Helgen er reddet!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • mixture

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.08.2008
    Innlegg
    198
    Antall liker
    10
    Torget vurderinger
    1
    Dere som kjenner meg, vet at jeg prøver å gjøre gull ut av gråstein med mitt budsjett anlegg.
    Har vel ikke helt lykkes, men forhåpentlighvis nærmer jeg meg kråkesølv med den siste forsendelsen fra Tubestore.
    Tanken er å oppgradere samtlige kondensatorer i signalveien med Audience Auricap samt nye JJ KT77 rør.
    Håper at dette kan gi et lite løft i lyden av forsterkeren. Hvis dette gir blir suksess, får CD spilleren samme
    behandling. Rockwool akustikk plater er også kjøpt inn, uten at dette ga all verdens lydmessige forbedringer.
     

    Vedlegg

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    22.983
    Antall liker
    20.114
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Spennende Mixture. Du får ta noen bilder menst du holder på og legge ut.

    Ang gull av gråstein, det er vel alkemyster som holdt på med det en gang i tiden. Jeg kan foklare deg fremgangsmåten for å lage diamant, men da må du he god tid. ;D ;D

    Jeg synes du har fått svært mye ut av dette anlegget ditt. Og mtp pris og hva du har fått til så tror jeg ikke det er mange som kan slå lydkvaliteten.

    Holder selv på å tenker og kryper rundt på golvet for å finne hvor jeg har desse stående bølgene som jeg har, Det er ikke mye, men det er utrolig irriterende på enkelte sanger. Tenkte å skaffe meg noen akkustikkplater selv å prøve.

    Men nå må du huske å nye fineværet innimellom all loddingen.

    Peter
     

    Drakir

    Medlem
    Ble medlem
    08.04.2010
    Innlegg
    16
    Antall liker
    0
    Det blei bytur på deg ja:) kult og se, håper dette gir det lille ekstra:) Må ta turen bortom når du har fått det ferdig. vill ha mer nytt jeg også, hmmmmmmm
     

    mixture

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.08.2008
    Innlegg
    198
    Antall liker
    10
    Torget vurderinger
    1
    Da er første del av oppgraderingen utført.
    En lørdagskveld med sniffing av flussmiddel og kald kaffe er slettes ikke så ille.

    Realcap kondisene er byttet ut med Auricap.
    Det umiddelbare inntrykket er at det ikke var det helt store hakesleppet, men kan ane
    en noget mer detaljert og åpent lydbilde.
    Nå skal det sies at min forsterker spiller best når den er skikkelig varm, så vi får se utover kvelden.
    Neste fase blir å teste JJ KT77 rørene, men dette blir ikke før jeg har fått testet ut lyden med nye kondiser.
     

    Vedlegg

    mixture

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.08.2008
    Innlegg
    198
    Antall liker
    10
    Torget vurderinger
    1
    Da har forsterkeren fått spilt noen timer med nye Auricap kondiser. Har ikke hatt tid til å spille så mye
    som ønsket, men det opprinnelige inntrykket står fortsatt. Lyden ble litt mer detaljert, men ingen hakeslepp.
    Det gjorde i hvertfall godt for trangen til å prøve ut noe nytt.

    I dag kom neste steg for uttesting. Nye JJ KT-77 ble satt inn og justert.
     

    Vedlegg

    mixture

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.08.2008
    Innlegg
    198
    Antall liker
    10
    Torget vurderinger
    1
    JJ Kt-77 rørene er de fjerde settet i rekken av rør som er testet ut i denne Cayin MT-35 forsterkeren.
    Nå er ikke de på langt nær spilt inn ennå, men merket umiddelbart at dette har litt annen karakter.
    Synes lyden er "friskere" og har mer trøkk. Mellomtonen er noe mer fremhevet og diskant er deilig krisp og detaljert.
    Disse rørene er ikke på langt nær innspilt ennå, men håper at lyden ikke forandrer seg stort.

    Nå skal det sies at jeg gledet meg stort til å teste ut disse rørene, og kan selvsagt være påvirket av å endelig
    fått testet de ut. I tillegg kan jo Tung-Sol rørene blitt såpass slitt over tid, at et nytt bytte av utgangsrør
    uansett merke ville gitt et løft i lyden.

