|
;D ;DH.R skrev:Slapp av janr. Fått "godkjennelse" til å bygge meg ordentlig bassløsning nå. Og ikke nok med det - hun ville ikke høre planene først men heller ta diskusjonen når den er på plass..... yeah right - som om ting som er bygget inn i huset kan rives og fjernes ;D
Spørs om du ser mere til den Trond :impulse skrev:Godt å høre at livet smiler og at Hovlanden har havnet i et godt avlastningshjem for en liten stund.![]()
impulse skrev:Jeg hviler i vissheten om at Håvard er en særs rettskaffen og rakrygget mann.![]()
H.R skrev:Slapp av janr. Fått "godkjennelse" til å bygge meg ordentlig bassløsning nå. Og ikke nok med det - hun ville ikke høre planene først men heller ta diskusjonen når den er på plass..... yeah right - som om ting som er bygget inn i huset kan rives og fjernes ;D
SannaX skrev:Tapped horn skrudd fast til veggen ???...bare å fyre opp da, så river du vel hele huset ;D
Så flott da ;Dpengesluk skrev:Att H.R.: Har de perfekte elementene til deg.
offtopic finnes ikke her sannaX.SannaX skrev:Beklager OT H.R, men hvilke tapped horn har du, J.J?
Skal bare regne litt på kab.volum og form først.H.R skrev:Så flott da ;Dpengesluk skrev:Att H.R.: Har de perfekte elementene til deg.
Kunne du kanskje meddele meg hva de perfekte elementene er også?
dette er pinglevarianen. Har jo plass til en fullvoksen løsning, men 8000usd i basser fra fostex + omkostninger til norge) frister vel ikke akkuratpengesluk skrev:Det er pingle-varianten du skisserer der - vi ble vel enige om doble 15" pr. side??
Nei, det må være 400A HR - har jo t.o.m. dine initialer!!H.R skrev:dette er pinglevarianen. Har jo plass til en fullvoksen løsning, men 8000usd i basser fra fostex + omkostninger til norge) frister vel ikke akkuratpengesluk skrev:Det er pingle-varianten du skisserer der - vi ble vel enige om doble 15" pr. side??
Dersom den lille versjonen til fostex så er man jo relativt bedre stilt
en onken grand vil jo kunne gå på målene 65+70x112 og er jo absolutt innen rekkevidde
LMC skrev:forslagene matcher kroppsformen til opphavsmannen ;D
mvh
Leif
Ja, også sitter rasshølet der andre har kjeften...LMC skrev:mitt er høyt og relativt slankt....... 8)
du leder tegnekonkurransenH.R skrev:hah - andre tegning noen sinne med google sketch
Mål (BxHxD) på onken. ca 112x70x65.
bra parert! ;Dpengesluk skrev:Ja, også sitter rasshølet der andre har kjeften...LMC skrev:mitt er høyt og relativt slankt....... 8)