Vipa fikk en liten idé om at det kunne være hyggelig å ta en tur til Hertugens rike for å hente 2 Pink Floyd plater han har vært så elskverdig å kjøre gjennom Dergritter'n.
Forespørsel ble sendt og raskt godkjent, vipa byttet fra bil til rød plastikkrakett og suste avgårde

Ble i utgangspunktet ikke helt godtatt av portvokter Leo som nok var litt skeptisk til om Vipa var verdig. Når Leo ble mer opptatt av ballen sin så så vipa sitt snitt til å smette inn. Vi gikk opp i hertugens lille hule som var veldig koselig. Litt prat om musikk og utstyr ble det og lytting selvfølgelig. Jeg syntes først at de praktfulle amatiene virket mindre enn jeg hadde forestilt meg men det var før jeg gikk tett innpå dem og så hvor dype de er, man får en følelse av tyngde bare ved å se på dem. Og tyngde er det også i lydbildet, tror etter å ha hørt litt (og snakket om det) at jeg og Evo har litt like preferanser i forhold til ønsket om varme heller enn overanalytisk. Det sagt detaljer kommer klart og presist frem og det er et deilig presist dypt trykk i bunn. Vi spilte både Pink Floyd og supertramp (Evo måtte jo brife med speakers corner versjonen av crime of the century

) samt roxy music og Stealy Dan.
Tiden går fort i hyggelig selskap og vipa fikk også en magisk mctur med spektakulær himmel i rødt og nyanser i grått og sort.
Takk til hertugen for de rene skivene, spiller The Wall as we speak, er så flott atte