    Rørene som er testet opp igjennom årene er orginal EL-34 rørene (neimen ikke sikker på produsent),
    Svetlana EL-34 Winged "C", Tung-Sol EL-34B Green Base og JJ KT-77.
    Akkurat nå i min påvirkede tilstand mener jeg at JJ KT-77 rørene er de beste jeg har til nå testet.

    Mixture
     

    Vedlegg

    mixture

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.08.2008
    Innlegg
    198
    Antall liker
    10
    Torget vurderinger
    1
    Jaggu nærmer det seg helg igjen. Den siste investeringen er "nye" 12AU7/ECC82 inngangs rør.
    Takk til JanOlav her på sentralen for en god handel.

    Kandidatene som vil bli testet mot hverandre vil være: Philips, RCA, Mullard, JJ og TAD.
     

    Vedlegg

    Drakir

    Medlem
    Ble medlem
    08.04.2010
    Innlegg
    16
    Antall liker
    0
    NICE:)

    Må snart ta turen bort til deg igjen og lytte litt da:)
     

    mixture

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.08.2008
    Innlegg
    198
    Antall liker
    10
    Torget vurderinger
    1
    Bare å svinge innom Drakir.
    Så kan vi jo teste ut litt forskjellige rør.

    MVH
    Mixture
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    22.983
    Antall liker
    20.114
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Spennede dette Mixture. Må nok bli litt tube rolling her også da det står nye rør øverst på ønskelisten min. Si ifra om hvordan dette går.

    Mvh
    Retep
     

    Drakir

    Medlem
    Ble medlem
    08.04.2010
    Innlegg
    16
    Antall liker
    0
    Forøvrig er ny strømforsyning på vei til Squeezeboxen. Å sitter i skrivende stund og demonterer receiveren for og se hva vi trenger av nytt til den.
     

    mixture

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.08.2008
    Innlegg
    198
    Antall liker
    10
    Torget vurderinger
    1
    Da er helgen snart over, men for en helg!
    Alle i Skedsmo Audio snakker jo så varmt om digitalisert musikk, og enkel avspilling.
    Ved tidligere møter har jeg jo sett overlegenheten med dette og ikke minst kjapp tilgang til
    all musikk en har lagret. Det har hendt at fjernkontrollen må fjernes med makt, da jeg først har fått min klamme hånd på den.

    Det som har holdt meg tilbake, er (den plagsomme) tanken på å rippe musikken.
    Det er noe jeg absolutt ikke har tolmodighet til.
    Derfor måtte det bli en RIPNAS!
    En server som automatisk ripper CDène til flac, henter ned albuminformasjon og coverarts.
    Den har automatisk mirroring og tillegg backup til ekstern disk.
    Bare sett inn plata og resten ordner seg selv.
    Livet er herlig, dere

    Valget ble Vortex Box. (http://vortexbox.org/)
    Denne er basert på Fedora, og svært enkel og installere. Det gikk på første forsøk, noe som er
    bra for mine kunnskaper innen Linux er heller bedrøvelige greier.
    Hadde nok flaks, da min bror skulle kaste sin gamle PC. Den bygget jeg i sin tid med et Asus A7S8X-MX
    hovedkort. Dette hovedkortet hadde full støtte, og i tillegg har S/PDIF ut onboard.
    Regner med at denne kan brukes rett i en DAC når den tid kommer.
    Vortex Box kan man logge seg rett inn med et web grensesnitt, og styre alt derifra.
    Så en Squeeze box er unødvendig. Alt kan styres med en enhet som mobiltelefon eller bærbar.
    Dette er foreløpig bare på forsøksstadiet, men utrolig gøy at det gikk på første forsøk.
     

