Synd jeg ikke har plass jeg heller.... :'(JanR skrev:Jøss, ser ut som ett par Heresy jo 8)
Synd ikke jeg har plass :-\
/jan
Synd jeg ikke har plass jeg heller.... :'(JanR skrev:Jøss, ser ut som ett par Heresy jo 8)
Synd ikke jeg har plass :-\
/jan
Jepp! liker BELLENEJanR skrev:Og hjemmekino er vel ikke aktuelt
Men seriøst, en av de flotteste om ikke de flotteste klipsch'ene.
/jan
Veldig enig der. Selv synes jeg vel også at det er en av de mest velspillende også. Men det er nå meg. Fordømmer den dagen en eller annen startet å hype FE203 og hvor jeg impulsbestilte et par. Livet hadde vært mye enklere uten da jeg var fornøyd. Heldigvis er jeg fornøyd nå også da....HEL skrev:Bellene er de vakreste KlipscheneMå være damer. Søte, rytmiske, engasjerte og temperamentsfulle ;D
Jammen kjære deg - jeg klander ikke deg. Burde gå til regress mot HEL for alle utgifter han har påført meg :-Xpengesluk skrev:Det var HEL som begynte å skrike & bære seg og startet maset. Det er HEL som skal henges!!
Nå !pengesluk skrev:Det var HEL som begynte å skrike & bære seg og startet maset. Det er HEL som skal henges!!
Tror jaggu meg det skal mer til en det for å trekke opp sluket på en fredag.............JanR skrev:Nå !pengesluk skrev:Det var HEL som begynte å skrike & bære seg og startet maset. Det er HEL som skal henges!!
Ikke skyld på alle andre, slask. Hadde det ikke vært for deg så hadde H.R blitt sittende på klipsch.
Og nå skal ha selge skjønnhetene![]()
/jan
Hmm, og jeg som var i siget og greierH.R skrev:Tror jaggu meg det skal mer til en det for å trekke opp sluket på en fredag.............JanR skrev:Nå !pengesluk skrev:Det var HEL som begynte å skrike & bære seg og startet maset. Det er HEL som skal henges!!
Ikke skyld på alle andre, slask. Hadde det ikke vært for deg så hadde H.R blitt sittende på klipsch.
/jan
der er vi på linje ja ;Dimpulse skrev:Bellene er kanskje den mest vellykkede den fabrikken har begått. Og hos deg låt de fantastisk bra og ekstremt musikalsk...
De nye greiene er riktignok en klasse opp, men Belle er pokker ikke til å kimse av!
8) 8) JEG vet det, H.R. - men ikke resten av verden! Og HEL skal henges, skytes og denges! Han har egenhendig lurt en mengde villfarne lam til å investere; jeg ser klare paralleller med Terra skandalen. Men Sluket tar ansvar, og tilbyr misfornøyde investorer hele 30% dividende ;D ;D Men det gjelder kun ut dagen, og er bare fordi jeg (raap) akkurat har mesket meg med en fantastisk Wagyu entrecote med en like fantastisk australsk rødvin til, og er følgelig i godt humør!!H.R skrev:Jammen kjære deg - jeg klander ikke deg. Burde gå til regress mot HEL for alle utgifter han har påført meg :-Xpengesluk skrev:Det var HEL som begynte å skrike & bære seg og startet maset. Det er HEL som skal henges!!
Slask? Merker meg holdningen... Dette er såå Østfold, gyve løs på uskldige på den måten.JanR skrev:Nå !pengesluk skrev:Det var HEL som begynte å skrike & bære seg og startet maset. Det er HEL som skal henges!!
/jan
Nuvelpengesluk skrev:Slask? Merker meg holdningen... Dette er såå Østfold, gyve løs på uskyldige på den måten.JanR skrev:Nå !pengesluk skrev:Det var HEL som begynte å skrike & bære seg og startet maset. Det er HEL som skal henges!!
/jan
Ikke jål nå, Jan. "Nuvel" er ikke akkurat såååå Østfold, vel?JanR skrev:Nuvelpengesluk skrev:Slask? Merker meg holdningen... Dette er såå Østfold, gyve løs på uskyldige på den måten.JanR skrev:Nå !pengesluk skrev:Det var HEL som begynte å skrike & bære seg og startet maset. Det er HEL som skal henges!!
/jan
/jan
nåh....Slik er det med disse inflytterene der nede - prøver for hardt ;Dimpulse skrev:Ikke jål nå, Jan. "Nuvel" er ikke akkurat såååå Østfold, vel?JanR skrev:Nuvelpengesluk skrev:Slask? Merker meg holdningen... Dette er såå Østfold, gyve løs på uskyldige på den måten.JanR skrev:Nå !pengesluk skrev:Det var HEL som begynte å skrike & bære seg og startet maset. Det er HEL som skal henges!!
/jan
/jan![]()
"Nuvel" går som ironi her i Østfold Impulse...... ;Dimpulse skrev:Ikke jål nå, Jan. "Nuvel" er ikke akkurat såååå Østfold, vel?JanR skrev:Nuvel
/jan![]()
et passe stativ til dem ja, så fyller man khønna med sand så speller det nok som fan i bunkersenLagga skrev:"Nuvel" går som ironi her i Østfold Impulse...... ;Dimpulse skrev:Ikke jål nå, Jan. "Nuvel" er ikke akkurat såååå Østfold, vel?JanR skrev:Nuvel
/jan![]()
Men de Belle'ne, hadde de gått fint OPPÅ K-horna da Jan?
/ Morten
Tror vi er inne på en vinner her!!!!!H.R skrev:et passe stativ til dem ja, så fyller man khønna med sand så speller det nok som fan i bunkersenLagga skrev:Men de Belle'ne, hadde de gått fint OPPÅ K-horna da Jan?
Ikke mye som er estetisk penere en Klipsch Belle i mine øyner da.HCS skrev:Er det slik å forstå at de nye kreasjonene er ESTETISK penere ? Vel, lyder de sikkert bedre enn Belle'ne...Men penere, neppe... 8)
Helt enig med deg... Bellene er griselekre rett og slett...H.R skrev:Ikke mye som er estetisk penere en Klipsch Belle i mine øyner da.HCS skrev:Er det slik å forstå at de nye kreasjonene er ESTETISK penere ? Vel, lyder de sikkert bedre enn Belle'ne...Men penere, neppe... 8)
Det forklarer hvor man er omgitt av slikt.....pengesluk skrev:Sluket..?? :-* :-* Kjørte akkurat forbi deg, BTW!
blir større en belle, men ifølge fruen så er det laaaaangt igjen for at disse skal se bedre ut ;Demokid skrev:Sluttprodukter blir MYE finere enn Belle ;D
Hva faen......!!!!mesut skrev:nå mangler det bare at noen foreslår å bruke 8 stk heresy som spikes, så får vi fyrt opp rozzy også
Gleder meg til å hilse på degemokid skrev:Sluttprodukter blir MYE finere enn Belle ;D
se der våknet du, ja ;Drolfozzy skrev:Hva faen......!!!!mesut skrev:nå mangler det bare at noen foreslår å bruke 8 stk heresy som spikes, så får vi fyrt opp rozzy også
;D