Hegel's vennetråd

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Minutten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.12.2007
    Antall liker
    3.509
    Torget vurderinger
    4
    Å kjøpe brukt cdspiller er jo en risikosport og Mohican er snart 9 år gammel. Skulle jo bli Hegels siste cdspiler men dele mangel gjorde at en ny spiller Viking nå er lansert. Så hvordan er det med deler til de Mohican som er produsert, f.esk er det drivverk tilgjengelig når/om det ryker. Står diverse på nett, både at det nå er tomt og at Hegel har bunkret opp til service. Sitatet under er fra 2017, så usikker på hvordan situasjonen er i dag.

Kanskje noen fra Hegel kan kommentere?

Vis vedlegget 1114828
    Tok en kjangs og kjøpe en (i følge forhandler) pen og lite brukt Mohican da jeg hadde lyst på en "bra" cdspiller. Visste jo et det var en risk men ble fortalt at jeg kunne få den reparert hos Hegel for en moderat pris om noe skulle bli noe problemer.
    Gikk som det vel måtte gå og jeg fikk "no disc" da jeg slo den på for noen uker siden. Fikk dette på flere (rene) cder, men etter noe turer inn/ut så fikk jeg spilt dem.

Den nærmer seg 10 år så det er kanskje behov for en service? Tok kontakt med Hegel, men de tar dessverre ikke ansvar for egne produkter (kanskje naivt å forvente noe annet, men Electrocompaniet tar service på egne produkter) og de henviste til Hifi Klubben som sender de til Danmark, eller Service kompaniet.

Er det noen som har erfaring med service/reparasjoner på Hegel (primært på cdspillere) hos Hifi Klubben eller Service kompaniet?

Hegel står ikke på listen hos Service kompaniet?

1764441425272.png

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn