Helautomatisk platevasker

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Innlegg
24.955
Antall liker
13.297
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
45
da får vel jeg prøve min Scrooge vasker da...har ikke testet den ennå etter 4-5 års lagring...
får sette den i badekaret :cool:
 

Rudi

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.05.2004
Innlegg
7.511
Antall liker
7.544
Sted
Ute i skauen i Østfold.
Torget vurderinger
37
Foresten, hvem er importør nå?
Du skal vel helst henvede deg til der hvor du har kjøpt den og så skal de ta det videre med importør eller de som har agenturet som er Exotic Audio i Danmark.
Så vidt jeg forstod kunne man få en ny Pro utgave til 1/3 av nypris........ et problem i så måte kan vel være at prisen på Pro utgaven er en god del høyere enn MK I utgaven........ okke som så Pro utgaven veldig bra, men til en hva jeg velger og kalle en frisk pris.
Jeg har hatt både MK I utgaven og Pro utgaven, heldighvis har de begge vært problemfrie, skal forresten kjøpe meg en ny Audio desk rett over nyttår........ dvs hvis det er noe igjen på kontoen etter jula ;).
 

Minutten

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.12.2007
Innlegg
8.301
Antall liker
3.092
Torget vurderinger
4
Siden jeg vurderer en Degritter så er en PRO til en 1/3 av ny pris interessant (dyrt nok for en vasker.) Mail sent Audio Aktøren med ref. til ditt innlegg så får vi se om det skjer noe. Takker for tips.
 

Dolbytor

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.03.2012
Innlegg
7.197
Antall liker
22.862
Sted
Setesdal
Torget vurderinger
8
Jeg takker for alle forslag, men det mer jeg leser og funderer på dette så blir jeg stadig sikrere på at det er en vasker ala Audio Desk jeg er ute etter. JAS RW-600 ser ganske lik ut, men den leveres vel ikke i sort? Jeg har en ganske mørk hjemmekino og sort "blender" bedre inn. Jeg får kanskje håpe på et skikkelig Black Friday tilbud på Audio Desk...:rolleyes:
 

Rudi

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.05.2004
Innlegg
7.511
Antall liker
7.544
Sted
Ute i skauen i Østfold.
Torget vurderinger
37
Siden jeg vurderer en Degritter så er en PRO til en 1/3 av ny pris interessant (dyrt nok for en vasker.) Mail sent Audio Aktøren med ref. til ditt innlegg så får vi se om det skjer noe. Takker for tips.


Jeg håper det ordner seg for deg og at du får deg en ny vasker slik at frustrasjonen blir snudd til glede.......man trenger litt oppturer en gang i blandt.
 

Rudi

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.05.2004
Innlegg
7.511
Antall liker
7.544
Sted
Ute i skauen i Østfold.
Torget vurderinger
37
Jeg takker for alle forslag, men det mer jeg leser og funderer på dette så blir jeg stadig sikrere på at det er en vasker ala Audio Desk jeg er ute etter. JAS RW-600 ser ganske lik ut, men den leveres vel ikke i sort? Jeg har en ganske mørk hjemmekino og sort "blender" bedre inn. Jeg får kanskje håpe på et skikkelig Black Friday tilbud på Audio Desk...:rolleyes:


Jeg vil si det sånn........ jeg selger ikke Audio desk, jeg tjener ikke noe på om de selger flere pga av mine tester eller erfaringer, men vil alikevel si at jeg var veldig godt fornøyd med de to jeg har hatt i hus og jeg husker at de første dagene jeg hadde de i hus så vasket jeg over 200 lp'er med strålende resultat........ så for min del så er jeg ikke i tvil om hva jeg skal velge......... men som sagt..... den koster flesk og den krever altså bruk av original såpe og den trenger service en gang i blandt og de tåler IKKE kokende vann :rolleyes:.

JAS vaskeren ser for meg ut som et copy de lux produkt..... den kan sikkert fungere den, men jeg for min del ønsker ikke kopi produkter, derfor er jeg lite glad i kina produkter generelt..... det gir meg svært lite glede og ha en kopi av noe...... men det er meg, det er mange som er happy med kopier, noen går med fake Rolex, mens andre sparer og sparer til de har råd til en som gir dem eiergleden de er ute etter...... jeg går heller uten klokke enn og gå med en fake på armen....... ingen andre kan se forskjellen, men jeg vet det.

Black friday skulle vel være dagen og "haggle" litt på prisen på ;)..... gi gass.
 
