Hermeleken 101

U

utgatt60135

Gjest
Hvorfor er det så mye vissvass tull ..osv...osv...osv.. på OT.. ???

Jeg er så lei av dette.......

Har dere ingenting å bidra med innen HiFi ..??? Er dere ikke interessert? Har dere så lite å gjøre på fritiden?
Flere er sjelden å se innenfor HiFi temamer..

Hva med å flytte sammen i bokollektiv?

U

utgatt60135

Gjest
Det går fort over... men fint å slippe ut litt frusterasjon :)

U

utgatt60135

Gjest

Haaa.... ohoooo hahhhh hooooo.... haaaa ....hooooo.....

Vermin

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2006
Antall liker
5.924
Sted
Bjerkreim
Torget vurderinger
45
Så kommer spørsmålet, har denne tråden blitt enda mer meningsløs en hermeleken?
;D

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
Necroth skrev:
jowil skrev:
Muligens finnes det et svar i en av bøkene til Kenneth Hermele?

??? ??? ???
Well, the eggs chase the bacon 'round the frying pan.
and the whinin' dog pidgeons by the steeple bell rope
and the dogs tipped the garbage pails over last night
and there's always construction work bothering you
In the neighborhood

P

Parelius

Gjest
Måtte denne tråden komme nå, akkurat som jeg hadde tenkt ut bokstavassosiasjonsleken!

A, f.eks. så tenkte noen myndig: k (eller kanskje stor bokstav, K, eller gjerne a. Men A går ikke, det blir herming, og lite konstruktiv virksomhet; a derimot, er fullgod respons, og da gjerne med A etter det igjen).

Faen, Lyngen, kunne du ikke ha ventet litt…

Vermin

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2006
Antall liker
5.924
Sted
Bjerkreim
Torget vurderinger
45
Parelius skrev:
Måtte denne tråden komme nå, akkurat som jeg hadde tenkt ut bokstavassosiasjonsleken!

A, f.eks. så tenkte noen myndig: k (eller kanskje stor bokstav, K, eller gjerne a. Men A går ikke, det blir herming, og lite konstruktiv virksomhet; a derimot, er fullgod respons, og da gjerne med A etter det igjen).

Viss du legger den ut skal jeg prøve og distrahere Lyngen?

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.382
Torget vurderinger
2
Lyngen skrev:
Hvorfor er det så mye vissvass tull ..osv...osv...osv.. på OT.. ???

Jeg er så lei av dette.......

Har dere ingenting å bidra med innen HiFi ..??? Er dere ikke interessert? Har dere så lite å gjøre på fritiden?
Flere er sjelden å se innenfor HiFi temamer..

Hva med å flytte sammen i bokollektiv?

Man kan finne vissvas der man vil finne det. Forøvrig har jeg meget hyggelige naboer. Har du forresten prøvd å sove middag ?

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.382
Torget vurderinger
2
Parelius skrev:

Kom igjen. Det er plass til den også.

P

Parelius

Gjest
Hva med en bildedassosiasjonstråd, hvor en i stedet for å vise bilder, bare finner et ord, ja kanskje en bokstav, for det bildet, og så skal andre finne et bilde, som de da assosiasjonsmessige kommer i hu, og poste det. Poenget her, og som gjøre det veldig interessant, er at en altså ikke legger ut bilder, men må finne ett ord, ja kanskje en bokstav, for det bildet en tenker på. Nå må dere bruke huet nå, folkens.

Z

Zomby_Woof

Gjest
Bra fjernkontroll, Necroth. Bare litt større enn DP sin, og så mye penere å se på.

En liten ting:

Etter å ha studert bildet nøye ser jeg at lakken på fingerneglene og tåneglene ikke matcher. Det må du fikse.

;D

Vermin

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2006
Antall liker
5.924
Sted
Bjerkreim
Torget vurderinger
45
Zomby_Woof skrev:
Bra fjernkontroll, Necroth. Bare litt større enn DP sin, og så mye penere å se på.

En liten ting:

Etter å ha studert bildet nøye ser jeg at lakken på fingerneglene og tåneglene ikke matcher. Det må du fikse.

;D
Jeg skal snarest henvende meg til "Hardmony" multifjernkontrollen og rette opp dette!

En ting er i hvertfall sikker, du har dugg på pc'skjermen din

Topp Bunn