    Vedlegg

    authentic

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Innlegg
    9.238
    Antall liker
    2.372
    Torget vurderinger
    13
    Spennende saker ! Ser den installerer Squeezeserver som deler ut filene. Da kan du vel intallere ipeng og styre hele showet fra denne vil jeg tro. Eller rett og slett en hvilken som helst Squeezecontroller som kan knyttes opp mot serveren/nettverket ? Hvordan er det med plass... kan du hekte på Usb disker og ekspandere den veien ?
    Når det i tillegg er freeware er det jo bare lekkert, for lyst til å prøve dette ut litt selv jeg... ;D
     

    mixture

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.08.2008
    Innlegg
    198
    Antall liker
    10
    Torget vurderinger
    1
    johnnygrandis skrev:
    Spennende saker ! Ser den installerer Squeezeserver som deler ut filene. Da kan du vel intallere ipeng og styre hele showet fra denne vil jeg tro. Eller rett og slett en hvilken som helst Squeezecontroller som kan knyttes opp mot serveren/nettverket ? Hvordan er det med plass... kan du hekte på Usb disker og ekspandere den veien ?
    Når det i tillegg er freeware er det jo bare lekkert, for lyst til å prøve dette ut litt selv jeg... ;D
    Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke helt skjønner meg på dette, men squeeze server er ferdig innstallert og jeg tror at alle squeeze kontrollere vil fungere. Forløpig hadde jeg tenkt å hoppe over squeeze kontroller. Ettersom serveren kan konfigureres og styres via et web grensesnitt er planen å
    kjøre dette via en enhet med en web leser som f.eks. mobiltelefon eller laptop. Om dette er praktisk vet jeg ikke ennå. I tillegg har hovedkortets onboard lydkort S/PDIF ut, og forhåpentlighvis kan denne kjøres rett i en DAC.

    Dette er kun på forsøksstadiet ennå, men fungerer over all forventning. Serveren støtter alle RAID oppsettene, så nå blir det ført opp to SATA
    disker på julegavelista slik at jeg kan kjøre RAID 1 (speiling). I tillegg er det i oppsettet mulighet til å sette opp automatisk backup via ekstern
    USB disk. I tillegg ønsker jeg meg et kult desktop/multimediasenter kabinett og mer minne.

    Slik jeg ser det, er det en overlegen på de praktiske hensyn. Putt inn CDèn og serveren gjør resten. Ripper den til FLAC, tagèr filene og laster ned
    automatisk cover arts. Legger filene rett i Squeeze server og syncer automatisk. Dette skal visstnok også fungere på DVD filmer, men det har jeg ikke testet. Med et ålreit og støysvakt kabinett vil denne kunne stå i stereo racket med de andre enhetene. Skjerm, tastatur og mus er unødvendig.

    MVH
    Mixture
     

    authentic

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Innlegg
    9.238
    Antall liker
    2.372
    Torget vurderinger
    13
    Har lest meg litt opp på denne vortebox installasjon og det så jo veldig greit ut.
    Det eneste som jeg tenker på er hvordan du legger inn musikk f.eks fra en minnepenn eller en ekstern disk eller direkte fra andre nettverksenheter ? Mon tro om du kan browse mappestrukturen iogmed at du kan kople deg opp på guiet via en web browser. Om du `dropper`ett album ned i musikkmappen til Vorta og kjører en rescan vil den søke etter cover og metadata som om du ripper en cd da.
     

    authentic

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Innlegg
    9.238
    Antall liker
    2.372
    Torget vurderinger
    13
    disker på julegavelista slik at jeg kan kjøre RAID 1 (speiling). I tillegg er det i oppsettet mulighet til å sette opp automatisk backup via ekstern
    Jeg kjører noe lignende nå bare at jeg kjører i Raid2 i tillegg har jeg koplet på en ekstern Usb disk til Nas disken som tar ekstern Rsync backup av Lossless mappen. Klok av andres skade der de har kjørt i Raid løsninger der hele arrayet deres har kollapset og dratt med hele systemet ned, da kan det være lurt å ha ihverfall Lossless mappen på ekstern backup. En vil neppe gjøre rippe jobben om igjen, i tillegg er det jo all musikk som er lastet ned fra nett også da...
     

