldigvis vokst i fra det merketHjørnebordene var det vel helst denne herren som siklet mest på......
O
Føler du savnet av vinyl for mye,gunner står tilbudet åpent om lån av spiller. Kjipt og gå inn i julen uten peiskozJa, du er jo på god vei inn i gubbenes rekke, OJa det var nok ikke meg det,har heldigvis vokst i fra det merketHjørnebordene var det vel helst denne herren som siklet mest på......
O
Kan jeg gjøreDu får godsnakke med dem neste gang du er der Evo om de ikke kan gi en skikkelig god rabatt på de trekassene så blir de kvitt dem. Har masse plass i stua nå jeg![]()
Sant det!Se der, som å se teppeavdelingen på jysk![]()
Jeg må få justert høyttalerene først,gidder ikke det i kveld.Hehehe, skriv noen ord om himmelropende forbedringer, da!![]()
Ser steike bra ut, Ove!Kun for og glede grammis
O
Takk,JaySer steike bra ut, Ove!Kun for og glede grammis
O
Som din interørstylist kan jeg anbefale at du drar teppet i midten helt frem til benken. Så skåner du de gamle knærne dine når du kneler foran alteret
Ser high end ut nå![]()
Hei du!Hvordan er dagene mellom jul og nyttår Evo. Har du tid til et besøk?
Jepp, lo-end alibiet ^-^Nei har du sett.. en node![]()
Jepp en node jaNei har du sett.. en node![]()
Ja hva er sinnsykt høyt??? Nok til at hun klagerHur høyt er synnsykt høyt?Hørte noe hjemme hos Sluket som var Veldig høyt!!! men kanske ikke synnsykt høyt likevel
![]()
Beklager at jeg ikke er på sentralen før nå. Du vet, det er ikke bare tepper jeg maser om - men kanskje dem jeg maser mest om. Og jeg gir meg aldri!Vis vedlegget 471587 Vis vedlegget 471588 Vis vedlegget 471589
Låter faktisk bedre med de teppene,mere behagelig oppover. Stemmer får en mere naturlig klang,diskanten mykere på en positiv måte. Mindre klang i rommet når jeg spiller høyt(til tider sinnsykt høyt sier kona). Dette ble jeg fornøyd med,og til den latterilge prisen av 600kr. Takk til grammofon for at han maser så jævlig om tepper
O
De er faktisk tunge de teppeneBeklager at jeg ikke er på sentralen før nå. Du vet, det er ikke bare tepper jeg maser om - men kanskje dem jeg maser mest om. Og jeg gir meg aldri!Vis vedlegget 471587 Vis vedlegget 471588 Vis vedlegget 471589
Låter faktisk bedre med de teppene,mere behagelig oppover. Stemmer får en mere naturlig klang,diskanten mykere på en positiv måte. Mindre klang i rommet når jeg spiller høyt(til tider sinnsykt høyt sier kona). Dette ble jeg fornøyd med,og til den latterilge prisen av 600kr. Takk til grammofon for at han maser så jævlig om tepper
O![]()
Et annet masetema var at du skulle kjøpe CJ. Tror jeg traff bra der også. En annen sak er at jeg aldri har hatt CJ selv. Skjønner ikke helt hvorfor....
Veldig bra å høre at du er fornøyd med romkorreksjonen. Egentlig burde du ha veid teppene før du anskaffet dem. Jeg har klokketro på at tunge tepper er bedre enn lette. Men ethvert teppe er bedre enn ingen.
Nå får det i svarte være nok masPS.
Istedenfor tepper kan du sikkert fylle gulvet med sand. Nesten gratis dersom du frakter selv. Og sand er veldig behagelig å gå på. Men pass på sandstorm når du spiller høyt.
Takk for det,Whip ;DKona til Evo den II er penere enn høyttalerne hans.
Hyggelig å treffe på dere i går Evo. Fint å se at den adelige høyhet er å treffe blant vanlige folk på harry handel også![]()
Cogito, ergo sum.
Det der var faktisk slemt mot fru evo. Du er beriket med en betydelig flottere frue enn det bildet.
Det var snilt sakt XDet der var faktisk slemt mot fru evo. Du er beriket med en betydelig flottere frue enn det bildet.![]()
Evo har alle platene sine i gulvhøyde. Uvist av hvilken grunn. Bare pass på om han en dag kommer til deg og sier: "Vil du komme på besøk og bla i platene mine?"Evo har garantert plassert de platene som spilles mest i de øverste hyllene.
Guess why![]()
Fært og detHehe, tar helt av her nå.
Go hælj!O0