K
Kaare G. Opsahl
Gjest
Herregud!!! det spiller som natt og dag med og uten Valve
Det stemmer. Som dag og natt....65finger skrev:Herregud!!! det spiller som natt og dag med og uten Valve
som dag og natt selvsagt. det er stoooooooooor forskjellH.R skrev:Det stemmer. Som dag og natt....65finger skrev:Herregud!!! det spiller som natt og dag med og uten Valve
Diplomaten H.RH.R skrev:Disse småkassene gir en stemning lik det å sitte rundt et leirbål hvor alle koser seg gugg i hjel og er snille med hverandre. Ingen rampete trekk overhode. Kunne kalt tråden englegården i stedenfor... Nei det er ikke meg men kan godt forstå de som har dette som ideal for lyd.
Skal teste ut åpen baffel også - LMC hadde troen på det - så da må det jo testes.
Får nok invitere på nytt når elektronikken sitter som den skal
ikke mange som kaller meg diplomat.JanR skrev:Diplomaten H.RH.R skrev:Disse småkassene gir en stemning lik det å sitte rundt et leirbål hvor alle koser seg gugg i hjel og er snille med hverandre. Ingen rampete trekk overhode. Kunne kalt tråden englegården i stedenfor... Nei det er ikke meg men kan godt forstå de som har dette som ideal for lyd.
Skal teste ut åpen baffel også - LMC hadde troen på det - så da må det jo testes.
Men joa, greit å teste ut litt forskjellig før man gjør ett valg. Ser den lang vei.
/jan
du var på oppløpssiden når Valvefar måtte på service og du er der igjen når den kommer tilbakeH.R skrev:ikke mange som kaller meg diplomat.JanR skrev:Diplomaten H.RH.R skrev:Disse småkassene gir en stemning lik det å sitte rundt et leirbål hvor alle koser seg gugg i hjel og er snille med hverandre. Ingen rampete trekk overhode. Kunne kalt tråden englegården i stedenfor... Nei det er ikke meg men kan godt forstå de som har dette som ideal for lyd.
Men joa, greit å teste ut litt forskjellig før man gjør ett valg. Ser den lang vei.
/jan
Derimot så er jeg ikke låst på løsninger og det ville vært dustete å forkaste den billigste løsningen uten å ha prøvd. Dersom det sitter så går rassene til annet prosjekt så det er ikke noe problem.
Det er langt igjen for å få rassene i mål - og jeg har nettopp startet. Mye som skal temmes også og den veien er langt fra enkel virker det som.
Mm, mener jeg hørte mye potensiale i de der. Meg om det.H.R skrev:Det er langt igjen for å få rassene i mål - og jeg har nettopp startet. Mye som skal temmes også og den veien er langt fra enkel virker det som.
Som accupeis ?pengesluk skrev:Få på noe ordentlig forsterkeri så ordner det hele seg.
Jepp. Uansett - ferdig med å teste utstikkere nå. Fortsette på den stien jeg har valgt meg ut.pengesluk skrev:Få på noe ordentlig forsterkeri så ordner det hele seg.
Synes 18k virker svært høyt. Koblet på roomanalyzer og det var ikke noe livstegn i nærheten av 18 i min stue.LMC skrev:enig
hos meg spiller fe203 i baffel rakt ihvertfall til 18K !
skjønner ikke hva du får ut av de ulike alternativene?
merkelig
mvh
Leif
gjør det sjæl da vel!65finger skrev:få inn valve og kjør på med rass, det funker
Morsomt utsagn. Det forklarer hvorfor t500'n ikke speller diskant. Skulle ha visst dette før jeg handlet dem ;DLMC skrev:litt lavere baffel, ellers likt
garanterer ikke nøyaktigheten i den Behringer greia, men mot Avantgarde høres det ganske likt ut i toppen
de derre 845 blokkene har vel noen kjipe OPT med 30-10K i båndbredde?
hjelper ikke med bra komponenter, når alt strypes i trafoen!
mvh
Leif
Jeg har hørt det opp til flere ganger og det er noe helt annetLMC skrev:gjør det sjæl da vel!65finger skrev:få inn valve og kjør på med rass, det funker
få høre hva du synes
mvh
Leif
:BHO skrev:Husk at bafflene til LMC er custom made på en jævla søndag.....klart de funker. ;D
Hehe.BHO skrev:Husk at bafflene til LMC er custom made på en jævla søndag.....klart de funker. ;D
Takk! ;Dmesut skrev:laget med omhu av velkjent møbelsnekker PÅ dikemark, hundrevis av timer er lagt ned i r&d
cheerioo miss Sofie! ;DH.R skrev:Hehe.BHO skrev:Husk at bafflene til LMC er custom made på en jævla søndag.....klart de funker. ;D
Vel uansett - det funker for han - det funker ikke for meg. Ikke verre en det. LMC kom med et velmenende tips ut fra det han hørte hos meg og jeg setter stor pris på det jeg.
Ikke no mer å mase med.
Cheers gutter...
Ikke bare du som syns det har jeg skjønt.Haavard skrev:Øra blør i dag.
Må si meg enig at CJ Premier 10 og McIntosh var en fin combo.
Transporter rett i effektrinn? -not my cup of tea, noe jeg også bemerket
Håvard
Transporter rett inn i effekt hørte ikke du haavard, det var fæle greier. tror du hørte onedac rett inn i effekt. det var litt bedreHaavard skrev:Øra blør i dag.
Tansporter rett i effektrinn? -not my cup of tea, noe jeg også bemerket
Håvard
Hadde jo selvsagt en baktanke med å invitere deg - angrer litt på at jeg ikke klubbet deg ned slik at du skulle få midlertidig hukommelsessvikt og glemme at den sto herHaavard skrev:Øra blør i dag.
Tansporter rett i effektrinn? -not my cup of tea, noe jeg også bemerket
Håvard
Haavard skrev:Siden jeg er så beskjeden. så sa jeg vel ikke så mye i går.
Men dette var en veldig hyggelig opplevelse. Jeg skjønner hva sluket driver og gneldrer om ;D
Håvard
lol - husk at han er fra toten - der betyr sikkert ordene noe helt annet og positivt. Ikke vet jeg men velger å tolke det slikpengesluk skrev:Haavard skrev:Siden jeg er så beskjeden. så sa jeg vel ikke så mye i går.
Men dette var en veldig hyggelig opplevelse. Jeg skjønner hva sluket driver og gneldrer om ;D
Håvard![]()
GNELDRER??
![]()
Jævla uheldig uttrykk...