    Vedlegg

    mixture

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.08.2008
    Innlegg
    198
    Antall liker
    10
    Torget vurderinger
    1
    johnnygrandis skrev:
    Har lest meg litt opp på denne vortebox installasjon og det så jo veldig greit ut.
    Det eneste som jeg tenker på er hvordan du legger inn musikk f.eks fra en minnepenn eller en ekstern disk eller direkte fra andre nettverksenheter ? Mon tro om du kan browse mappestrukturen iogmed at du kan kople deg opp på guiet via en web browser. Om du `dropper`ett album ned i musikkmappen til Vorta og kjører en rescan vil den søke etter cover og metadata som om du ripper en cd da.
    Legge til musikk fra en annen lagringsenhet er enkelt. Vorta legger seg under nettverksenheter på hjemmenettverket, så er det bare kopiere til og fra via en annen PC rett i musikkmappen. Jeg har foreløpig ikke kopiert over noen filer, så om den finner cover og metadata vet jeg ikke.

    Mixture
     

    authentic

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Innlegg
    9.238
    Antall liker
    2.372
    Torget vurderinger
    13
    Riktig, det høres jo meget bra ut- ser i tillegg at Apple Talk protokollen og Sonos virker være godt støttet noe som egentlig passer meg bra. Da er det vel bare finne tiden til å installere Imaget på den gamle Lenovoen som står her...Hvor stor er OS`et -ser de skriver det kan brennes på cd ?
     

    authentic

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Innlegg
    9.238
    Antall liker
    2.372
    Torget vurderinger
    13
    Playing your music through your VortexBox

    If your VortexBox has a sound card in it you can play your music through the sound card on the VortexBox. Connect amplified speakers the the audio out jack on the back of your VortexBox. This is usually the green connector. you can then go into SqueezeCenter and select music you want to play. Select VortexBox as the player and the music will play through the speakers.

    If you have a USB connected DAC you may need to configure VortexBox Player.
     

    mixture

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.08.2008
    Innlegg
    198
    Antall liker
    10
    Torget vurderinger
    1
    johnnygrandis skrev:
    Riktig, det høres jo meget bra ut- ser i tillegg at Apple Talk protokollen og Sonos virker være godt støttet noe som egentlig passer meg bra. Da er det vel bare finne tiden til å installere Imaget på den gamle Lenovoen som står her...Hvor stor er OS`et -ser de skriver det kan brennes på cd ?
    ISO fila er vel på ca. 560MB. Brennes bare ned på CD med et program som håndterer brenning av image.
    Boot på denne CDèn, og resten går av seg selv såfremt hardwaren har driverstøtte.
    Hvordan driverstøtten for Lenovo er, aner jeg ikke.

    Mixture
     

    mixture

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.08.2008
    Innlegg
    198
    Antall liker
    10
    Torget vurderinger
    1
    johnnygrandis skrev:
    Playing your music through your VortexBox

    If your VortexBox has a sound card in it you can play your music through the sound card on the VortexBox. Connect amplified speakers the the audio out jack on the back of your VortexBox. This is usually the green connector. you can then go into SqueezeCenter and select music you want to play. Select VortexBox as the player and the music will play through the speakers.

    If you have a USB connected DAC you may need to configure VortexBox Player.
    Det slik jeg har tenkt å bruke den. Ettersom Asus hovedkortet har S/PDIF digital ut så burde lydkvaliteten bli ålreit gjennom en DAC.
    SqueezeCenter og SqueezeServer er vel det samme (?).

    Mixture

    Edit: Kan Squeezebox Controller brukes separat? Eller må den kommunisere via en receiver? Hvis Squeezebox Controller komuniserer
    direkte med serveren så ville det kanskje være en grei og enkel løsning i stedetfor å bruke web grensesnitt.

    EditEdit: Fant det ut....Squeezebox Remote kan brukes separat.
     

    authentic

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Innlegg
    9.238
    Antall liker
    2.372
    Torget vurderinger
    13
    Slik jeg leser det vil selve Vortexen fungere som enheten istedenfor en receiver, altså du vil kunne bruke en ekstern controller.
    Når jeg avspiller noe fra Squeezeboks radioen min står den oppført i enhetslisten i Squeezeserveren. Slik jeg leser av screenshotene er det Vortexen som står som ènhet`under avspillere. Nice,- da trenger du bare en controller for å sette showet igang. Du kan jo sjekke ut ipeng om du har en Iphone eller en Ipod touch, jeg bruker den og den fungerer meget bra mot Serveren/radioen min.