Sist redigert:

Bartesam

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2002
Innlegg
11.982
Antall liker
11.842
Sted
Hus
da får vel jeg prøve min Scrooge vasker da...har ikke testet den ennå etter 4-5 års lagring...
får sette den i badekaret :cool:
Får nok et kondisbytte på denne for de har tørket inn under lagring :rolleyes:
 

Black&Blue

Medlem
Ble medlem
30.03.2017
Innlegg
23
Antall liker
8
Torget vurderinger
2
Hadde første utgave AudioDesk i noen år, vasket over 2000 plater med den uten problemer.
Solgte den og kjøpte Pro utgaven, enda noen hakk bedre. Ny eier av den første er strålende fornøyd.
Ja, jeg er veldig fornøyd med AD UL vaskeren jeg kjøpte av deg. Nå har jeg nok ikke vasket 2000 plater med den enda slik som du har, men den har virket knirkefritt frem til nå.


Jeg må likevel si at jeg er ikke så rent lite sjokkert når jeg hører om problemene som dette premium produktet potensielt har (med tilhørende prislapp). Oppfølgingen fra firmaet er om mulig enda mer hårreisende. Helt ubrukelig å behandle kundene sine slik. Det burde være mulig å gjøre en fiks her, limt eller ikke limt chassis.

Litt rart dette her men da jeg fikk AD vaskeren i hende og sett litt mere på den var det nettopp dette som slo meg; hvordan åpner man den og demonterer den ned til atomer. Alle gode/seriøse produkter er bygget slik med tilgang til å kjøpe den minste del dersom noe skulle feile.

Jaja, AD er ihvertfall gode til å skryte av kvaliteten til produktet og designerens genialitet. Spørs om det ikke er litt ubekvemt der i gården nå for tiden.
 

Minutten

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.12.2007
Innlegg
8.301
Antall liker
3.092
Torget vurderinger
4
Jeg var veldig fornøyd i begynnelsen når den fungererte som den skulle. At et produkt har feil/problemer kan skje for alle, men det er oppfølgingen når noe går galt som imo skiller de bra og det mindre bra firmaene. At Audio Desk ikke gidder å svare på mail og ikke ga forhandlerene noe noe mulighet for innbytte/oppgradering til akseptable priser irrtiterte/skuffet meg. Men ref. innlegg fra Rudi så er det kanskje en fiks nå (venter på svar fra Audio Aktøren)?
 

Black&Blue

Medlem
Ble medlem
30.03.2017
Innlegg
23
Antall liker
8
Torget vurderinger
2
Jeg var veldig fornøyd i begynnelsen når den fungererte som den skulle. At et produkt har feil/problemer kan skje for alle, men det er oppfølgingen når noe går galt som imo skiller de bra og det mindre bra firmaene. At Audio Desk ikke gidder å svare på mail og ikke ga forhandlerene noe noe mulighet for innbytte/oppgradering til akseptable priser irrtiterte/skuffet meg. Men ref. innlegg fra Rudi så er det kanskje en fiks nå (venter på svar fra Audio Aktøren)?
OK, kan du holde oss oppdatert på den så det ikke blir for mye mas på Audio Aktøren fra alle oss andre?

Vermin; du snakket om at de aller første serie nummerere som ble produsert av denne versjon 1 hadde problemer og at AD påsto at de hadde fikset problemene på de senere serie nummerere av versjon 1.

PRO utgaven ble altså laget for å sette ett klart skille og for å gjenskape tilliten i markedet. Er dette riktig eller husker jeg feil?

Den jeg kjøpte av deg er jo en slik "sen" versjon 1 utgave. Kanskje derfor den ikke har feilet enda.
 

Vermin

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2006
Innlegg
6.999
Antall liker
5.917
Sted
Bjerkreim
Torget vurderinger
45
Ja den du har nå Black&Blue er kjøpt etter at AD lovet og ha ordnet med barnesykdommene, noe som jo viser seg og være riktig :)
 

Tott

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.08.2005
Innlegg
205
Antall liker
224
Torget vurderinger
2
Har selv hatt noen småproblemer med AD PRO utgaven, OHC (Henning) var ryddig å erstattet med ny hubba bubba utgave. Litt skeptisk til fargen i starten, men den er råkul synes jeg :)

Hubba´n har fungert perfekt, ikke streiket en gang.

Vasker alltid platene før spilling da det er så enkelt :)

IMG_2700.jpg
 

Dolbytor

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.03.2012
Innlegg
7.197
Antall liker
22.862
Sted
Setesdal
Torget vurderinger
8
Tidligere i dag så gikk jeg på smell og bestilte en Audio Desk i sort av Audioaktøren. JAS modellene hadde gått ut og Terje visste ikke når det kom nye modeller. Det hadde visst vært mye trøbbel med RW-600 også. Han hadde ikke hørt om noen som hadde hatt problemer med PRO utgaven, men jeg ser jo at Tott har hatt litt trøbbel. Prisen er jo veldig høy, men platevasking kommer til å gå som en lek med denne :)
 

Rudi

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.05.2004
Innlegg
7.511
Antall liker
7.544
Sted
Ute i skauen i Østfold.
Torget vurderinger
37
Så kanskje copykattene kopierte absolutt alt fra første utgaven til Audio desk.....;) .


