MakkinTosken
Who, me?
Pøh, la oss dra gjøken ut i ruin! Om vi jobber sammen lykkes vi sikkert!Tenkte jeg skulle være litt greia da , og ikke friste gutten over evne.
Pøh, la oss dra gjøken ut i ruin! Om vi jobber sammen lykkes vi sikkert!Tenkte jeg skulle være litt greia da , og ikke friste gutten over evne.
Det er vel bare et tidsspørsmål før du har vind i seilene igjenVi får se hvor vinden blåser
Det er fryktelig stille i dagDet er vel bare et tidsspørsmål før du har vind i seilene igjen
Korrekt Soundscape, og dessuten kan en Nemo blokk fort bli i fyr og flamme har jeg erfartNemo blokkene er virkelig bra, men tipper AW-180 ikke er borte de heller.
Da kan det lønne seg med 4 AW 180 da om jeg finner ut at jeg trenger mere power.Korrekt Soundscape, og dessuten kan en Nemo blokk fort bli i fyr og flamme har jeg erfart
Ikke dermed sagt at ALLE Elcomp Nemo blokker tar fyr. Men skjer det noe, så er det et himla leven med å få reparert faenskapet hos Abrahamsen.
En Nemo blokk veier et knepp mer enn 35 kg (41 kg/stk.).
Går vel lukkt til helvete detteKlasse ab... ikke vu meter.... hvor skal dette ende .... klasse D ??
Først båten ferdig så kommer hi fi i andre rekke. Mulig jeg selger hele oppsettet og kjøper kef aktive for en stund.Et par aw400 med aw180 stående pent oppå kan jo også være en vei...
Skjønner godt at du må prioritere Ove men Active Kef håper det var en spøk?Først båten ferdig så kommer hi fi i andre rekke. Mulig jeg selger hele oppsettet og kjøper kef aktive for en stund.
O
Tja.. ikke umulig at det kunne gitt veldig mye bra lyd for mikroskopiske summer..Først båten ferdig så kommer hi fi i andre rekke. Mulig jeg selger hele oppsettet og kjøper kef aktive for en stund.
O
De låter bra de men ja det var nok en spøkSkjønner godt at du må prioritere Ove men Active Kef håper det var en spøk?
Ha en fortsatt fin lørdag buddy
mvh
Der var jeg ogsåHusker jeg var på demo´n da Nemo ble presentert for første gang.
ABE nevnte da at blokkene fikk sitt navn fordi de skulle være i stand til å styre B&W Nautilus på en tilfredsstillende måte.
Det var jo utrolig snilt av degBlir ubalanse på toppen av racket med den platespilleren, men siden jeg anser meg som en god venn kjøper jeg den grisebillig av deg så er problemet løst.
God morgenGod morgen, folkens
Joa, det er flere ting man kan sette fingeren på her, men la oss bare se mellom fingrene. For viktigst og størst av alt er naturligvis musikkenJeg lurer litt på konsekvensene av kveilen på ht kabelen rundt dama på gulvet?
Zzzzzz... Såklart... Og nå over til Karasjok for nyheter på samisk.. ... Og ja, god morgen, god formiddag og god kveld ..Joa, det er flere ting man kan sette fingeren på her, men la oss bare se mellom fingrene. For viktigst og størst av alt er naturligvis musikken
Er 5 bokser og en platespiller lite? Da sliter jeg ogsåZzzzzz... Såklart... Og nå over til Karasjok for nyheter på samisk.. ... Og ja, god morgen, god formiddag og god kveld ..
Ps... Du har det fint evo, men litt lite bokser..
Zzzzzz... Såklart... Og nå over til Karasjok for nyheter på samisk.. ... Og ja, god morgen, god formiddag og god kveld ..
Fem bokser er litt girlie, ja. Men nå må vi fokusere på det positive, folkens. La oss heller kalle det for ryddig!Er 5 bokser og en platespiller lite? Da sliter jeg også
Jeg har 10 boxer ink snurre HC, er det nok?Zzzzzz... Såklart... Og nå over til Karasjok for nyheter på samisk.. ... Og ja, god morgen, god formiddag og god kveld ..
Det står det står det respekt av. Her på bøgda er det ikke en traktor før den har fire trinn opp i hytta. Og driver en med dette er et tosifret antall å regne som seriøs utfoldelse. Ensifret betyr bare at en er på vei , har liten plass, dårlig råd.. Eller rett og slett er en kjip jæ.. Dette sagt i dypeste alvor, med skjelvende stemme pga alvorlighetsgrad som dette tross alt innehar..Jeg har 10 boxer ink snurre HC, er det nok?
mvh
10 bokser, så kan det begynne å gro litt dun på deg både her og der, jaJeg har 10 boxer ink snurre HC, er det nok?
mvh
Tenker ikke på det et sekundGood moaning all!
Mest fornuftige og peneste plassering av blokkene hittil (kun et sett med måletilpasset amp-stand kan overgå dette, og ikke minst forbedre lyden umåtelig. Men ikke tenk på det, du).
Blir ikke bedre lyd av den grunn,det er kvaliteten på boxene som tellerJeg har 10 boxer ink snurre HC, er det nok?
mvh
Hehe kunne bare ikke dy meg men du har helt rett i det Men her er det kvalitet hele veien ellers så hadde jeg ikke hatt dem.Blir ikke bedre lyd av den grunn,det er kvaliteten på boxene som teller
O