    http://penguinlovesmusic.de/
     

    mixture

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.08.2008
    Innlegg
    198
    Antall liker
    10
    Torget vurderinger
    1
    johnnygrandis skrev:
    Slik jeg leser det vil selve Vortexen fungere som enheten istedenfor en receiver, altså du vil kunne bruke en ekstern controller.
    Når jeg avspiller noe fra Squeezeboks radioen min står den oppført i enhetslisten i Squeezeserveren. Slik jeg leser av screenshotene er det Vortexen som står som ènhet`under avspillere. Nice,- da trenger du bare en controller for å sette showet igang. Du kan jo sjekke ut ipeng om du har en Iphone eller en Ipod touch, jeg bruker den og den fungerer meget bra mot Serveren/radioen min.

    http://penguinlovesmusic.de/
    Fant det ut jeg oxo. Styre avspillingen fra Ipod/Iphone er en mulighet, men er litt allergisk mot epler.
    Ser etter en Andoid basert telefon som har tilsvarende applet/plug-in.
    Tror dette kan bli ganske så morsom løsning når det er ferdig satt opp.

    Mixture
     

    authentic

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Innlegg
    9.238
    Antall liker
    2.372
    Torget vurderinger
    13
    Det blir nok en meget bra løsning,- du for nok garantert en app til en Android basert telefon som kan styre Squezeserveren.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    22.983
    Antall liker
    20.114
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    hehe.. ;D

    Jeg får vel gratulere deg med inngangen til pc basert avspilling, og velkommen til en ny verden der du vil oppdage en hel del ny musikk. Musikk som du har glemt at du har kjøpt.. ::)

    Mvh Peter
     

    mixture

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.08.2008
    Innlegg
    198
    Antall liker
    10
    Torget vurderinger
    1
    Retep skrev:
    hehe.. ;D

    Jeg får vel gratulere deg med inngangen til pc basert avspilling, og velkommen til en ny verden der du vil oppdage en hel del ny musikk. Musikk som du har glemt at du har kjøpt.. ::)

    Mvh Peter
    Takk for det, men gjenstår å se om det fungerer som ønsket. Foreløpig er det i test fasen.

    Mixture
     

    Drakir

    Medlem
    Ble medlem
    08.04.2010
    Innlegg
    16
    Antall liker
    0
    Tipper det er flere aspekter jeg som gjør at du har flere timer i den lille svarte enn du har hatt på lenge. Med de sykt store forandringene du har gjort i det siste, hadde nok jeg blitt boende forran anlegget. FOR EN LYD:) Lydbildet var faktisk ugjenkjennelig.
     

    mixture

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.08.2008
    Innlegg
    198
    Antall liker
    10
    Torget vurderinger
    1
    Drakir skrev:
    Tipper det er flere aspekter jeg som gjør at du har flere timer i den lille svarte enn du har hatt på lenge. Med de sykt store forandringene du har gjort i det siste, hadde nok jeg blitt boende forran anlegget. FOR EN LYD:) Lydbildet var faktisk ugjenkjennelig.
    Jo takk. Forrige ukes "store" investering er vel det som har gitt størst lydmessig gevinst.
    At det skulle ha så mye å si, ante jeg ikke.

    Mixture
     

    Drakir

    Medlem
    Ble medlem
    08.04.2010
    Innlegg
    16
    Antall liker
    0
    Fikk jo bekreftelsen på at teorien stemmer da. prioriterings skalaen:)
     

    mixture

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.08.2008
    Innlegg
    198
    Antall liker
    10
    Torget vurderinger
    1
    Da ble det en HTC Desire telefon på meg. Installerte Squeeze Commander appèn.
    Fungerer blillefint! Vesentlig kjappere og enklere å bruke enn web grensesnitt på Vortexbox.
     

    Vedlegg

    authentic

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Innlegg
    9.238
    Antall liker
    2.372
    Torget vurderinger
    13
    Ser jo meget bra ut, - har du rippet inn noen flere cd`er. Fungerer det så bra i praksis som du håpet ?

