Kan justere volum på alle elementer, så det å skru seg på plass er rimelig enkelt uten at ting blir feil av den grunn. ;D
Så snart ting har begynt å roe seg ned så er det tid for å starte fin-tuning av alle elementene. Har også kun bygget en rimelig utgave av delefilter og en del deler skal byttes ut. Hadde bare ikke lyst til å bruke svært mye på deler som jeg ikke var sikker på var rett før jeg har fått ting rimelig på plass. Oblivion kabler skal selvsagt benyttes over det hele, en del Mundorf skal inn, ordentlige spoler må på plass osv.
Det at diskanten virker litt stresset nå er jeg rimelig overbevist over har større sammenheng med plassering fremfor delefrekvens. Man kan også på kjapp musikk høre at fe203 ikke henger helt med alltid, men det tror jeg er svært relatert til at elementet må gå seg til over lengre tid en den har fått nå.
Subben har vært ute å syklet før. Først når fostexen på topp kom, etter det hang den ikke med når jbl mellomtone kom på plass og nå hvor alt er endret. Skal nok få temmet den på nytt, men det er en lang prosess å få den integrert i et system og blir ikke prioritert foreløpig.
Hadde jeg bare hatt tid til å dille med dette mer, men alle de fester man må delta på, garasje som skal bygges så må dette ta sin tid. Er uansett tålmodig og kan bruke måneder/år på å få ting på plass samtidig som jeg koser meg over det som er "work in progress".