Grattis med ny vasker.
 

Minutten

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.12.2007
Innlegg
8.301
Antall liker
3.092
Torget vurderinger
4
Jeg var veldig fornøyd i begynnelsen når den fungererte som den skulle. At et produkt har feil/problemer kan skje for alle, men det er oppfølgingen når noe går galt som imo skiller de bra og det mindre bra firmaene. At Audio Desk ikke gidder å svare på mail og ikke ga forhandlerene noe noe mulighet for innbytte/oppgradering til akseptable priser irrtiterte/skuffet meg. Men ref. innlegg fra Rudi så er det kanskje en fiks nå (venter på svar fra Audio Aktøren)?
OK, kan du holde oss oppdatert på den så det ikke blir for mye mas på Audio Aktøren fra alle oss andre?

Vermin; du snakket om at de aller første serie nummerere som ble produsert av denne versjon 1 hadde problemer og at AD påsto at de hadde fikset problemene på de senere serie nummerere av versjon 1.

PRO utgaven ble altså laget for å sette ett klart skille og for å gjenskape tilliten i markedet. Er dette riktig eller husker jeg feil?

Den jeg kjøpte av deg er jo en slik "sen" versjon 1 utgave. Kanskje derfor den ikke har feilet enda.
Ikke fått noe svar enda, satser på de sjekker med importøren.
 

stianG

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
628
Antall liker
663
Sted
Bergen
Torget vurderinger
27
Hvor gammel er denne vaskeren? Hvis du har meldt fra om feil/mangel før produktet har vært i ditt eie i fem år plikter den du kjøpte av å utbedre eller omlevere.

Jeg var veldig fornøyd i begynnelsen når den fungererte som den skulle. At et produkt har feil/problemer kan skje for alle, men det er oppfølgingen når noe går galt som imo skiller de bra og det mindre bra firmaene. At Audio Desk ikke gidder å svare på mail og ikke ga forhandlerene noe noe mulighet for innbytte/oppgradering til akseptable priser irrtiterte/skuffet meg. Men ref. innlegg fra Rudi så er det kanskje en fiks nå (venter på svar fra Audio Aktøren)?
OK, kan du holde oss oppdatert på den så det ikke blir for mye mas på Audio Aktøren fra alle oss andre?

Vermin; du snakket om at de aller første serie nummerere som ble produsert av denne versjon 1 hadde problemer og at AD påsto at de hadde fikset problemene på de senere serie nummerere av versjon 1.

PRO utgaven ble altså laget for å sette ett klart skille og for å gjenskape tilliten i markedet. Er dette riktig eller husker jeg feil?

Den jeg kjøpte av deg er jo en slik "sen" versjon 1 utgave. Kanskje derfor den ikke har feilet enda.
Ikke fått noe svar enda, satser på de sjekker med importøren.
 

Minutten

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.12.2007
Innlegg
8.301
Antall liker
3.092
Torget vurderinger
4
Hadde hatt problemer med den i flere år men kontaktet Audio aktøren når den stoppet helt, og da var jeg 2 måneder over 5 år (november 2016). I etterpåklokskapens lys så burde jeg jo kontakte dem tidligere. Så det beste jeg kan håpe på er dealen Rudi nevnte, eller så blir det noe annet en Audio desk på meg.
 

Dolbytor

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.03.2012
Innlegg
7.197
Antall liker
22.862
Sted
Setesdal
Torget vurderinger
8
Håper at det ordner seg for deg Minutten, veldig kjedelig situasjon!

Jeg skulle for øvrig få en kjapp bekreftelse fra Audioaktøren, men der er det stille gitt. Etter å ha sendt en forespørsel på e-post om platevasker, så ringte jeg etter 3 dager uten svar. Mulig at jeg må ringe for å få bekreftelse også...:rolleyes:
 

Rudi

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.05.2004
Innlegg
7.511
Antall liker
7.544
Sted
Ute i skauen i Østfold.
Torget vurderinger
37
Jeg skal ikke komme med noen direkte anbefalinger om hvor man skal handle eller ikke...... men i stedet bare innformere om at daCapo i Moss også forhandler Audio desk...... og han svarer alltid når jeg ringer i allfall ;D
 

Dolbytor

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.03.2012
Innlegg
7.197
Antall liker
22.862
Sted
Setesdal
Torget vurderinger
8
Jeg skulle for øvrig få en kjapp bekreftelse fra Audioaktøren, men der er det stille gitt. Etter å ha sendt en forespørsel på e-post om platevasker, så ringte jeg etter 3 dager uten svar. Mulig at jeg må ringe for å få bekreftelse også...:rolleyes:
Bare for å korrigere meg selv, så hadde jeg fått bekreftelse fredag ettermiddag om at den var bestilt. Jeg hadde bestilt via jobbmailen og den har jeg helt bevisst ikke tilgang til hjemme.
 
Topp Bunn