    Den appen til HTC`en ser jo noe likt ut som ipengen, For du opp vorteboxen som avspiller da eller ?
     

    mixture

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.08.2008
    Innlegg
    198
    Antall liker
    10
    Torget vurderinger
    1
    I praksis er den helt etter forventningene og litt til. Har ikke rippet mange skivene.
    Skal montere inn 2 stk. 1TB disker i løpet av helgen, og da må alt installeres på nytt.
    I tillegg har jeg kommet over et brukt Chieftec kabinett. Tror det blir en fin løsning.
    .....også DAC, da.....der vet jeg ikke hva det blir til ennå.....
     

    Vedlegg

    authentic

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Innlegg
    9.238
    Antall liker
    2.372
    Torget vurderinger
    13
    Spennende saker blir morsomt å følge med videre...
     

    mixture

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.08.2008
    Innlegg
    198
    Antall liker
    10
    Torget vurderinger
    1
    Årets julegave til meg selv. Gigawork DAC kjøpt på Ebay ankom i dag. Håper den er like bra som de sier.
    Fått utrolig bra omtale på DIYAUDIO hvor den bla. blir sammenlignet med Benchmark.
    Gleder meg til å få testet den med Vortexbox.
     

    Vedlegg

    mixture

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.08.2008
    Innlegg
    198
    Antall liker
    10
    Torget vurderinger
    1
    Da er DACèn satt opp provisorisk sammen med Vortexboxen.
    NE5532 opamp`ene åk fort ut til fordel for LM4562. Dette gjorde stor forskjell.
    Må finne meg et kabinett, da dette oppsettet er neppe barnevennlig.
    Lydmessig er den utrolig bra til prisen, og er helt klart på høyde hva jeg har testet med før (Beresford,
    Abrahamsen, Electrocompaniet...).
     

    Vedlegg

    authentic

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Innlegg
    9.238
    Antall liker
    2.372
    Torget vurderinger
    13
    Dette ser jo ut til å bli bra !

    Kjører du digitalt inn til Dacen ?
     

    mixture

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.08.2008
    Innlegg
    198
    Antall liker
    10
    Torget vurderinger
    1
    Kjører coax s/pdif ut i fra Vorta.....for tiden via en antenne kabel.
    Planen er å teste ut med diskrete opampèr og katode følger på DACèn. Får se hvor dette ender.....


    Mixture
     

    Hultan47

    Medlem
    Ble medlem
    19.11.2008
    Innlegg
    29
    Antall liker
    1
    Detta är ju perfekt. Nu kan du testa, så vet jag vad jag ska köpa för att fixat till en DAC till mej när mina "Bestar" väl är färdiga!!
    Tänk gärna på att jag har några Diskreta OP ampar som jag inte använder! Dem får du gärna testa!!
    Keep up the good work!! ;D
     

    mixture

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.08.2008
    Innlegg
    198
    Antall liker
    10
    Torget vurderinger
    1
    Hultan47 skrev:
    Detta är ju perfekt. Nu kan du testa, så vet jag vad jag ska köpa för att fixat till en DAC till mej när mina "Bestar" väl är färdiga!!
    Tänk gärna på att jag har några Diskreta OP ampar som jag inte använder! Dem får du gärna testa!!
    Keep up the good work!! ;D
    Har man trua, så blir alt bra! Blir morsomt å teste den opp mot andre DACèr.
    Trodde du hadde solgt de opampène.....Men jeg tester dem gjerne. Har ikke kommet så langt at jeg
    har målt om DACèn takler dem, men det er jo fort gjort.
    Var innom Elfa og bestilte kabinett i dag, så barnefingre kan føle seg noe tryggere.

    "Beista" må du se å få ferdig.....det er jo juleferie like rundt hjørnet.....

    Mixture
     

    Hultan47

    Medlem
    Ble medlem
    19.11.2008
    Innlegg
    29
    Antall liker
    1
    "Beista" må du se å få ferdig.....det er jo juleferie like rundt hjørnet....."

    Jo, för här är det kallt på golvet nu!! Mycke snö, många minusgrader, gammalt hus! Korsdrag!

    Jag har 2 st Audio GD Earth opampar!

    Läste att du måste ha UTS till din DAC oxå!!

    Keep going!
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn